Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4518 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי רנו קליאו שחורה 2013.

לא הייתי בבית מס' ימים וכשחזרתי ראיתי כי ציפור (או שתיים) השאירו לי מתנה על הרכב.

כמובן שמיד ניקיתי הכל, אבל לא עוזר.

רואים מן סימן צריבה כזה וחוסר ברק בנקודות האלו.

אין לי מכונה ואין לי כלום חוץ מהידיים שלי, איך אני יכול לסדר את זה?

רק איש מקצוע או שאפשר בבית לבד?

פורסם

לא צריך תמונה. שלשלת מכילה חומצות שחודרות לצבע. הדרך למנוע את זה

מחייבת חומר הגנה איכותי (אוטם צבע/ווקס) שיוצר שכבת הגנה מעל הצבע ועוזר

להסיר את המפגע ללא מאמץ כמעט (מחליק מעל לצבע) גם שיש הגנה חייבים להסיר כל מפגע

דומה במידיות.

פורסם
לא צריך תמונה. שלשלת מכילה חומצות שחודרות לצבע. הדרך למנוע את זה

מחייבת חומר הגנה איכותי (אוטם צבע/ווקס) שיוצר שכבת הגנה מעל הצבע ועוזר

להסיר את המפגע ללא מאמץ כמעט (מחליק מעל לצבע) גם שיש הגנה חייבים להסיר כל מפגע

דומה במידיות.

 

לצערי כבר קרה.

השאלה היא איך עכשיו מעלימים את זה לפני שמורחים אוטם צבע/ווקס?

פורסם
לצערי כבר קרה.

השאלה היא איך עכשיו מעלימים את זה לפני שמורחים אוטם צבע/ווקס?

 

לשלשת ציפורים בעלת חומציות גבוהה שמאכלת את הלכה.

במקרה הטוב נוצר לך כתם שטחי שניתן לתיקון, במקרה הרע תאלץ לחיות עם ה"חור" שנוצר בלכה.

 

אתה מוזמן להגיע אלינו ל Showroom, רח' ז'בוטינסקי 43 ברמת גן (סמוך למתחם הבורסה)

בקש את אלי, הוא יבדוק ויראה מה ניתן לעשות, אם זו בעיה קלה ונקודתית, נדאג לסדר לך את העניין במקום תוך כמה דקות, ללא עלות מצידך.

כולנו נירתמים למאבק בלשלשת ציפורים... :wink:

פורסם

YOGEV20, להגיד "פלסטלינה ומעט פוליש" זה לא תמיד נכון. אם הלשלשת איכלה את שכבת הלכה והגיע לצבע אז פוליש לא יעזור. אם הלשלשת פגעה רק בשכבת הלכה אפשר לנסות באמת עם פוליש להוריד. בכל מקרה צריך בנוסף לפלסטלינה ולפוליש גם אוטם צבע בסיום העבודה.

 

פורסם

תודה רבה רבה רבה לVIX!

הייתי אצלם היום ובאמת עם מעט פוליש מקומי הצלחנו להעלים את זה.

אז שוב אני רוצה להגיד המון המון תודה!

פורסם

כנראה שהמצב שלך היה רק בהתחלה.

אצלי לדוגמא יש סימן קטן של לשלשת ציפורים (מהבעלים הקודמים ) שעברה מתחת לשכבת הלקה ללא נזק ללכה עצמה .

במצב כזה אי אפשר להיפטר מזה ללא הסרת הלקה .

פורסם

ובאמת עם מעט פוליש מקומי הצלחנו להעלים את זה.

 

בוודאי, ברוב המקרים זה יורד.

 

עכשיו חשוב לעשות ציפוי איכותי לרכב, זה לא רק קטע אסתטי כפי שחושבים

יש לזה הרבה מעלות כפי שאתה בטח מבין. (כתם שחודר את מעטפת הלכה מהווה בעיה)

×
×
  • תוכן חדש...