Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם משתלם לעשות מנוי לכביש 6?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4413 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
(בהנחה שהתשלום על המחיר הוא פיקדון - אני אקבל החזר כשאחזיר אותו?)

 

בוודאי.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אישית אני מחזיק במנוי וידאו לכביש 6, למרות שאני נוסע בו בממוצע פעמיים בשנה. כמוכן יש לי מנוי למנהרות הכרמל (מדובר באותה מערכת גביה, אם כי יש צורך בשתי הרשמות)

 

מנסיון מהסופ"ש האחרון, בסוף תהליך ההרשמה לכביש 6 מוצעת האפשרות לבצע הרשמה אוטומאטית (בRוR!) למנהרות הכרמל ע"ס הפרטים מההרשמה לכביש 6.

פורסם

לפותח השירשור-

תעשה שיקול של עלות מול תועלת , אני למשל נוסע כל יום הביתה דרך כביש 6 במקום דרך כביש 2 כי בשעות שאני חוזר כביש 2 מגרש חניה.

אז אני מעדיף לשלם 400 שקל בחודש ולא לחזור חצי שעה יותר מאוחר ולאכול פקקים מכביש 1 עד חדרה.

 

לגבי מנוי, אין פה בכלל שיקול , במידה ואתה נוסע קבוע תעשה מנוי פסקל , זה חוסך כמה שקלים לנסיעה (בשבילי 4 שקל פחות מתעריף וידאו) ומחזיר את הפקדון תוך זמן קצר.

 

אגב מכשיר הפסקל אומנם נדרש להיות תקין ומודבק לשמשה , אך למעשה גם אם הוא לא אתה עדיין תחויב בתעריף פסקל (גם אם זיהו אותך במצלמה בוידאו)

הפסקל חוסך להם מצבים שיש שלפעמים אין זיהוי תקין בצילום ואז צריך עין אנושית שתבדוק את הצילומים.

פורסם

אני נסעתי בקטעים שבתשלום בכביש 6 אולי תריסר פעמים מאז שנפתח.

אני עם מנוי וידאו ולו בגלל העובדה שהתשלומים מחוייבים אוטומטית בכרטיס אשראי ואין סיכוי לקנסות דרקוניים על איחורים בגלל דואר שלא הגיע וכאלו שטויות.

 

כך שמנוי וידאו מומלץ לכל בעל רכב שנוסע בכביש שש אפילו אם זה פעם פעמיים בשנה.

 

לגבי פסקל - אכן מדובר רק בפיקדון אבל זה עוד חתיכת ציוד שצריכה להיות זרוקה ברכב, צריך להחליף לזה סוללה מדי פעם, צריך ללכת לקחת אותו, להחזיר אותו בסוף התקופה - למי שנוסע פעמים ספורות בשנה זה לא שווה את ההתעסקות. למי שנוסע כל שבוע ברור שכדאי.

 

לגבי ההתלבטות כביש 6 מול כבישים ציבוריים - כלל האצבע שלי הוא שבכביש 6 משתמשים כאשר הכביש המקביל פקוק או עמוס.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

לעניין הפסקל, הייתי מנוי בעבר (שימוש יומי) ולא נדרשתי להסתובב איתו, הוא היה במגירת השולחן שלי והתשלומים נגבו ע"ב ההנחה המתאימה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
מנסיון מהסופ"ש האחרון, בסוף תהליך ההרשמה לכביש 6 מוצעת האפשרות לבצע הרשמה אוטומאטית (בRוR!) למנהרות הכרמל ע"ס הפרטים מההרשמה לכביש 6.

 

כאשר אני נרשמתי השירות עדיין היה נפרד - אבל היה מדובר ברישום טלפוני, ולפני שנתיים וחצי.

 

 

כך שמנוי וידאו מומלץ לכל בעל רכב שנוסע בכביש שש אפילו אם זה פעם פעמיים בשנה.

 

לגבי פסקל - אכן מדובר

 

יש שיקול נוסף - החזקת רכב ליסינג. צריך לקבל את אישור חברת הליסינג ואז להרשם. אם נוסעים ברכב ליסינג (או השכרה) בלי מנוי החשבון נשלח לחברת הליסינג\השכרה ומעבר ללקוח בצירוף עמלה של כמה עשרות שקלים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...