Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4447 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם וחג שמח.

 

אני לפני חידוש פוליסה לאישתי וראיתי את סעיף "ערך הכינון" בפוליסה.

חברות מתחרות טוענות שרק בחברה הזאת יש סעיף של ערך קינון.

חפרתי קצת ברשת אך לא מצאתי דוגמא מוחשית על מה מדובר.

האם הערך הזה משמעותי כספית מבחינתי?

 

במידה והרכב שווה 30.000 שח,

מקיף 2500

 

ונגיד שקורת תאונה ששוויה 10.000 ואני מפעיל את הפוליסה באמצע הביטוח, לכמה תאורטית יכול להגיע ערך הכינון

שאני אצתרך לשלם?

 

מודה מראש,

חג שמח.

פורסם

תודה על התגובה.

חיפשתי בגוגל לפני שפרסמתי פה.

קראתי את הדברים האלה לפני שפירסמתי את הנושא, מצטער אבל לא ממש ברור לי

מה העלויות ומה בפועל קורה עם הכינון הזה.

פורסם

למשל, כשמחליפים חלק משומש בחלק משומש הכל תקין והגיוני. כאשר החלק ברכב שלך משומש, ובנוסף הרכב שלך נמצא פחות משנה על הכביש, חייבים להחליף לך את החלק שלך [שמשומש] בחלק בחדש. לכן, במקרה כזה חברת הביטוח עושה כינון, ומקזזת לך את ההפרש שבין חלק חדש לחלק משומש. אותו דבר קורה עם אובדן גמור. במקום לקבל מחירון של רכב חדש, אתה מקבל מחירון משוקלל, כאשר השקלול מתבצע ע"י חברת הביטוח ומטרתו לתת לך כמה שפחות כסף. הסעיף הזה נפוץ בביטוח לרכבים חדשים.

 

עדיף לחפש חברה שאין את הסעיף הזה בפוליסה שלה, אבל אני לא יודע להעריך כמה זה קריטי.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

דמי כינון - בעת תביעת הפוליסה (נזק חלקי) אנו תובעים חלק מהכיסוי ולאחר התביעה אנו רוצים להמשיך להיות בכיסוי מלא ולא חלקי ולכן אנו משלמים בתביעה חלקית (לא בגניבה וטוטאלוס) דמי החזרת הביטוח לכיסוי מלא באופן יחסי לגובה הנזק וגובה הפרמיה השנתית ותקופת הביטוח שנותרה. שימו לב !!! מומלץ לרכוש ביטול דמי כינון רב פעמי ברכישת ביטוח רכב וכך להמנע בעת תביעה בתשלומים נוספים להשתתפות העצמית.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

חשבון של כיתה ג'

 

ערך הרכב לדוגמה 100000 ש"ח הפרמיה 5000 ש"ח.

 

אחרי חצי שנה נזק של 20000 ש"ח

 

עלות 500 ש"ח

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...