Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

10W40 Eurol Marathol - האם מתאים לרכב פרטי?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4592 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר בשמן סינטטי מלא, על השמן כתוב שהוא מיועד לרכבים מסחריים. האם הוא מתאים לרכב פרטי?

אם לא אז מה הופך אותו ללא מתאים?

פורסם

לא רואה שום סממן של תקן לרכב פרטי,אם אתה מחפש 10W40 יש לך רויאל פרפל ומוטורקס.

במידה ואתה כבר עובר לסינטטי מלא עדיף לרדת לצמיגות נמוכה יותר כמו 5W40.

יש לך רנו מגאן עדיף לעבור ל5/40.

פורסם

אני נוסע במגאן 1600 2003. אבל השאלה שלי היא כללית.

המחיר של RP בשמיים, והMARATHOL עולה 125 ש"ח למיכל 5 ליטר.

שקלתי מעבר לשמן יותר דק, קראתי דיונים גם כאן וגם בפורומים בחו"ל, יש דעות בעד ודעות נגד .ההחלטה שלי שברכב שלי עדיף להישאר עם 10.

פורסם

ישנם תקנים בהם השמן צריך לעמוד על מנת להתאים לרכבך (בדרך כלל שילוב של אותיות ומספרים).

ספציפית איני יודע למה הרכב שלך זקוק, אך אם יש ספר רכב הנתון אמור להיות רשום שם.

 

בהנחה וקלעתי לסוג המנוע שברשותך, אלו ההמלצות באתר יורול:

http://www.eurol.com/en/37-products/54-advisor/1-MDDB93aC9loRN4lVOijbLmDOU14tiyqGt6pgI5RagFOfq/8bFQ==.html

פורסם
ישנם תקנים בהם השמן צריך לעמוד על מנת להתאים לרכבך (בדרך כלל שילוב של אותיות ומספרים).

ספציפית איני יודע למה הרכב שלך זקוק, אך אם יש ספר רכב הנתון אמור להיות רשום שם.

 

אכן יש תקנים של API ו-ACEA, וגם תקנים של יצרני רכב כגון VW502 או RN710. התקנים שרשומים על השמן הנ"ל הם תקנים של רכבים מסחריים. דוגמא: הרכב שלי דורש לפי התקן ACEA A3/B4 , ולMARATHOL יש תקן שנקרא ACEA E4/E7.

מה שאני בעצם שואל זה מה ההבדל המהותי בין רכב מסחרי לרכב פרטי מבחינת איכות השמן? למה קיימים סטנדרטים נפרדים? והאם עמידה בתקן E4/E7 מעידה על התאמה ל-A3/B4?

×
×
  • תוכן חדש...