Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בדיקה של טופס בדיקה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4548 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לקחתי את הרכב לבדיקה ואלה הם הליקויים:

 

הרכב שנת 2007

 

סוג איביזה 20 VT

 

רציתי להיתיעץ בעיקר לגבי הפחחות:

114.jpg

115.jpg

116.jpg

117.jpg

פורסם

אין ספק שהרכב עבר תאונה .

וכנראה גם לא קלה. אבל זה עניין של מחיר

נראה רכב בסדר

תבדוק את נושא הטורבו (שזה לא כסת"ח) וגם מצריך יישור קו (תושבות וכו).

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם
אין ספק שהרכב עבר תאונה .

וכנראה גם לא קלה. אבל זה עניין של מחיר

נראה רכב בסדר

תבדוק את נושא הטורבו (שזה לא כסת"ח) וגם מצריך יישור קו (תושבות וכו).

 

בדקתי את הטורבו יש שריקה קצת יותר חזקה מהרגיל, ועוד משו תגיד זה שהבוחן רשם מעבר לחץ למערכת הקירור זה בדרך כלל כסת"ח ? כי גם ברכב הקודם שעשיתי לו בדיקה היה רשום ( מעבר דחיסה למערכת קירור) והוא היה עם 70 אלף קילומטר וזה שפה יש לו 100 אלף וגם רואים מערכת קירור נקיה ומים אדומים מקורים בשני הרכבים. וכמה מורידים על תאונה כזאת?

פורסם

לפי מה שרשום בבדיקה התאונה היא קוסמטית בלבד. אם זה מפריע לך כדאי לבקש מבעל האוטו להוציא מחברת הביטוח את הדו"ח שמאי, יהיו שם תמונות של הרכב לפני ואחרי התאונה.

טורבו שורק זה בד"כ טורבו שהולך להחזיר את נשמתו לבורא.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
לפי מה שרשום בבדיקה התאונה היא קוסמטית בלבד. אם זה מפריע לך כדאי לבקש מבעל האוטו להוציא מחברת הביטוח את הדו"ח שמאי, יהיו שם תמונות של הרכב לפני ואחרי התאונה.

טורבו שורק זה בד"כ טורבו שהולך להחזיר את נשמתו לבורא.

 

ומה בנושא מעבר לחץ למערכת הקירור?

פורסם

אם הוחלפה שמשה קדמית כדאי שתקח את הרכב למוסך שיחבר אותו למחשב ויבדוק שיש כריות אוויר.

 

כשנפתחות כריות האוויר בחלק מהמקרים השמשה הקדמית נשברת ויש להחליפה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אם הוחלפה שמשה קדמית כדאי שתקח את הרכב למוסך שיחבר אותו למחשב ויבדוק שיש כריות אוויר.

 

כשנפתחות כריות האוויר בחלק מהמקרים השמשה הקדמית נשברת ויש להחליפה.

 

לדעתי ברכב כזה אם נפתחות כריות אויר הוא מקבל טוטל לוס (או אובדן להלכה) ולכן עוד יותר חשוב לבדוק באמת את עניין התאונה.

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם
ומה בנושא מעבר לחץ למערכת הקירור?

 

ברור המכונים בודקים עם מכשיר מיוחד שמזהה גזים במים, אני לא יודע מה היה במכון שלך.

מהניסיון שלי הסעיף הזה הוא לא כסת"ח.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

×
×
  • תוכן חדש...