Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4472 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

 

שמתי מערכת ברכב, הכל עבד ושמעו כמו שצריך.

יום אחרי נפל המכסה של הרמקול בדלת אז חיזקתי אותו ופתאום שמעתי פק חחחח

עכשיו הרדיו דיסק לא נדלק בכלל...

הסתכלתי בבית פיוזים וראיתי כמה שרופים כולל השעון שבדאשבורד.

 

מישהו יודע אם יכול להיות קצר שקשור למערכת ולפיוז כי אף פעם לא הייתי קשור איכשהו לפיוזים.

תודה!

פורסם

לא ברור לי מה שכתבת "

כי אף פעם לא הייתי קשור איכשהו לפיוזים".



1. אנא ציין איזה פיוזים נשרפו.

2. האם לפני החיזוק של הגריל של הרמקול פירקת את הפנל של הדלת ?

3. האם אתה התקנת את המערכת ?

איזה כייף לי :)

פורסם

אף פעם לא התעסקתי בפיוזים לזה התכוונתי.

ראיתי שנשרף אחד של שעון שעל הדאשבורד רשום CLOCK RADIO

ועוד אחד RADIO משהו.

לא פירקתי את הפנל של הדלת. לא אני התקנתי את המערכת.

פורסם

יכול להיות שהמתקין חיבר את קו אספקת המתח למערכת השמע לקו מתח הקשור לפיוזים שנשרפו לך.

 

האם החלפת את הפיוזים והכול חזר לעבוד כשורה ?

איזה כייף לי :)

פורסם
יכול להיות שהמתקין חיבר את קו אספקת המתח למערכת השמע לקו מתח הקשור לפיוזים שנשרפו לך.

 

האם החלפת את הפיוזים והכול חזר לעבוד כשורה ?

עוד לא..

לא מצאתי את הפיוזים שבגודל של הרכב.

הם מיני ומסתבר שיש מיני מיני חחח

×
×
  • תוכן חדש...