Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4623 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי חבר שהוא שוטר,יש לחוק כמה פנים,בוא נגיד שאם אתה בחור "בעייתי" עם עבר פלילי וימצאו אצלך סכין\מברג,או כל כלי חד שיגרום לשוטר שעצר אותך סיבה מספיק טובה לחשוד שאתה הולך לעשות פשע עם הכלי הזה הוא יעצור ויעכב אותך,במידה ויש לך סיבה שהלדרמן נימצא אצלך על בסיס קבוע תסביר זאת לשוטר,למשל יש לי תחביב שהוא דייג,אם אני יסתובב עם לדרמן אני לא מאמין ששוטר יעכב או יחרים לי את הלדרמן,יש לי תירוץ מספיק טוב להסתובב איתו,הכל תלוי בנסיבות...

m7kj.jpg
פורסם

להחזיק לדרמן בתא הכפפות יקשה עלייך בנהיגה. כידוע נדרשות שתי ידיים על ההגה.

 

הרשה לי להמליץ לך להניח אותו בתא הכפפות ולסגור את התא לפני היציאה לדרך.

 

:-)

"הצלחה פירושה לעבוד בחריצות שמונה שעות ביום, עד שתקבל קידום ותוכל לעבוד שתיים-עשרה שעות ביום." (רוברט פרוסט)

פורסם

אני אישית מכיר סיפור על צעיר בן 22 שחזר מדייג עם כלל האלמנטים - צידנית, חכה, מנגל ואפילו כפכפים ובגד ים. בין היתר הייתה לו סכין מטבח קטנה. בבדיקה שגרתית השוטר החליט להתעלק עליו ועיכב אותו לחקירה לילה שלם. כמובן מיותר לציין שלא קרה שום דבר בסופו של עניין.

בסופו של דבר הכל עניין של מראה הנהג, מראה הרכב והגישה. ואל נא לשכוח מצב רוחו של השוטר.

×
×
  • תוכן חדש...