Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4262 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
באמת למה? במיוחד שזה מקום צפוף וכל הזמן עמוס.

לעיתים צפוף, אך לא תמיד.

שווה להמתין מעט בכל מקרה.

מחיר כולל שירות (מאוד אדיב; אפילו מנהלת התחנה שהיא בהריון מתדלקת רכבים).

ומחיר יחסית נמוך.

היו כמה פעמים שהייתה עליה במחירי הדלק בכל התחנות, ולפעמים התחנה לא העלתה מחיר.

:twisted:Seat Leon FR 2013 1.4TSI 122HP Manual
פורסם

פלוס מינוס חצי שקל לא יקדם באמת נהג ממוצע לרכישת דירה, לכן אני לא מאמין שזה פקטור.

למרות שאני מתדלק בתפוז עפולה והמחיר הוא בין הנמוכים בסביבה - אני שם בגלל הנוחות.

גם עמדת מילוי אוויר נוחה, גם שטיפה טובה (השטיפה בתפוז בפייסבוק) וגם תחנה מרווחת.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

היה להם גם תקופה של יום בשבוע - דלק 95 במחיר של 7ש"ח לליטר (יום שני אם אני לא טועה),

אני לא יודע אם זה עדיין ממשיך.

מתדלקים אדיבים, אך נכון שהמקום שם קטן וצפוף.

פורסם
היה להם גם תקופה של יום בשבוע - דלק 95 במחיר של 7ש"ח לליטר (יום שני אם אני לא טועה),

אני לא יודע אם זה עדיין ממשיך.

מתדלקים אדיבים, אך נכון שהמקום שם קטן וצפוף.

זה היה רק לחודש ספטמבר.

אבל אולי ההנהלה הכללית של הרשת תחליט להחזיר את זה.

:twisted:Seat Leon FR 2013 1.4TSI 122HP Manual
פורסם

תפוז בצק פוסט אחלה שירות ואחלה מחיר.

וגם שם ישנם כללים כמו בכל מקום וכדי לקבל את המחיר צריך .........

עדיף מעט ריסון על המקלדת טרם הכפשה.

יוסי

פורסם
מתדלקים אדיבים, אך נכון שהמקום שם קטן וצפוף.

הכי מעצבן שלפעמים רכבים עומדים שם בתור וחוסמים את המעבר במתחם עצמו.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם (נערך)
תפוז בצק פוסט אחלה שירות ואחלה מחיר.

וגם שם ישנם כללים כמו בכל מקום וכדי לקבל את המחיר צריך .........

עדיף מעט ריסון על המקלדת טרם הכפשה.

יוסי

 

נכון, אתה מזכיר לי שצריך ללחוץ חזק כדי למלא תעודת זהות ולפעמים רק בגלל זה אני לא מתדלק בתפוז.

עריכה אחרונה על ידי 4Real
פורסם
תפוז בצק פוסט אחלה שירות ואחלה מחיר.

וגם שם ישנם כללים כמו בכל מקום וכדי לקבל את המחיר צריך .........

עדיף מעט ריסון על המקלדת טרם הכפשה.

יוסי

 

איך יש שם אחלה שירות אם בזמן שאני ממלא דלק,

אחד המתדלקים שואל אותי אם אני רוצה מגבים ב-20 ש"ח,

במקום לספר לי שאני יכול לחסוך 30 ש"ח אם אעשה אצלהם מועדון? (עלאק לחסוך, פשוט לשלם את המחיר שרשום על השילוט ולא מחיר מונפץ שאף אחד לא ממלא בו בשום תחנה בארץ)

פורסם
תפוז בצק פוסט אחלה שירות ואחלה מחיר.

וגם שם ישנם כללים כמו בכל מקום וכדי לקבל את המחיר צריך .........

עדיף מעט ריסון על המקלדת טרם הכפשה.

יוסי

כמו בכל מקום?! 20 שניות נסיעה מהתחנה המדוברת יש את דיזול, המחיר על השלט תואם את המחיר על המשאבה בלי מועדוני שקר כלשהו (תידלקנו שם כמה פעמים גם סולר וגם 95 ולא נצפו תופעות חריגות) אם מתרחקים קצת לכיוון של סונול הטכני אז גם שם המחיר על השילוט ברור ונשאר זהה גם על המשאבה, עדיין בלי שתצטרך למלא מסמכים או לחפש כרטיסים בארנק.

לגבי השרות? אז באף אחת מהתחנות לא ניסו לדחוף לי מוצר משלים בצורה של מגבים/שטיפת שמשות וכד', מבחינתי זה שרות מעולה.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

×
×
  • תוכן חדש...