Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיכאל לוי רוכש חלק מאוטואיטליה


amiger
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3864 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אז למה הוא נתן לזהר אלון להיות היבואן בהתחלה?

אולי הם רואים איזה עליה במכירות יש למזראטי אז הם רוצים להרוויח מזה כסף.

יעשו עכשיו מבצע קנה פרארי וקבל 4 פיאט 500 מתנה

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי היוזמה בכלל של אלון. לקח סיכון, הצליח, עכשיו הזדמנות לקבל תשואה יפה על ההשקעה (אני מניח). התחרות מתגברת - אסטון מרטין, עוד מעט למבורגיני, מי ידע מה עוד, קשה לצמוח מעל רמת המכירות הנוכחית של פרארי/מזראטי בארץ. מיכאל לוי פחות רגיש לעוד פרארי פחות פרארי בסה"כ העסקים שלו, הוא נהנה מעצם ההתקבצות הטבעית של המותגים האיטלקיים תחתיו, ואולי מקווה לשמר קצת לקוחות שמוכנים לגדול מעבר לאלפא ורוצים איזו גיבלי נחמדה.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שזה קשור לשינויים אירגוניים בקונצרן פיאט. מזראטי (וגם פרארי לעתיד, לפי דיווחים אחרונים) יורדת לעם בעוד אלפא עולה ליגה - הכל יחסי, כמובן. זה אומר שיש רציפות בין המותגים העממיים לאקזוטיים. אני חושב שזה אחד המניעים לרצון של סמל"ת להשתלט על אוטואיטליה.

:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חשבתי שאלון כבר לא שם מזמן.

מסכים עם הדרקון ומוסיף שצפוי להגיע גם הsuv של מזראטי שאמור להוסיף

עוד פלח שוק נכבד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זהר אלון מכר לקרדן רכב את חלקו בשנה שעברה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרדן רוצים להפטר מפרארי/מזראטי ומיכאל לוי מקבל עסק מתפקד. למה לא?

 

אני חושב שזה קשור לשינויים אירגוניים בקונצרן פיאט. מזראטי (וגם פרארי לעתיד, לפי דיווחים אחרונים) יורדת לעם בעוד אלפא עולה ליגה - הכל יחסי, כמובן. זה אומר שיש רציפות בין המותגים העממיים לאקזוטיים. אני חושב שזה אחד המניעים לרצון של סמל"ת להשתלט על אוטואיטליה.

פרארי יורדת לעם? אם כבר אז המחירים רק יעלו.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא קראת על האיבה בין מרקיונה למונטזמולו? האחרון לא רוצה לתת לפרארי להקיז את עוצמתה המותגית (ובצדק!), בעוד שהראשון חושב שהעתיד של פרארי הוא להגדיל את נפח הייצור. הגדלת נפח ייצור משמעותה היא אחת - ירידת יוקרתו של המותג.

:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא קראת על האיבה בין מרקיונה למונטזמולו? האחרון לא רוצה לתת לפרארי להקיז את עוצמתה המותגית (ובצדק!), בעוד שהראשון חושב שהעתיד של פרארי הוא להגדיל את נפח הייצור. הגדלת נפח ייצור משמעותה היא אחת - ירידת יוקרתו של המותג.

 

יותר גרוע- יצירת דגמי פרארי לא בתצורות ספורטיביות.

 

לפי דעתי מרגע שמונטזמולו התפטר זה עניין של שנתיים-שלוש עד שנראה פרארי פאנמרה ופרארי קאיין. אני מתפלל שאני טועה ושמוקיונה לא יהרוס את טהרת המותג הזה.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת מטריד לחשוב על זה.

גם במזראטי הSUV לא מתלבש טוב למרות ההיסטוריה הקוואטרופורטית שלה.

בכל מקרה, על הפרארי בתצורת סדאן הראשונה (פינין) לא יהיה חתום מר מרקיונה אלא אנזו בכבודו ועצמו משנת 1980

Ferrari-1980-Pinin-d.jpg

Ferrari-Pinin-1980-1.jpg

ferrari_pinin_2.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי ניראה שהוא קנה כדי שהוא יהיה היחיד שנוסע בפרארי בישראל אחרי שכול האחרות ילכו ראו דוגמה 456 שנת 96 ו 575 2003 למה אז הוא לא הביא לארץ רכבים והיה שוק זמין מ 2003

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גיל - בוודאי, אין כל ספק שהוא קנה עסק שמוכר מכוניות ומחזיק מלאי חלפים למכוניות שמכר, מחויב לטפל במכוניות שמכר והכל אך ורק בשביל להביא לעצמו אחת מדי כמה שנים. ברור, איך לא חשבנו על זה קודם? :roll:

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יותר גרוע- יצירת דגמי פרארי לא בתצורות ספורטיביות.

 

לפי דעתי מרגע שמונטזמולו התפטר זה עניין של שנתיים-שלוש עד שנראה פרארי פאנמרה ופרארי קאיין. אני מתפלל שאני טועה ושמוקיונה לא יהרוס את טהרת המותג הזה.

 

פחות קאיין, יותר lm002

.We apologise for the inconvenience

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם כל הכבוד לאוטו איטליה(ואין הרבה כבוד, הפרטים בקרוב), סמל"ת עוד לא ביצעה מהפך ראוי לשמו בסובארו ולא מבריקה במכירת מותגי הבית(למעט אבארת - והסיבה ידועה).

 

כך שלפני ההתעסקות בקרם דה לה קרם, על מיכאל לוי להפשיל שרוולים, לעשות בדק בית ולברר למה הארגון שלו לא מצליח להתרומם.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...