Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4535 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

כיום אני נוהג בפורד מונדיאו גירסת 240 כ"ס. בסה"כ הנסיעה ברכב מהנה, אך כיום הרכב גדול מידי לצרכים שלי.

אני נוסע כ-15,000 עד 20,000 ק"מ בשנה כש-95% מהנסיעות הן לבד בכביש בן עירוני.

חשוב לי שהרכב יהיה:

1. זריז (הפורד מונדיאו היום הרבה יותר מהירה ממה שאני צריך בפועל)

2. מתנהג - אמת המידה שלי היא פיג'ו 306 XSI שהייתה לי עד לפני מס' שנים

3. נוחות - שוב ראו ערך 306

4. סביבת נהג מפנקת

5. שקט בנסיעה

6. חסכוני בדלק

 

סדר גודל של תקציב זה עד 170-180 אלף ש"ח כשהכוונה היא כמה שיותר נמוך בשביל להקטין את השווי מס

בעיקרון חשבתי על אחת מהגולפים, A3 או ליאון. מה דעתכם?

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

הי עופר,

 

שוקל מכירה?

4 או 5 דלתות?

תאריך עלייה לכביש?

 

במידה והתשובה לשאלה הראשונה חיובית, נא דוא"ל ל- watersman2008 ב-ג'ימייל קום

 

אין לי מספיק הודעות לפרטי.

 

תודה וערב טוב

   לפני המון זמן,  avargel כתב:

חברים, הבא שעונה לו חוטף כאפה. אני לא צוחק.

פורסם

יש די הרבה אפשרויות. אוקטביה 1.4 היא אפשרות לא רעה אם אתה מתעקש על צמפיון. על אאודי אפשר לקבל הנחות לא רעות כך שרכב יקר יותר בעצם נכנס לך לתקציב.

יש בטווח הזה גם דברים יוצר ״אקזוטיים״ כמו אלפא וגם גדולים יותר כמו מזדה6 שאני מבין שגדול מידי או מזדה 3 מאובזרת מאוד. אגב, גם סדרה 1 של במוו נכנסת לך לתקציב, אז באמת הכל עניין של טעם ומה בדיוק אתה מחפש.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

תבדוק את הפיג'ו 3008 בגרסת ה-PACK, מכונית מצוינת, לא המונית, אשר מציגה נוחות נסיעה גבוהה.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

נראה כמו מקרה קלאסי של BMW 1.

נוחה, כיף מנהיגה, איכותית וחסכונית, נופלת רק בסעיף הקוסמטי (לדעתי הפרונט שנוי במחלוקת,בקרוב צפויה למתיחת פנים).

×
×
  • תוכן חדש...