Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7902 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה עוד היה ניתן לומר על הילד הזה שלא נאמר,אם טענו שבמירוץ הקודם הוא נעץ את המסמר האחרון בארון שלה סטה,אז היום הוא שרף לו את הארון.

ובשביל לעשות מדורה כמו שצריך?, הוא הוסיף למדורה את הארון של הונדה, ואני מתאר לעצמי שרוסי ובריג'ס ירקדו מסביב למדורה כל הלילה עם מחיאות כפיים ועינטוזים עד אור הבוקר.

מירוץ מדהים היה היום,טמדה(הטבח היפני) נתן את הטון, אח פתאום נזכר במתכון חדש לסושי, והעדיף לשקוע ברזי המטבח היפני.

בייליס החמוד שחטף בעיטה מדוקאטי(עקב עונה מוצלחת) נזכר פתאום שהוא כן יודע לרכב על דוקאטי וניסה להוכיח להם כמה הם טעו, אפשרות שניה היא, שפשוט הבעיטה שחטף מדוקאטי הייתה כל כך חזקה? עד שמהתנופה שלה הוא הגיע למקום השלישי.

ביאג'י (הינשוף), שתמיד חסר לו את השקל לקופסת סיגריות?, נסע ונסע שנפשו טובה בו, לפתע נזכר ,שראה את קצה הגלגל של הדוקאטי באחוריו ,שהוא חייב לבייליס כמה גרושים שלוה ממנו למנת ספאגטי, והיה בטוח שבייליס רודף אחריו לגבות את חובו, ונתן גז כמו אחד שהנוסע השמיני רודף אחריו.

וסטה, סטה ג'יברנאו היקר, שבשבוע האחרון התמכר לפרוזק וכדורי הרגעה, היה בטוח שהונדה הוציאה אותו לטיול שנתי,כדי להרגע ולנוח אחרי העונה המדכא הזו, אח ,שוד ושבר,זעקות האוהדים ותפוגת השפעת הכדורים החזירו אותו למציאות המרה, והוא הבין שמהר מאוד עליו לתת גז כדי לאסוף את שבריו המפוזרים לאורך כל העונה המחורבנת הזאת.

ניקי היידן, הבן של הדוד סם, לא הסכים בשום פנים ואופן לוותר על נפילה גם במירוץ האחרון, סטטו קוו זה סטטו קוו, ושהדוד סם מחליט משהו? אז זהו זה.

ורוסיפומי היקר, הילד החייכן והמופלא הזה, כדרכו הוא, דילג קלות כאיילה לגו הגמר, פשוט עשה מה שהוא יודע הכי טוב, ל נ צ ח.

אבל רבותי, אני מאוד מאוד מאוד מאוד יתגעגע לחבורה המופלאה הזאת, פשוט אחכה להם בקוצר רוח.:wave:

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

פורסם

טוב, עכשיו יש לו שתי אפשרויות :

או שיעבור לאחת הקבוצות החלשות באמת : קווא/WCM/KR3

או שיתחרה במוטוקרוס עולמי/WRC/פורמולה

"When you have to shoot - shoot, Don`t talk"

פורסם

לדעתי הוא יתמיד במה שהוא באמת טוב, בדו-גלגלי, ונקווה שהוא ימשיך לקרוע אותם כמו שצריך.

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

פורסם

חחח אני חושב שרוסי כבר התחרה בעבר במרוץ אחד בסבב הWRC...

הלך לו בסדר...

 

עם כמה שרוסי הוא מהולל ואולי הרוכב הטוב בהיסטוריה.. למרות שלדעתי דוהאן הוא הגדול מכולם...

הסדרה הזאת מתחילה לשעמם... עם הדומיננטיות המוחלטת, של רוסי, ושתי היצרניות ימאהה והונדה..

אף אחד אחר בכלל לא מתקרב אליהם...

בעליו החדש של HONDA CR 125!!

פורסם
חחח אני חושב שרוסי כבר התחרה בעבר במרוץ אחד בסבב הWRC...

הלך לו בסדר...

 

ממתי להתרסק ביום הראשון (ויכול ליהיות אפילו בסטייג' הראשון) נחשב ל"הליכה בסדר"?

פורסם

אני חושב שממש כדאי לשים על עין על נקאנו וקוואסקי, חוץ מכמה פיצוצי מנוע הלך להם ממש טוב בשביל עונה ראשונה

"When you have to shoot - shoot, Don`t talk"

פורסם

לא זכור לי ששאלנו אותך:wink: .

וג'יברנאו במשך הזמן יהפוך לביאג'י מ''ס 2.

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

פורסם

בכל מקרה נקווה שעונה הבאה תהיה יותר מענינת, אולי אפילו טמאדה..???...

"When you have to shoot - shoot, Don`t talk"

פורסם

אני לא חושב שג'יברנאו יהיה מאכזב כמו ביאג'י...

אני חושב שהוא רק הולך ומשתפר...

הוא נראה לי בעונה הבאה ייתן פייט טוב לרוסי

בעליו החדש של HONDA CR 125!!

פורסם

אתה שוכח את העיניין הכי חשוב, הגיל , הגיל חביבי עושה את שלו, קח את זה בחשבון.

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

×
×
  • תוכן חדש...