Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4401 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם מתכוון למוסך יבואן ?

בפורום האלפיסטים עלתה (בצורה חיובית) המלצה על מוסך מורשה אלפא בחיפה אאל"ט,

בניהולו של פארס, נדמה לי שנקרא "מוסך הכוכב צ'ק פוסט".

עריכה - איזו אבארט ? אפשר תמונות בבקשה ? ;)

alfa 156 2.5.

פורסם

אם אני לא טועה מוסך הכוכב הוחלף במוסך רג'ד(גם מוסך מורשה אלפא).

מדובר על פונוט איוו, אני אעלה תמונות בסוף היום :D

פורסם

מוסך הכוכב בחיפה טיפלו במסירות ובמקצועיות בכל האלפות שהיו לי, בעבר הרחוק, כשהתגוררתי בחיפה.

מעניין אם חיים או יעקב עדיין נמצאים שם. הם היו תותחים אמיתיים.

פורסם

חיים ויעקב פרשו לפני כמה שנים. המוסך בבעלות חדשה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אני נמצא גם כן באותה ההתלבטות לגבי מוסך לטיפול בפיאט בתקופת האחריות.

הבנתי שמוסך שפיק מזאווי נחשב ליותר טוב מבין מורשי היבואן באזור חיפה ועד כמה שהבנתי הוא לא עבר החלפות בעלות וכו' במהלך השנים .

קראתי שהכוכב נחשב למוסך טוב בעבר עד שלפני מספר שנים עבר לבעלות חדשה שלא נותנת את השירות שהיה שם בעבר.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

פורסם (נערך)
למיטב ידיעתי המוסך היחיד שהינו מורשה יבואן הוא המוסך המרכזי.

מוסך יחידי מורשה יבואן בכל הארץ ?

עריכה - tgt - ממתי הסקר ?

עריכה אחרונה על ידי חולגי

alfa 156 2.5.

פורסם

בעלי אלפות ופיאט מאזור השרון ואפילו הצפון,ממליץ לכם להתאמץ מעט ולהגיע למוסך ״עדי" בחדרה,שרות יעיל, אמין, מקצועי,מכונאים שעובדים במוסך במשך שנים ולא מתחלפים,אני מטפל שם באלפא הנוכחית שלי,ולוקח את הפיאטים של אחיותי לטיפולים במוסך ויכול להמליץ עליו בפה מלא.

נראה לי שחבר הפורום sportivo אשר נפגשתי איתו פעם במוסך יוכל לחזק את דברי אם ירצה.

פות״ש,ממליץ לך להרים טלפון ולבדוק אם הוא יכול לתת טיפול לאבארט שלך.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם (נערך)

tgt - הסקר והשרשור שנתת אליו את הקישור, הוא מתחילת 2013 (לפחות סוף השרשור).

ממה שאני זוכר (איני מצליח להעלות קישור מפורום אלפא כרגע) ההמלצות שם

הן מאוחרות יותר וכנראה הבעלים/מנהל התחלף, כך שצריך לדייק.

(הערה - איני מכיר את המוסך ולא טיפלתי שם. ניזון מהרשת כמוך).

עריכה אחרונה על ידי חולגי
תוספת

alfa 156 2.5.

פורסם

תתחדש.

אני בטוח שגם תהנה :)

מוסך מורשה יש רק בראשון כמו שכתבו.

לא מכיר את עדי בחדרה אבל מחברים רבים אני שומע עליו רק דברים טובים.

ממליץ לך בחום לטפל במוסכים ידועים ובעלי נסיון.

מעבר לעדי כאמור אפשר להמליץ על מוסך אמיר (מורשה אלפא, פיאט ולנצ'יה אבל לא אבארט'), בעלים של 500 אבארט' בעצמו.

המוסך בראשון כמובן.

בין הלא מורשים יש את מוסך התלתן ומוסך אוטואיטליה בפתח תקווה.

לא ממליץ לך להכנס למוסכים אחרים שלא מכירים את המכונית.

×
×
  • תוכן חדש...