Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגברי שירוקו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4626 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו מכיר את החברה יודע אם היא שווה משהו?

יש דגם מומלץ.

אני מעוניין לשים על המגבר שני קומפוננטים של מורל מקסימו 6'' וסאב של jbl

כמה שווה סט כזה ?

פורסם

מגבר ארבע ארוצים יכול להרים 2 זוגות קומפננטים או זוג אחד וסאב.

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

פורסם

כן אני מתכוון לשני מידים שני טויטרים וסאב

מגבר 4 ערוצים יעשה את העבודה נכון?

השאלה העיקרית האם מגברים של חברת shiroko שווים משהו?

פורסם

איזה סט יוגבר ואיזה סאב ?

כמה אתה מוכן להשקיע ?

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

פורסם

מבלי להיכנס לנתוני המגבר , המחיר הזה למגבר חדש כבר אמור להדליק לך נורות אזהרה .

 

ישנו מגבר של JBL מדגם 1004 שעולה ( יד שנייה ) - 800 ש"ח

 

אני יכול להמליץ לך עליו בעיניים עצומות , מגבר טוב מבית טוב .

HU - Alpine 9887 | Speakers - Hertz MLK2

Midbas Amplifier - GENESIS Series 3 dual mono

Twitter Amplifier - GENESIS Series 3 four channel

Subwoofer Amplifier - ROCKFORD 1001BD | Sub - IDMAX

פורסם

השירוקו זה באמת מגבר מדבקה סיני שעדיף להתרחק ממנו.

מגבר בסיסי מחברה טובה עדיף על פניו.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

כמה מגבר שירוקו כזה שווה הציעו לי אחד באזור ה 480

 

אולי כמה שקלים במידה והגוף בנוי מהרבה אלומניום.

אני מבין שאתה לא רוצה להשתולל עם המחיר, לדעתי חכה עם זה קצת.

 

JBL GTO 75.4, CRUNCH pzi 100.4 משומשים יעלה בסביבות ה 500-600 שקלים, באופן מעשי שווים הרבה יותר ממגברי מדבקה סיניים.

SCANSPEAK

פורסם

מסכים איתכם ולא מסכים איתם:-)

 

הכל שאלה של תקציב ומה מחפש הבחור.

 

אני ועוד כמה חברים התחלנו מסטים בסיסים של מורל ומגברים סיניים(

שירוקו/ רודאו v12 וכו) לדעתי פשוט מגברים נהדרים מבחינת איכות/אמינות ומחיר מאוד זול - תמורה טובה לכסף.

מה שכן, אם ירצה הבחור להתקדם בתחום ולעבור לציוד יותר איכותי המגברים האלה כנראה יהיו

החולייה החלשה, אבל מה, בגלל שהמחיר שלהם מאוד נמוך ההפסד לא יהיה גדול

 

 

שורה תחתונה כדי להגביר מקסימו וסאבjbl (שכנראה שהוא בסיסי) לא צריך לקנות

1004שעולה 1000+- אלה אפשר בהחלט להסתפק בשירוקו שעולה 400 חדש או 300-200יד שניה.

ל''אוזן'' העממית ההבדל בין המגברים לא יהיה משמעותי על סף השמיע בהגברת מקסימו וjbl- מניסיון

 

*הערה חשובה- לי ולכל חברי מעולם לא היו בעיות עם המגברים הנ''ל והם עדיין נמצאים אצל חלק מאיתנו ולכן אני מאוד ממליץ

למי שהתקציב שלו מצומצם.

 

זאת דעתי

פורסם

אני קצת חולק עלייך בעניין הזה . לדעתי בעניין של " תועלת עבור הכסף " לאדם שתקציבו אינו מתיר מגברים יקרים וכו' הייתי ממליץ לחרוש את פורום יד שנייה המצויין שלנו ולחפש מגברים שכחדשים היו עולים פי כמה וכמה יותר .

 

לדעתי לא כדאי לשלום על מגבר סיני את הסכום הזה שבעוד כמה מאות בודדות ( במקרה שלו 250 - 300 ) אפשר לקנות מגברים טובים הרבה יותר מפורום יד שנייה

 

שוב הכל עניין של דעה אישית , כל אחד שייקח את זה לאן שהוא רוצה .

HU - Alpine 9887 | Speakers - Hertz MLK2

Midbas Amplifier - GENESIS Series 3 dual mono

Twitter Amplifier - GENESIS Series 3 four channel

Subwoofer Amplifier - ROCKFORD 1001BD | Sub - IDMAX

×
×
  • תוכן חדש...