Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4553 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי סופר לנסר 95 במצב מכני מעולה ! אבל חיצונית היא נראית רע מאוד . האוטו שווה 4 אלף בלחץ ולא מתאים לי להשקיע על צבע יותר מ 200 שקל . איך צובעים לבד ?

 

אין לי אקדח ואין לי קומפרסור . אבל *אולי* אני אוכל להשיג מחבר .

 

חשבתי להפוך את כל הרכב לקרבון על ידי מדבקה בצבע לבן עם קצת שחור על המכסה מנוע . אבל המדבקות יקרות :x מה דעתכם ?

 

בבקשה לא להגיד לי לך למוסך הכוונה היא לעשות לבד ובזול שייצא יותר נורמלי ממה שהרכב עכשיו לא מבקש פרארי אדומה :)

פורסם

חבר יקר , אני לא מתכוון לרכוש את הציוד הנכון , ביקשתי דרכים חלופיות . למשל - לצבוע את כל הרכב בספריי . ראיתי שמישהו צבע את הרכב עם טמבור ורולר וייצא נחמד . אני מבקש שוב - דרכים חלופיות אני יודע שלצבוע עם צבעים של רכב יהיה יקר .

פורסם

:lol: :lol: :lol:

 

גם אני ראיתי פעם סובארו ישנה עם ספויילר מרותך משני צינורות וכיתוב TURBO במברשת.

בבקשה, כך תעשה לבד וכמו שצריך - המדריך של איתי הסמוראי לצביעה עצמית

 

עריכה: החלק הקטן שהוא עשה עלה כ 300 ש"ח מבחינת חומרים לכן קח בחשבון,אם אתה משיג אקדח וקומפרסור אני מאמין שייצא יותר זול כי אז אתה קונה פחית צבע ולא ספריי שבקושי מספיק למשהו,

ב200 ש"ח מה שאתה יכול לעשות זה באמת לצבוע עם הרולר וטמבור, רק תקרא לי שאני יוכל לתעד את זה,

התקציב צריך לגדול כי בסופו של דבר אתה רוצה שהרכב ייראה טוב, עדיף מראה מוזנח וישן מאשר מגוכח.

פורסם
חבר יקר , אני לא מתכוון לרכוש את הציוד הנכון , ביקשתי דרכים חלופיות . למשל - לצבוע את כל הרכב בספריי . ראיתי שמישהו צבע את הרכב עם טמבור ורולר וייצא נחמד . אני מבקש שוב - דרכים חלופיות אני יודע שלצבוע עם צבעים של רכב יהיה יקר .

 

עם ספריי בהחלט אפשרי.

חבר שלי צבע את הטמבון של המאזדה שלו בשחור מט ויצא לו יפה.

הוא ישלח לי תמונה ואני אעלה לפה.

אבל רק שתדע שבכל זאת יש הבדל ענק בין צבע בתנור לבין ספריי וגם המחיר לא יסתכם ב200 שקל לכל האוטו

פורסם

הדרך הכי זולה עם אתה לא רוצה להשקיע ולקבל תוצאות סבירות-זה פלסטידיפ.

אבל אין מה לעשות החומרים יעלו יותר מ200 שח.

ו

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם
עם ספריי בהחלט אפשרי.

חבר שלי צבע את הטמבון של המאזדה שלו בשחור מט ויצא לו יפה.

הוא ישלח לי תמונה ואני אעלה לפה.

אבל רק שתדע שבכל זאת יש הבדל ענק בין צבע בתנור לבין ספריי וגם המחיר לא יסתכם ב200 שקל לכל האוטו

 

באיזה ספרי הוא השתמש ? ספרי מיוחד לרכבים ? או ספרי צבע פשוט ?

פורסם

תעשה ניסוי.

קח חתיכת פח מרכב אחר (גרוטאה וכו') ותעשה עליה ניסויים.

פעם עם ספריי.

פעם עם מברשת.

פעם עם רולר.

תבדוק כמה עלתה התוצאה שהכי מוצאת חן בעיניך, ותכפיל בשטח הפנים של הרכב שלך.

 

אגב, אין בעיה לצבוע עם רולר ואח"כ לשייף. כן מומלץ ליישם שכבת לכה כדי לשמור על הצבע.

מתחדשת*

פורסם

חבל על הזמן שלך.

אם תצבע את הרכב בתקציב של 200 שקל יעצרו אותך לביקורת כל שני וחמישי.

כפי שאמרו פה עדיף רכב מוזנח מאשר מגוחך.

 

המלצה שלי:

נקה את הרכב ותשייף בעצמך את המרכב.

לך לפחח במגזר הערבי וסכם איתו שרק ירסס לך את האוטו בשכבה אחת.

הבא איתך מבעוד מועד כמה גלילי מסקינג טייפ וערימה של עיתונים.

מסך את הרכב בעצמך אצלו בעסק.

 

תציע לו "להידחף" עם עבודה אחרת שיש לו

 

ככה תחסוך לו זמן עבודה ואולי הוא יסכים ב 600 -800 שקל לבצע את זה

×
×
  • תוכן חדש...