Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4395 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני חדש פה ואני צריך עזרה לגביי הרכבת לדים בשירוקו

מישהו יודע איך אני מרכיב את הלדים האלה מבלי שתדלק לי נורת אזהרה ?

http://i.ebayimg.com/00/s/NTA5WDQyMA==/z/H00AAOxyLN9Sg0Rl/$_1.JPG

 

 

ועוד משהו ... אני רוצה לשים גם נורת לד בפנס ערפל

אבל שוב הבנתי שצריך נורה מיוחדת שהיא CANBUS NO ERROR

מסובך להרכיב אותה ??

 

תודה

פורסם

אמרו לי שכדאי לי לשים Philips Diamond Vision 5000K

מוכרים אותם כאן בארץ ??

ואם לא אז אפשר קישור לאיביי ? לhb4

פורסם

זו אותה נורה ה canbus פשוט לפי מה שהבנתי זה סוג שונה. החיבור הוא אותו החיבור.

איזה סוג נורה יש לך בפנסי ערפל?

אני לא אהבתי את הדיימונד, העוצמת אור שלהם נמוכה ביחס לנורות הרגילות, הם גם לא חוקיות(אבל זה שאלה שלך כבר לגבי מה שאתה תחליט).

לא מוכרים אותם בארץ אבל יש כמה אנשים שנראה לי מוכרים בפורום מכירה, וגם אם לא אתה יכול להזמין אותם מהאתר powerbulb אם אני לא טועה. תחפש

Seat Leon 1.8T 248Hp//2017

Stage 1 // Revo

פורסם

אלו לא מנורות רגילות, זה קסנון. בגלל זה יש לך שם קופסה כזאת כתומה שזה הממיר מתח.

לא חוקי ולא נראה לי שלד קסנון יעיר טוב אבל מה שבטוח יסנוור כמו גדול. קיצר לא מומלץ.

פורסם

^

לא יאיר שום דבר,בקיצור רעיון לא טוב.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

לגביי הפנסי ערפל הסתדרתי

מעל הפנס ערפל יש עוד אור דרך כזה ישר

זה -

http://i.ebayimg.com/00/s/NTA5WDQyMA==/z/H00AAOxyLN9Sg0Rl/$_12.JPG

קיבלתי אותו ואין לי מושג איפה להרכיב אותו

מישהו אולי מכיר בעל מקצוע שמבין בדברים האלה באיזור חיפה או בצפון בכלל ???

תודה !

×
×
  • תוכן חדש...