Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
קיים בכלל תקדים לזה? מדינה שנכללה באו"ם ופרשה? לא נראה לי.

יש, אינדונזיה ב1965, שחזרה לאירגון אחרי שנתיים.

 

יש גם כמה תנועות פוליטיות בארה"ב שמצדדות במהלך הזה, אבל בלי ממש הצלחה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)

ezuf, קשרי המסחר עם אירופה לא יפסיקו גם אם נפרוש מהאו"ם-שמו"ם.

להפך, כל מדינה אירופית בנפרד תברך על כך ושיתוף הפעולה יגדל. האיחוד האירופי נחשב לארגון מסואב, בירוקרטי, שגורר את המדינות החברות בו לקריסה כלכלית ופוליטית. ישראל נחשבת כשחקן מוביל בהרבה מאוד תחומים (במיוחד במודיעין וביוטכנולוגיה) והדבר האחרון שהאירופים רוצים זה שישראל "תצא בחוץ" ותתחיל להעביר את כל מוקד העסקים שלה לרוסיה, סין והמזרח הרחוק (מה שקורה בימים אלו עם הקמת מסילת הרכבת לאילת).

 

בתכל'ס, לאט לאט נופל לאירופים האסימון והם מבינים שהבעיה של "אקיבוש" בסכסוך הישראלי-פלסטיני היא בעיה שולית לעומת הבעיות הגדולות יותר כגון דאע"ש והסכסוך הסוני-שיעי, בשילוב עם העובדה שרעיון ה"לאומיות הערבית" המומצא משנות ה20 קורס מול עיניהם.

 

לגבי פרישה מהאו"ם-הרבה כסף (בעיקר פטרו-דולרים) זורם שם במסדרונות.

כל הטקסים, הכיבודים, המסיבות, אותות הכבוד ובעלי התפקידים (במיוחד כמה כאלו כאן בישראל מ"תעשיית השלום" המקומית) לא יתנו לארגון הזה למות כל כך מהר. פרישת ישראל מהאו"ם זה הסיוט הכי גדול שלהם.

עריכה אחרונה על ידי matanfr
פורסם
ezuf,

בתכל'ס, לאט לאט נופל לאירופים האסימון והם מבינים שהבעיה של "אקיבוש" בסכסוך הישראלי-פלסטיני היא בעיה שולית לעומת הבעיות הגדולות יותר כגון דאע"ש והסכסוך הסוני-שיעי, בשילוב עם העובדה שרעיון ה"לאומיות הערבית" המומצא משנות ה20 קורס מול עיניהם.

לא נפל להם שום אסימון. גם לא פאונד אחד 8) איזו אסמכתא יש לך ? (מה הם כבר עשו ?)

עכשיו זו ה"מודה" להתעסק עם הנבלות מדאע"ש. אחרי שהטררם ידעך - ימשיכו להתעסק איתנו.

כך היה וכך יהיה (לפחות לדעתי).

alfa 156 2.5.

פורסם
(מה שקורה בימים אלו עם הקמת מסילת הרכבת לאילת).

לא רק אילת, יש את MOSMETROSTROY שבונה את הקו רכבת המהיר לירושלים, אחרי שקבלן גרמני סירב בגלל שחלק מהתוואי עובר מעבר לקו הירוק

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...