Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4356 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר על רכב בלאנו 98 אוטומט

האם כדאי לשלוח למוסך ?

או לרוקן את השמן בעצמי ?

במידה ועשיתי ריקון האם זה יפתור לי את הנזילה ?

האם יש חשש שזה ינזול לי על הרצועת טיימינג ?

פורסם

בהמשך לפוסט הקודם שכתבתי בעניין

(באלנו 98, אוטומט, 1600)

אני עכשיו לא רואה שום נזילה !

למרות שלפני יומיים ראיתי שנזל לי בקטנה

ועכשיו אני גם לא בטוח מאיזה מחזיר שמן הוא ?

מצד הגיר או מצד הטיימיניג, לא ידעתי שיש כמה מחזירי שמן

מכון מציע לי 800 בלי מע"מ על טיימינג + מחזיר שמן חדשים

ואם זה מצד הגיר יהיה יותר לפי דעתי 1000+

שווה ללכת על כזאת עסקה ?

האם יש לכם המלצה למכון מסויים לתקן את זה ?

פורסם

לא רשמת שהגיר עבר שיפוץ?

אם גיר עובר שיפוץ בדרך כלל מחליפים את מחזיר השמן אם הוא נוזל.

יש מצב שתצלם את האזור הנוזל?

אחד הסיבות לנזילה של מחזיר שמן זה מילוי יתר.

פורסם

מאור, אתה פתחת כמה וכמה שרשורים בנושא תקלות באותו הרכב. יש משפט פה בפורום, תקנו אותי אם אני טועה אבל הוא מיוחס לצביקה קרבורטור. "אין צירוף מקרים, יש הצטרפות מקרים". ממליץ לך לרשום סיכום מקיף של מצב הרכב, כולל מצב הרכב כשהגיע אליך, וכל מה שהוחלף/שופץ/תוקן, ורק בסופו את כל התקלות שאתה חווה. למשל, מה שמארק אמר זה ממש נכון - מחזיר שמן נוזל? אולי הוא יבש, אולי קרוע. אבל רשמת בשרשור אחר שהוחלף גיר... אז זה כבר משהו אחר, יותר הגיוני לחזור לזה ששיפץ/החליף ולבדוק איתו.

 

מאחל לך שתמצא פתרונות לבעיות, נשמע שהאוטו כבר עלה לך יותר מדי. בהצלחה.

פורסם (נערך)

היה עודף שמן ואני חושב שבגללו התחיל לי נזילה

הוחלף גיר אבל מה הקשר ?

אני עדיין לא בטוח מהיכן הנזילה

הבנתי שיש גם מחזיר שמן ליד הגיר בצד ימין של המנוע

אני חושב שראיתי טפטוף מצד שמאל של המנוע

אבל אני לא יודע בוודאות

לקחת סיכון ?

 

אגב האוטו עלה ארבע וחצי

סידרתי אותו ב 3 פלוס ככה

דברים קריטים בלבד שקראו דווקא אחרי שקניתי אוטו

רדיאטור שנדפק לגמרי

מצבר שהלך

מזגן שידעתי מראש שהוא בעייתי

והלך לי כמה ימים אחרי שקניתי את האוטו

אני לא בוכה על זה

אני מעוניין לסדר אותו שיהיה פיקס

רק דברים קריטיים

יש לי גם צבע ודלתות וחלונות, לא חייב עכשיו כמובן

אגב גם הנזילה לא ראיתי אותה שקניתי את האוטו

אני חושב שזה בגלל שהמוסכניק שם לי עודף שמן

אני רוצה לבדוק את זה

עריכה אחרונה על ידי Maor Parizat
פורסם

יאללה תיקנתי הכל

נתתי לו 200 עכשיו

744 ל 11 הבא

סידרתי טיימינג + 2 מחזירי שמן

עכשיו אני לא רואה נזילת שמן

אין נזילת רדיאטור, הכל טוב

שמח לכל מי שעזר לי פה והכל וכו וכו וכו

באמת אחלה פורום

פורסם

טוב עדיין יש נזילה,

אני חושב שזה מהמנוע כל התחתית שלו מלאה שמן

אבל היום מוסכניק תיקן לי חגורה ומחזירי שמן חדשים !

מאיפה יכול לנזול לי עוד חומר ?

×
×
  • תוכן חדש...