Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4488 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם !!! חברים אני פעם ראשונה מגיב פה אני מקווה שלא טעיתי בפורום

 

 

קניתי את המאזדה של ההורים לפני שבוע אחרי שמכרתי את הרכב השני שלי שברולט אלרו..

 

העברתי מה אלרו את המערכת ששמתי לפני שנה בערך

 

Morel virtus 6' 140 rms

Sub rockford p2 10' עם המברנה האדומה הוא ישן בעל סאונד ממש טוב

ומגבר 4 ערוצים עם גישור לסאב של הייפוניקס ברוט שנותן ניראה לי 100x1

 

היה רדיו דיסק פיוניר רגיל עם USB וזה השארתי אותו באוטו וגם היה זוג 6/9 במגש של רוקפורד גם השארתי אולם ככה ממש נהניתי מהסאונד שהיה לי באלרו

לא היה לי אולי פיצוץ ווליום אבל היה סאונד עמוק וטוב לא מתכתי...

 

 

בקיצור אחרי כל החפירות ככה אני רוצה להוסיף כמה מוצרים ולהתקין מערכת חדשה

אני רוצה לקנות איזה שהו מערכת מולטימדיה אבל לא סתם חברה ב700 שקל אני רוצה משהו שיוצא סאונד טוב ושיהיה בלוטוס GPS (עדיף וויז או משהו) USB

ואני רוצה להחליף את המגבר ולקנות שני מגברים אחד לטופים אני יקרא לזה ואחד לסאב מונובלוק עדיפות למגברים קטנים וחזקים שלא צורכים הרבה חשמל

מה אתם אומרים על הפאנצ׳ של רוקפורד האחרונים יחסית קטנים ולפי המנואל חזקים

מישהו התנסה איתם בבקשה עם תוכלו לעזור לי תודה לכולם ...

פורסם

אין סיכוי שב-700 שח תמצא מולטימדיה איכותית זה לא קיים

מערכת זולה איכותית שמכילה את כול הדברים הנ"ל היא Pioneer AVHX2550BT

אין צורך לדעתי להחליף את המגבר הייפוניקס ,המגברים שלהם מסידרת הברוטוס הם לא רעים.

הסאב P2 הוא סאב נחמד אין צורך להחליפו ,תתחיל מזה שתחליף את המערכת המקורית ותתקין את הוירטוס

ואז תחליט אם יש צורך להוסיף או לשדרג.

פורסם

עם אתה מאזור חיפה יש חנות של יבוא מערכות דין טחד של בוסס 850 שקל ואפשר להוריד אותו עם תיקח כמה דברים .

דאבל דין 700 שקל הכי פשוט

מערכת רגילה אבל עם מסך טאצ קצת 700 שקל של lg עם מגבר פנימי והכל עןלה איזה 1400 בחניות .

פורסם

כאילו השקעתי על הקומפוננט ועל הסאב שאני מאוד אוהב את הסאונד שלהם אני לא יודע מה יצא ממערכות מולטימדיה של בוס... תודה לעונים

פורסם
אין סיכוי שב-700 שח תמצא מולטימדיה איכותית זה לא קיים

מערכת זולה איכותית שמכילה את כול הדברים הנ"ל היא Pioneer AVHX2550BT

אין צורך לדעתי להחליף את המגבר הייפוניקס ,המגברים שלהם מסידרת הברוטוס הם לא רעים.

הסאב P2 הוא סאב נחמד אין צורך להחליפו ,תתחיל מזה שתחליף את המערכת המקורית ותתקין את הוירטוס

ואז תחליט אם יש צורך להוסיף או לשדרג.

 

 

 

כתבתי שאני לא רוצה מערכת ב700 שקל אין לי בעיה להשקיע יותר ויש גם דגמים שאפשר לקנות דרך חול מצטער אם לא הסברתי נכון

פורסם

אני רוצה להחליף את המגברים בגלל שאני רוצה מגבר לסאב שידחוף אותו כמו שצריך ומגבר לקומפוונט שידחוף כמו שצריך ואני רוצה כמה שיותר שלא יתפוס מקום כי הבגאז חשוב לי חוץ מהסבא שאני יכול לנתק אותו לפעמים

פורסם

אוקי כי בהתחלה לא הסברתה את עצמך חשבתי אתה מחפש לפי מחיר לא איכות.

לגבי הסאב ה P2 הוא סאב מצוין היה לו אותו את הדגם של ה250RMS עם תרצה לשדרג עכשיו יצא דגם של 400RMS לא מזמן.

לגבי מגבר הייתי ממליץ לך על :[h=1]Lightning Audio S4.500.1 יש לי אותו עדין והוא עבד מצוין עם הסאב ולא התאמץ כלל ולא התחמם יש לו תצוגה יפה ולא תופס הרבה מקום ובנוסף גם לא כזה יקר.[/h]רוקפורד הם חברת יקרה יחסית וגם מעולה גם להם יש מגברי מונו בלוק טובים אבל אני חושב שבמגברים הם יקרים מידי ,ולייטינג אוודיו היא חברת בית שלהם ככה שזה אותם רכיבים פחות או יותר.

פורסם

אההה אוקיי סבבה תודה אני יבדוק מה אני עושה אני מחכה לעוד קצת הצעות גם לגבי המערכת מולטימדיה ראיתי משהו מערכת מקורית של מאזדה באייבי שעולה 1300 שקל עם משלוח השאלה איך אני יכול לדעת מה האיכות של זה uhuteneh.jpg

×
×
  • תוכן חדש...