Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב עד 50K


Liron97
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4380 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום אני נהג חדש כבר חצי שנה על הכביש נוהג ברכב של אמא שלי מיצובישי לנסר 01' קלאסיק.

האוטו די ישן ובמצב חיצוני על הפנים ( צבע מתקלף , הרבה שפשופים , פנסים שבורים).

ההבטחה הייתה לנהוג חצי שנה ברכב הזה לרכוש ניסיון (אמנם לא הרבה אבל מספיק) ולאחר החצי שנה לרכוש רכב מודל חדש יותר יד2.

התקציב הוא עד 50K גג, אי אפשר לעבור.

הדרישות שיהיה :

אוטומטי

אמין.

צריכת דלק נמוכה יחסית.

באותו מרכב של הלנסר (סדאן) אמנם לא חייבים אבל רצוי.

קילומטר נמוך.

שיהיה משנת 2009 ומעלה.

הרכב יהיה הרוב בנסיעות עירוניות , לעיתים רחוקות בין עירוניות.

מה אתם אומרים על מיצובישי לנסר ספורטבק ? חיפשתי בפורום וכמעט ולא מצאתי מידע.

 

ושאלה : איך לשכנע אנשים בעלי דעות קדומות שלא רק רכב יפני הוא אמין ? לעזאזל.

עריכה אחרונה על ידי Liron97

5 3 1 R

┤┼┼└

6 4 2

פורסם

רוב הנסיעות יהיו של 3 אנשים מקסימום , לעתים רחוקות רכב מלא.

חשבתי בכייון hyundai i30 הדגם מ 2008-2013, למישהו יש ניסיון עם הרכב ? אמינות ? צריכת דלק? משהו?

5 3 1 R

┤┼┼└

6 4 2

פורסם

לדעתי אם ברוב הזמן יסעו ברכב מקסימום 3 אנשים מיותר אוטו סדאן ואצה יכול בקלות ללכת על סופר מיני , מה גם שיחסוך לך בהוצאות דלק ויעלה אותך בשנתון , חפש i20 , איביזה , פיקנטו ודומותיהם

×
×
  • תוכן חדש...