Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7894 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

רציתי לכתוב את השאלה ב"רכב כללי", אבל עלו בי ספקות.

 

בכל אופן, רואים תמיד שעל מסלול נורבורינג יש כל מיני כיתובים על האספלט, מה פשר הכיתובים הללו ?

מה כתוב שם, מי כותב אותם ולשם מה ?

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

אני חשבתי על אותו הדבר בדיוק!

אולי מישהו נכנס בלילה למסלול וכותב גרפיטי?:?

אני יכול להישבע שראיתי שכתוב משהו בעברית!

או שאני מדמיין:lol:

אדם.

פורסם
לא שמתי לב לכיתובים, אבל ראיתי ציורי סמלים של חברות רכבים. בטח ספונסרים :roll:

אין מצב שהיית שם או ראית סרט מהמסלול ולא שמת לב שהוא מפוצץ (לפחות בחלקים מסויימים) בכל מיני כיתובים וגם קצת צביעות (דגל איטליה למשל)

 

מנהלים, אם זה מתאים תעבירו את זה לרכב כללי, שם יש יותר סיכוי שמישהו יוכל לענות לי.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

לא כתוב שם משהו ספציפי. חלק מהגרפיטי נכתבו לזכר אנשים שנהרגו באותו מקום, והשאר זה

סתם גרפיטי - לא כתוב שום דבר משמעותי (וכדי לברר מה כתוב שם, עשיתי חיפוש ב-Google

ל-Nurburgring ו-Graffiti, וכמו שרזמל החאפר ציין, מישהו שם באמת חשב שיהיה משעשע לכתוב

"Speed Limit 30" בחלק ישר במיוחד של המסלול).

פורסם
לא כתוב שם משהו ספציפי. חלק מהגרפיטי נכתבו לזכר אנשים שנהרגו באותו מקום, והשאר זה

סתם גרפיטי - לא כתוב שום דבר משמעותי (וכדי לברר מה כתוב שם, עשיתי חיפוש ב-Google

ל-Nurburgring ו-Graffiti, וכמו שרזמל החאפר ציין, מישהו שם באמת חשב שיהיה משעשע לכתוב

"Speed Limit 30" בחלק ישר במיוחד של המסלול).

ה-ל-ל-ו-י-ה !!!

מישהו ענה לי ברצינות :ladysman:

 

תודה עומר !

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם
ה-ל-ל-ו-י-ה !!!

מישהו ענה לי ברצינות :ladysman:

 

תודה עומר !

זה בסדר.

אין צורך להודות גם לי, אני סתם אשב פה בפינה כמו הילד שאומר בשקט את התשובה בזמן שילד אחר צועק אותה והמורה מהללת דווקא אותו ביום הורים (למרות שאני מניח שעומר לא העתיק ממני). סבבה. :roll::lol:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=413998#post413998

פורסם
זה בסדר.

אין צורך להודות גם לי, אני סתם אשב פה בפינה כמו הילד שאומר בשקט את התשובה בזמן שילד אחר צועק אותה והמורה מהללת דווקא אותו ביום הורים (למרות שאני מניח שעומר לא העתיק ממני). סבבה. :roll::lol:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=413998#post413998

 

רב סליחות ותודות גם לך !

הייתי כבר מיואש מחוסר התגובות שלא טרחתי כלל לבדוק את השירשור ברכב כללי.

 

עמך הסליחה :beerchug:

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

×
×
  • תוכן חדש...