Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם משתלם לעשות מנוי לכביש 6?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4411 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לי יש מנוי לכביש 6.

לא רואה שום סיבה למה לא שווה.

אתה מקבל 40% הנחה בערך.

אני עולה על הכביש במקרה הטוב ביותר שלוש פעמים בשנה.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

משה אתה מדבר על מנוי פסקל? אם הייתי נוסע 3 פעמים בשנה לא הייתי טורח. מנוי וידאו רגיל לעומת זאת- ברור ששווה

יש שני סוגים של מנויים.

יש מנוי וידאו - נותן לך 20% הנחה, הרישום הוא בחינם.

יש מנוי עם פסקל - נותן לך 40% הנחה, אתה נותן פקדון של 200₪

פות"ש, שב ותעשה חישובי עלות תועלת- כמה נסיעות ייקח לך "להחזיר" את "ההשקעה" של 200 השקלים.

מנוי וידאו ללא פסקל אני ממליץ לכל אחד, גם מי שדורך בכביש 6 פעם ביובל, גם בגלל התעריף היותר זול וגם בגלל שהחיוב מתבצע אוטומטית, ולא צריך לחכות לטופס מכבישש שלפעמים לא מגיע וכשהוא מגיע, הוא מגיע עם תוספת קנס על איחור :shock:

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

לא חושב שצריך להסתכל על הכסף של הפיקדון כעל השקעה.

תחליט שלא מתאים לך, תבטל ותקבל כספך חזרה.

 

אגב,לי עלה 180 בזמנו.

פורסם

זה בכלל לא השקעה.

 

אמרתי, הוא זרוק לי איפשהו ברכב, אני כבר כמה שנים טובות איתם, נהג ממוצע מחזיר את ה"פקדון" הזה בפחות משנה.

 

מה גם שפעם אחת בשנה האחרונה נסעתי דרך כביש 40 (רכב של חבר)

עם כל המצלמות והסיבובים שיש שם אין מה לחשוב בכלל.

פורסם

שכנעתם אותי.

 

בזמן האחרון יוצא לי להעדיף את כביש 6 כמעט בכל הזדמנות (קסם-בן שמן), בעיקר כדי ליהנות מנהיגה נוחה יותר, פחות בקטע של לחסוך זמן. נראה לי שמספיק פעמיים בשבוע שאני עושה נסיעה כדי להצדיק, לא?

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
נראה לי שמספיק פעמיים בשבוע שאני עושה נסיעה כדי להצדיק, לא?

 

בהחלט מצדיק פסקל. אתה מדבר על חשבון חודשי של 200-300 ש"ח, האין זאת?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כן, יוצא הפרש של 110 ש"ח בערך לחודש בין תעריף ללקוח מזדמן לבין מנוי פסקל. עכשיו אני צריך לחשוב האם המדיניות של ליסוע 4 נסיעות שבועיות בכביש 6 שווה את ההוצאה...

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

צריך לבחון את האלטרנטיבה, כולל כמה זמן הי תעלה לך.

אני ממעט להשתמש בכביש 6, אבל עד לפני כמה חודשים השתמשתי בשירותי מנהרות הכרמל, ואשתי עוד יותר ממנו. אבל קרו שני דברים: מנהרות הכרמל העלו את המחיר בצידה חצופה (בפתיחה היה כ-5 ש"ח לקטע, כעת כ-7.5 ש"ח), ונפתח כביש נחל הגבורים. התוצאה - מצריכה של 10-15 קטעים בחודש ירדנו ל-1-2 נסיעות בחודש, משתמשים רק כאשר יש פקקים חריגים, בעקר בחורב.

וד"א - עלית מחיר הנסיעה במנהרה כנראה גורמת לירידת השימוש בה - בשעות אחר הצהריים התחדשו הפקקים האין סופיים בפרויד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
ברור שכדאי, רק קח בחשבון שאם אני זוכר נכון צריך לחכות מספר ימים אחרי ההרשמה עד שהמנוי שלך פעיל.

 

כלומר אין טעם להירשם כמנוי יום לפני הנסיעה שלך בכביש 6.

אני התקשרתי לעשות מנוי מתוך כביש 6, ואמרו לי שרואים אותי, והתשלום ירד מאשראי כמובן עם ההנחה.
פורסם

שאלה שלא הבנתי, אודה להבהרה - מנוי פסקל יוצא יותר זול מנסיעה רגילה? (בהנחה שהתשלום על המחיר הוא פיקדון - אני אקבל החזר כשאחזיר אותו?)

תודה לעונים!

פורסם

גם אני עם מנוי פסקל בכביש שש, יותר בשביל הנסיעה הרגועה, פחות בגלל הפקקים (למרות שיש גם משמעות לעניין זה). שווה כל שקל.


×
×
  • תוכן חדש...