Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4599 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יושב ברכב, החנה לידי גיפ מגושם, הבחורה פתחה את הדלת ובום פגעה לי במראה, נהיו 2 שריטות קטנות על המכסה מבחוץ, התעצבנתי אמרתי לה מה את לא רואה איך את פותחת את הדלת? תראי מה עשית, היא אומרת מצטערת סליחה.

עכשיו ''הנזק ממש קטן'', כאילו בקושי רואים את זה והרכב גם לא 2014, אז נסעתי, מה אפשר לעשות במצב כזה לחייב אותה?

מה אתם הייתם עושים?

(בכל זאת יש צביטה קטנה בלב)

*ובכלל אנשים שאתם פותחים דלת לא לפגוע ברכב השני שימו לב!

תודה רבה.

פורסם
די להיות יפה נפש , צריך ללמד אותה.

אני אישית, דורש מזומן, שטרות במקום.

אנשים אומרים קח פרטים תפנה לביטוח לא רוצים לתת מזומן.

פורסם

אתה טועה מואד, על שטות כזאת תבקש פרטים של הביטוח, אנשים יעדיפו לשלם לך מאשר להתעסק עם זה.

אל תשקח שבביטוח יקחו על דבר כזה השתתפות עצמית (בממוצע 1000 ש"ח).

פורסם
אתה טועה מואד, על שטות כזאת תבקש פרטים של הביטוח, אנשים יעדיפו לשלם לך מאשר להתעסק עם זה.

אל תשקח שבביטוח יקחו על דבר כזה השתתפות עצמית (בממוצע 1000 ש"ח).

בגלל שהנזק קטן מאוד הם יודעים שאתה לא תעשה כלום.

אני ליד הרכב עכשיו אני יעלה תמונה.

עריכה: אני מסה לצלם בקושי רואים את זה בתמונה בקיצור שפשוף קטן.

שאני ידע לעתיד נגיד ומישהו פתח את הדלת, ועשה לי עיקום בדלת, זה בדר''כ נזקים קטנים מאוד, מה אני יכול לעשות?

מה אני יגיד לו ''תחליף לי דלת''?

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...