Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עצר אותי שוטר על דיבור בפלאפון.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7879 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עצר אותי שוטר לפני כמה ימים (יצאתי מחניון בים בדרך לגלוש ולא הייתה נפש חיה בחוף, חוק מרפי שתעבור ניידת מ****נת) שהחזקתי פלאפון ביד, ודיברתי לכמה שניות ובדיוק אז עברה מולי בולשת שהייתה אחרי מישהו.

השוטר ראה אותי ואני ברוב טיפשותי לא ברחתי (דיי קל שם ובכל מקרה לא ראיתי אותם מאטים) אלא חשבתי שלא ראו אותי ופשוט ניתקתי והמשכתי לסוע.

אחרי כמה שניות אני רואה את הלנטיס שועטת מאחורי וההוא צופר לי ומסמן לי לעצור בצד.

 

טוב זה הרקע.

 

כמה נקודות זה (בנוסף ל500 ש"ח..)?

אחרי כמה נקודות נדרש להשתתף בנהיגה מונעת או תאוריה או משהו כזה?

אם הייתי מכחיש בכלל שהחזקתי או דיברתי, למרות שהוא ראה אותי, זה היה משנה? כי אני נראה לי עשיתי טעות ואמרתי שהוא שאל אותי: "לשניה".

 

אחרי שהוא אמר "אז על זה אתה תקבל עכשיו" עניתי לו "אם זה מה שיעשה לך את השבוע", על זה כמובן הוא הטיף לי מוסר שמה שיעשה לו את השבוע זה לשמוע שלא היו תאונות דרכים בלה בלה בלה...

אני בטוח שלדבר בפלאפון בים בכביש ריק ב50 קמ"ש בלי אנשים (יום קר) יהיה גורם מרכזי לתאונה תיאורתית שלי או של מישהו. מעניין שעל זה הם נטפלים ובהרבה מדינות דיבור בפלאפון הוא חוקי והתאונות (לרוב) לא קשורות לזה.

 

עוד משהו אם מישהו יודע, נסיעה ללא שלט נהג חדש (כמובן נהג חדש נוהג..) זו עבירה שמקבלים עליה נקודות? או רק קנס?

Some days your the bug; Some days your the windshield

פורסם

א. אם היית באמצע נהיגה באיילון, לא היית עונה לטלפון הזה? (את האמת)



 

ב. אם אתה נהג חדש, כנראה שבאת אין לך את כל הכישורים הטבעיים שנוצרים אצל נהג ותיק לשוט באוטו במצב חירום, בטח לא שאתה מכורז במכשיר שגודלו חצי רדיודיסק....

 

ג. אני בטוח שזה עשה לשוטר את היום כי מסיבה פשוטה, פעם הבאה שיצלצל הטלפון שלך, אתה תחשוב פעמיים אם לענות או לא!

 

 

תשמור על עצמך!!

פורסם

דיבורית עולה פחות מהקנס...אהה והנקודות שמקבלים בקנית דיבורי זה רק אם יש לך כרטיס מועדון

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...