Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4302 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שנה שלישית שאני נוסע בג׳וליה עם בנותיי לשדה הגדול ליד העיירה אוטלי שבמחוז יורקשייר באנגליה. האירוע כולל מגוון כלי תחבורה החל בטרקשיון אנג׳ינס מונעי קיטור דרך מכוניות משאיות אוטובוסים אופנועים מנועים נייחים עתיקים וגם צמה.

בתוך שלל התוצרת המקומית שכוללת את המיטב מלונגברידג׳ ודאגאנהאם יש גם לא מעט מכוניות זרות מאירופה וארהב. כמה תמונות של דברים לפטפילד שמצאו חן בשונותם לצד אמ.ג׳י ואוסטין עד אינסוף

לא שאני מקטר חלילה. במיוחד לא שהבנות משחקות בשקט

ולא יורד גשם

תמונות בהמשך

פורסם

So the pics are of

Something for those who like muscle - a Plymouth Satalite that the badge said 383 4 barrel. I dont know my

muscle cars too well, but i can tell presence when i see it

 

A nice attempt at creating Kitt. road legal and looks like a lot of effort has been put into it

 

A Traction Engine. These huge dinosaur machines to me are as close to a living breathing machine as you can get. and the operators of them are weird enigmatic people their faces covered in coal dust and soot that

make their bright eyes even brighter

 

My daughters playing. my youngest was 1yr old when we first came to this show

 

Something for the Kshishim. I dont know how good or bad it is, if its a real Jeep or a phony later one. one things for sure it didnt run on the Negev hills

 

An interesting bike amongst the BSA, Triumph, Vincent, etc. It has drive to both wheels. I am sure that someone out there will know what it is and will be able to tell it all in more detail than me

2014-09-14 11.21.42.jpg

2014-09-14 14.41.51.jpg

2014-09-14 14.41.35.jpg

2014-09-14 14.59.29.jpg

2014-09-14 09.48.05 (1).jpg

2014-09-14 15.04.17.jpg

2014-09-14 14.44.23.jpg

פורסם

לפני הרבה שנים הייתי באיזה מוזיאון בדרום אנגליה היו שם כ 100 מכוניות בניהם רליינט סייבר. האיש הופתע לשמוע על הסברה ואחיותיה הסוסיתה הכרמל וכו'. שלחתי לו אז תמונות של פרוספקט ציבעוני של הסברה ובתמורה שלח לי תמונה של פרוספקרט שחור לבן של הסייבר.

שלמה דן גדרון

פורסם
לפני הרבה שנים הייתי באיזה מוזיאון בדרום אנגליה היו שם כ 100 מכוניות בניהם רליינט סייבר. האיש הופתע לשמוע על הסברה ואחיותיה הסוסיתה הכרמל וכו'. שלחתי לו אז תמונות של פרוספקט ציבעוני של הסברה ובתמורה שלח לי תמונה של פרוספקרט שחור לבן של הסייבר.

 

Sounds like a case of another nice Englishman. No shortage there.

Next year I plan to make it to the Goodwood Revival an event that usualy takes place at the same weekend as this local show. Unfortunately it is a very expensive show to attend even as a mere visitor, but certainly worth it and slightly more exciting than this one. if my plan doesnt work out you will have to endure another report from the Otley Vintage Extravaganza.

פורסם

שלום

הגוליטה לא משהוא. אין לה פגוש היא "תוצרת הארץ" נהג יהודי אבל!!!

הבנות גנבו את כול ההצגה איזה יופי. שיהיה לכם הרבה נחת ובקרוב איזה בן קטן שובב.

נישוקים לכולם בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

×
×
  • תוכן חדש...