Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו קפצ'ור או קליאו 0.9 ידני


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4503 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

קפצ'ור טורבו0.9 משומשת 9000 קילומטר (אני יהיה יד 2) 2013 כמו חדש אין אפילו שריטה כבר ראיתי אותה

מחיר עסקה כולל 99K (כולל העמלה על הלוואה מהבנק)

 

קפצ'ור 0.9טורבו חדש מהחברה

מחיר עסקה כולל 111K (כולל העמלת מימון של רנו ואגרת רישוי)

 

קליאו ידני טורבו 0.9 דגם קולקשין חדש מהחברה

סכום עסקה כולל 90K (כולל העמלת מימון של רנו ואגרת רישוי)

 

איזו עסקה הכי כדאית??

מבחינה חיצונית שניהם נראים מעולה וכמעט זהים לחלוטין מבפנים

הקפצ'ור קצת יותר מרווחת ונראת קצת טוב יותר לטעמי

הרכב ישמש ליציאה עם חברים ונסיעות בתוך העיר בעיקר

והשימוש הקבוע היחיד הוא לימודים מנתניה לקריית אונו 3 פעמים בשבוע

אני מתחיל ללמוד עוד חודשיים

חשוב לי גם לאבד כמה שפחות ערך לאחר 3 שנים כשארצה למכור אותו!!

בעיקרון גם הבנתי שהם דיי חסכוניות אז מבחינת חיסכון בדלק אני חושב שהם דיי דומים

עריכה אחרונה על ידי mishelk120
פורסם

אתה אמיתי? איך אנחנו אמורים להמליץ כש:

א. לא ציינת שום דרישות מהרכב ו/או נסועה ממוצעת ו/או מה התקציב (אתה מדבר על רכבים בין 90 לבין 111 אלף) וכו'

ב. אתה מתלבט בין מכוניות שונות - הקפצ'ור שהוא מין סוג של ג'יפון קטן לבין הקליאו שהוא בהגדרה סופר מיני...זה רכב "גבוה" והשני "נמוך"...מה אתה מחפש?

 

לבסוף, אעיר רק כי בעניין הכדאיות הכלכלית - רכב לכשעצמו הוא כמובן דבר לא כלכלי אם משויים אותו, נניח, לתחבו"צ כמו אוטובוס או רכבת. מאחר וזה כך, הרבה מן העניין נשען על כמה כסף באמת יש לך / כמה כסף אתה מעוניין להקדיש לנושא.

אגיד כי בענין הקפצ'ור נניח - ברור לך כי מדובר על פניו באותו רכב כשההבדל היחד הוא שאחד מהם חדש לחלוטין - אז...האם "תרצה" להוסיף 12 אלף ש"ח כדי לקבל אחד כזה חדש לחלוטין מהחברה? האם זה חשוב לך? אם התשובה היא לא אז כנראה ששווה לך לחסוך 12 אלף וללכת על המשומש - אבל האם אכן מדובר ביד2 כך שאתה יד שלישית? אני בספק ונראה לי שיד2=משומש אצלך אבל תוודא..

פורסם
אתה אמיתי? איך אנחנו אמורים להמליץ כש:

א. לא ציינת שום דרישות מהרכב ו/או נסועה ממוצעת ו/או מה התקציב (אתה מדבר על רכבים בין 90 לבין 111 אלף) וכו'

ב. אתה מתלבט בין מכוניות שונות - הקפצ'ור שהוא מין סוג של ג'יפון קטן לבין הקליאו שהוא בהגדרה סופר מיני...זה רכב "גבוה" והשני "נמוך"...מה אתה מחפש?

 

לבסוף, אעיר רק כי בעניין הכדאיות הכלכלית - רכב לכשעצמו הוא כמובן דבר לא כלכלי אם משויים אותו, נניח, לתחבו"צ כמו אוטובוס או רכבת. מאחר וזה כך, הרבה מן העניין נשען על כמה כסף באמת יש לך / כמה כסף אתה מעוניין להקדיש לנושא.

אגיד כי בענין הקפצ'ור נניח - ברור לך כי מדובר על פניו באותו רכב כשההבדל היחד הוא שאחד מהם חדש לחלוטין - אז...האם "תרצה" להוסיף 12 אלף ש"ח כדי לקבל אחד כזה חדש לחלוטין מהחברה? האם זה חשוב לך? אם התשובה היא לא אז כנראה ששווה לך לחסוך 12 אלף וללכת על המשומש - אבל האם אכן מדובר ביד2 כך שאתה יד שלישית? אני בספק ונראה לי שיד2=משומש אצלך אבל תוודא..

הרכב המשומש הוא יד ראשונה כך שאני יהיה יד 2

ועדכנתי שימושים ברכב

פורסם

טוב האמת שלדרישות שלך (הצנועות מאוד יש לציין) זה לא ממש משנה איזה רכב תבחר. מציע לך לעשות נסיעת מבחן בכל אחד מהם ולראות לאיזה אתה יותר מתחבר מבחינת הנסיעה/נהיגה/נוחות והרגשה כללית.

אם אתה חושב נטו על העניין הכלכלי וירידת הערך - סבירשהקפצ'ור המשומש ירד פחות מאחר והבעלים הקודמים ספג את ירידת הערך הראשונית (מאוד) של 12K - משהו שיחסך ממך בעצם. אך קח בחשבון שגם הרכב הזה (המשומש) הוא בעצם כמו חדש ולכן בשלוש שנים הראשונות שלו יסבול מירידת ערך רצינית מאוד ואם זה השיקול העיקרי שלך - יכול להיות ששווה לך לחפש רכב, אחר כמובן כי אין קפצו'ר ישן יותר), בן כ-3 לאחר ירידת הערך הגדולה שלו.

 

לחילופין אתה יכול לשקול את הקליאו שמלכתחילה זולה בכ-10K מהקפצ'ור המשומש. נסה לחפש קליאו כאלה גם משומשות/חדשות שנמצאות חודשים ספורים על הכביש ואולי תצליח לחסוך עוד קצת בירידת הערך..

 

בשורה התחתונה? החלטה שלך נטו

×
×
  • תוכן חדש...