Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4504 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה להזמין מהאינטרנט מערכת קסנון לרכב שלי: הונדה סיויק סדאן שנת 2009.

אני ממש לא מבין בכל התחום הזה, אני רוצה שהנורות יצרו גוון כחול חזק ומיוחד ולא כמו כל הזיופים הזולים האלה ..

ראיתי קצת גוונים באינטרנט ואני רוצה משהוא בין 10.000K-12.000k

עכשיו לא הבנתי מה זה אומר ה H5 H7 כל אלה.. ?

 

מישהוא יכול להסביר לי קצת ולתת לי קישור מתוך האתר הזה לנורות שאני רוצה ?

פורסם
אני רוצה שהנורות יצרו גוון כחול חזק ומיוחד ולא כמו כל הזיופים הזולים האלה ..

ראיתי קצת גוונים באינטרנט ואני רוצה משהוא בין 10.000K-12.000k

 

מישהוא יכול להסביר לי קצת ולתת לי קישור מתוך האתר הזה לנורות שאני רוצה ?

 

במשפט אחד - אתה רוצה בוודאות הורדה מהכביש.

אם נתעלם מענייני טעם שלדעתי 10K זה לא יפה (בלשון המעטה), זה גם לא חוקי וגם בולט ברמה שזה יצעק לכל ניידת משטרה לעצור אותך.

אה. וכנראה שגם תסנוור את כל מי שיסע בסביבתך.. פרט שולי.

פורסם
במשפט אחד - אתה רוצה בוודאות הורדה מהכביש.

אם נתעלם מענייני טעם שלדעתי 10K זה לא יפה (בלשון המעטה), זה גם לא חוקי וגם בולט ברמה שזה יצעק לכל ניידת משטרה לעצור אותך.

אה. וכנראה שגם תסנוור את כל מי שיסע בסביבתך.. פרט שולי.

 

אני לא מבין בזה, ביקשתי המצלות למה כדאי ואמרתי את מה שאני יודע מתוך מה שהבנתי עד עכשיו. אם הייתה מסביר ולא מתנשא היה מצויין

×
×
  • תוכן חדש...