Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה חשוב למי שקונה רכב? או למה מזלזלים בבטיחות


tzvipper
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3840 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שמתי לב שהרבה אנשים שקונים רכב שואלים רק מספר שאלות בסיסיות: ביצועים 0-100, סחירות עתידית, מערכת מולטימדיה, לדים, ולארחונה גם צריכת דלק כאשר מדובר ברכב קטן. אבל הנה מסתבר שחשובה גם יכולת לעלות על המדרכות. :shock:

 

מצד השני, נדיר שמישהו שואל לגבי בטיחות ,כמות כריות אויר, אילו מערכות בטיחות מותקנות, אחיזה וכד.

 

וגם זה מצחיק שאנשים עוברים על פרוספקט, רואים שיש מסך מולטידיה גדול, יש לדים ואפילו לא טורחים לשבת ברכב. שלא לדבר על נסיעת מבחן.

 

מכאן אני מסיק שאנשים לא מיחסים מספיק חשיבות לבטיחות. אני מבין שמערכת מולטימדיה זה כיף, לדים זה אופנתי, אבל מה עם החיים?

למה לאנשים לא אכפת מדבר שהוא יקר באמת? אנשים קונים רכב כאילו זה היה מקרר או מכונת כביסה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

על סמך כמה מקרים קבעת את הסטטיסטיקה הזו?

 

ואם תעקוב אחרי מודעות פרסום תגלה ״גלים״ בפניה לקונה מטעם המפרסם / יצרן.

 

בשנות ה-70 ביצועים.

אחכ - חסכון בדלק.

אחכ - בטיחות.

אחכ - זיהום אויר.

היום - מולטימדיה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי יש את האנשים האלה שאומרים: "לא משנה האבזור הבטיחותי, אני נוהג בסדר וזה מספיק" או שיש אלו שאומרים: "ככה גם אם אני אהיה מעורב בתאונת דרכים עם משאית אני אמות, מה זה משנה אם יהיו 4 או 6 כריות אוויר?".

 

מבחינתי בטיחות היא ערך חשוב בבחירת רכב.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על סמך כמה מקרים קבעת את הסטטיסטיקה הזו?

 

 

על סמך מה שאני רואה בפורום יעוץ קניה (מתי פעם אחרונה מישהו שאל על בטיחות, מקסימום זה מוזכר בתור פרט שולי) ועל סמך שיחות שלי עם אנשים שמתיעצים איתי איזה רכב לקנות.

 

dorsht, אני חושב שעלית על סיבה. גישה של ״יהיה בסדר״. וזה די מתסכל שאנשים רבים מתיחסים ככה לדברים שהם חשובים באמת ובמקום זה מיחסים חשיבות למערכות שהן משניות בחשיבותם.  

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק שבטיחות צריך להיות הדבר הראשון אולי השני ששואלים עליו. אבל לפעמים בתקציבים נמוכים אין יותר מדי אפשרויות של רכבים בטיחותיים או שאנשים שלא מבינים וקונים רכב חדש אז אומרים לעצמם שהרכב חדש בטוח הוא בטיחותי.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתקציב נמוך אי אפשר לייחס לזה יותר מדי חשיבות, אבל כשקונים רכב ב30-40 אלף ש"ח יש רכבים יותר בטיחותיים ויש פחות בטיחותיים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החל מבערך 15000₪ אפשר היום לדבר על בטיחות ועל אחת כמה וכמה בתקציב כפול. יש פורד פוקוס, רנו מגאן, אוקטביה שהן יחסית לא יקרות, אבל בטיחותיות ויש להן לפחות את המינימום של מערכות. היה פה הרי דיון שבמחיר של פורד פוקוס בטיחותית רצו לרכוש גטס בגירסא ללא ABS.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם את הגטס ניתן להשיג ברמת גימור גבוהה עם כל האבזור הבטיחותי.

אני יותר לא מבין את אלו שמתעקשים לרכוש משפחתיות לא מאובזרות בטיחותית כמו קורולה מהדור הקודם, שרק לקראת סוף הדגם זכתה לקבל 7 כריות אוויר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנשים חיים על סטיגמות. הרי טויוטה הייתה פעם סופר אמינה והכי חשוב זה רכב ש״לא רואה מוסך״.

עדיין יש אנשים שחושבים שצריך לקנות רק רכב יפני וזה לא משנה להם איפה הרכב מיוצר בפועל, בשבילם זה עדין יפני.  

 

אני קודם מסתכל על מערכות בטיחות, כמות כריות אויר, מבחני ריסוק, מנסה ללמוד על מערכות הרכב, להבין אם האחיזה טובה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם סטיגמות וגם חוסר הבנה.

כמו מישהו שהולך לרכוש טלויזיה, שואל את המוכר אם יש לו טלויזיה 40 אינץ׳ והמוכר מראה לו משהו שנראה טוב ופה זה נגמר. רק מי שמבין ישאל על יחס ניגודיות, תדר תצוגה, זמן תגובה וכו׳. או לחילופין מישהו שרק עכשיו התחיל לנגן על גיטרה, הולך לחנות וקונה את הגיטרה הכי יפה בתקציב. רק לאחר כמה שנים הוא חוזר ובודק מאיזה עץ עשויה הגיטרה, חומרים, פיקאפים וכו׳.

אני לא משווה את זה לחיי אדם כמובן אבל בדר"כ שאנשים קונים רכב הם בודקים צריכת דלק, מרווח, אבזור וכמובן תג מחיר. חוסר הבנה של אנשים גורם להם להסתכל לכיוונים הלא נכונים.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם מדובר על רכב חדש,אז אין היום רכבים לא בטיחותים,כשקניתי את הספייס כמובן שהמולמדיה לא הייתה הגורם המרכזי.

מה בם שנציג המכירות מספר על שהרכב בטיחותי ואיזה מערכות קיימות בו.

 

אם מדובר על רכב ישן,אין רכב שהוא ממש בטיחותי ושני לא באותו טווח מחיר,אני חושב שבטיחות לא במקום הראשון של רוב האנשים אחרת כולנו היינו נוסעים על משפחתית סטיישן.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנשים חיים על סטיגמות. הרי טויוטה הייתה פעם סופר אמינה והכי חשוב זה רכב ש״לא רואה מוסך״.

עדיין יש אנשים שחושבים שצריך לקנות רק רכב יפני וזה לא משנה להם איפה הרכב מיוצר בפועל, בשבילם זה עדין יפני.

 

אני קודם מסתכל על מערכות בטיחות, כמות כריות אויר, מבחני ריסוק, מנסה ללמוד על מערכות הרכב, להבין אם האחיזה טובה.

כן, אני ראיתי מה קרה כשההורים שלי נכוו מה"אמינות היפנית" של הקורולה הרובוטית שהייתה לנו.

ומה קרה לכל אלו שהסתמכו על האמינות היפנית כשיצא הדור החדש של הקורולה שיוצר בטורקיה מ2003 עד 2005.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה, אני את חשיבות ההבדל שבין 2 ל4 כריות אוויר הבנתי טוב מאוד כשרכב נסע באור אדום ונכנס בי, אילולא זה הייתי מקליד עכשיו עם יד אחת.

חבר שקנה יונדאי גטס עם כרית אוויר אחת לאחר תחנונים מצידי שלא יעשה זאת, אני מקווה שלא יצטרך ללמוד על בשרו.

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוהד, לגבי חוסר הבנה דווקא יש מה לעשות, לחייב בפרוספקט ולפרסום לציין באופן בולט למשל כמות כריות אויר וציון במבחן ריסוק (לא רק כוכבים), בדומה לדרגת זיהום.

 

אם מדובר על רכב חדש,אז אין היום רכבים לא בטיחותים

 

יש רכבים בטיחותיים יותר ויש פחות: כמות שונה של כריות אויר, מערכת בקרת אחיזה גם שונה אחת משניה, אחיזת כביש זה דבר בטיחותי.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בטח שיש יותר בטיחותיים ופחות בטיחותיים.

יש לך סופר מיני עם אבזור מהפלמח כמו אופל קורסה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...