Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4498 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מהו סוג הזרם במצת ? ישר או חלופין ?

וכמה מחת הוא מספק ?

 

הדברים נאמרים מהזיכרון ,אני אחפש לך מקור מדיוק

 

כך המתח הינו מתח 12Vdc אבל יכול גם לספק עד -14.4Vdc

 

לגבי הזרם זה תלוי,ממה שאני זוכר זה 20A אבל על תתפוס אותי במילה,צריך לבדוק את גודל הפיוז.

פורסם
הדברים נאמרים מהזיכרון ,אני אחפש לך מקור מדיוק

 

כך המתח הינו מתח 12Vdc אבל יכול גם לספק עד -14.4Vdc

 

לגבי הזרם זה תלוי,ממה שאני זוכר זה 20A אבל על תתפוס אותי במילה,צריך לבדוק את גודל הפיוז.

 

המצת מספק מתח רק שהמנועה פועל נכון ?

פורסם

לא חייב, כל רכב זה משהו אחר. בזמן שהמנוע לא עובד אז צריך להיות 12.1 וולט ו בזמן עבודה צריך להיות 14.5 וולט.

פורסם

המתח אותו מספק המצת נע בין 14-11 (בצורה גסה).

הזרם הוא לפי הצרכן.

אם אתה מתכוון לחבר למצית רכיב רגיש, יש לבדוק מהו זרם העבודה ולהגן ע"י פיוז מתאים.

פורסם

כמו שרשמתי לך בהודעה פרטית

 

ברכבים שאני נתקלתי בהם חייב סוויץ כדי שיגיע מתח למצת.

כמו שאמרתי לך המתח יכול לנוע בין 12 ל 14.4 כאשר הזרם נקבע על ידי הצרכן שמחובר לנקודה.

 

לכן חשוב לבדוק לפני החיבור מה הצריכה של הצרכן כדי לא לגרום לעומס ולשרוף את הפיוז.

 

כך בחשבון דבר חשוב ,גם אם תגדיל את הפיוז ל 100 אמפר (נניח),אתה מסתכן בהתחממות של החוטים (שלא מתוכננים לעמוד בצריכה) לישרף ולגרום נזק לרכב שלך.

פורסם

מתח במצת הוא כ 30.000 - 40.000 וולט.

 

אולי תתחילו לקרוא לדברים בשמם הנכון:

 

מצת: חלק ממערכת הצתה, מה שמצית את הבנזין במנוע.

 

מצת סיגריות: כשמו כן הוא.

 

שקע מצת או שקע אביזרים - זה החלק עליו מדברים בשירשור.

 

 

פורסם

לא צריך לכעוס בוקי.

מכיוון שהבנו מה הבחור שואל אין צורך לכעוס

 

ערה קטנה:

היום רכבים מגעים אם שקעים נוספים שנקראים utility port בנוסף למצת סיגריות כמו שבוקי רשם.

 

בנוסף מכיוון שהוא שאל כמה מתח יוצא אפשר להבין שהוא שואל על המצת סיגריות ולא על המצתים של הרכב.

×
×
  • תוכן חדש...