Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בולמים ספורטיביים לסקסו עד 3500 ש"ח - יש חיה כזאת?


Herman
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3852 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם

 

לאחרונה לאחר שירדתי מהרעיון למכור את הסקסו אני מעוניין להחליף בולמים לספורטיביים.

 

מחפש המלצות,

 

עד עכשיו ניסיתי לבדוק סט של בילשטיינים B12 -30MM אולם המחיר שרוצים עליהם הוא כ 6500 ש"ח שהוא מופרך לדעתי מכיוון שבאיביי סט זהה עולה כ 2800- 3000 ש"ח.

 

החלטתי לחקור ולא להיות נעול על חברה ספציפית אלא לשמוע המלצות על מוצרים וחברות שיש היום בשוק שנותנים עלות תועלת גבוהה.

 

סתם לאנקדותה סט בולמים תחליפי לסקסו בצנטרל עולה כ 800 ש"ח ואני לא בטוח שהוא נותן פי 4 איכות נסיעה נמוכה יותר.

 

לדעתי היום הרכב יושב על בולמים תחליפיים וסה"כ בימי מסלול הרכב מתנהג ממש טוב (סובייקטיבי)

 

לא חובה לרדת בגובה הרכב אבל כן חשוב שהרכב יהיה יחסית נוח שכן אני ממשיך להשתמש בו מנהלתית

 

תודה מראש וחג שמח,

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי מסתכל על זה הפוך: במה בולמים "ספורטיביים" טובים מבולמים "רגילים"?

תפקיד הבולם הוא פשוט, לשכך את תנודות הקפיץ ולהחזיר את הרכב ליציבות / שיווי משקל במהירות האפשרית.

בולם לא משפיע על גובה הרכב או קשיחותו ולכן לא ממש ברור לי מה כל כך "ספורטיבי" בבולמים, בטח כשפערי המחיר כל כך גבוהים. בניגוד לקפיצים / בלמים / צמיגים - דווקא בבולמים אני לא רואה טעם לשפוך הרים של כסף. אני כן חושב שצריך לשמור על בולמים תקינים, לא להחליף אותם רק כשהם מתים ולא להתפשר על בולם מבית טוב. זו דעתי.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איתמר התשובה לשאלה שלך פשוטה- פשרה שונה.

 

בכל מכלול ברכב יש התפשרות מסויימת- פחות ביצועים לטובת יותר אמינות, פחות אחיזה לטובת נוחות, טכנולוגיה מתקדמת יותר על חשבון אורך חיים וכן הלאה.

גם בבולמים יש פשרה, בחלק מהרכבים יש יותר נוחות על חשבון פחות אחיזה, באחרים יש פחות נוחות לטובת אחיזה וכן הלאה.

 

הסקסו כמו אחותה לבית פז'ו הציעה שילוב טוב בין נוחות לא רעה בכלל לצד אחיזה טובה, שילוב שרוב הצרפתיות של שנות ה-90 הצטיינו בו.

יחד עם זאת, עדיין יש לאן למתוח את האחיזה של אלה ולשמור על נוחות, זה מה שעושים הבולמים הפרוגרסיביים (כמו למשל בילשטיין).

מהלך המתלה הראשוני הינו "רך" יחסית בעוד שתחת עומס כיווץ הבולם נעשה קשה יותר, התוצאה היא שתחת עומס נמוך הרכב עדיין נוח בעוד שתחת עומס גבוה הרכב מגלה פחות רכות וכן פחות זוויות גלגול מאשר הבולם המקורי.

 

בתקופה שהיתה לי 106 עברתי מבולמים מקוריים תקינים לסט בילשטיינים- השינוי היה מורגש בהחלט (ואני לא הנמכתי).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואו אתה מעורר בי נשכחות...

 

כשהחזקתי את הסקסו שלי התקנתי בולמים ספורטיבים (דומני קוני צהוב) והשיפור לא היה דרמטי כלל לעומת ההנמכה של הקפיצים שאלו היוו שיפור דרמטי הן באחיזה והן בבלימה ומעבר לכך הרכב היה מדהים ביופיו.

אפילו תומר העריך את יופיה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?22532-מי-מכיר-את-הסקסו-הזאת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב106 GTI שהיתה לי החלפת הבולמים והקפיצים. היתה בהחלט דרמטית לטובה. בילשטיין B6 + אייבך פרו-קיט 2.5-3 ס"מ הנמכה .גם נוחות מפתיעה !! ושלא נדבר על האחיזה .רק שלפני כמה שנים החזירות בארץ היתה בשליש פחות.4300ש"ח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תרצה להישאר עם בולמים תחליפיים - שבוע שעבר רכשתי זוג קידמיים ל-106 ב-400 ש"ח של רקורד. אחוריים לא עולים יותר, זה בטוח.

אם הקיימים אצלך עייפים, זה גם יתן הרגשה של שיפור.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...