Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4627 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאזדה 323 שנת 2000 מנוע 1.6 בעצירות שאני על d לפעמים הטורים מתחילים לשחק כאילו האוטו רוצה להכבות ומתחיל לרעוד.

עשיתי ניקוי מצערת ובדיקת מחשב שהראתה בעייה בחיישן maf, החיישן נוקה וגם הוחלפנ הגומייה האוטמת שלו.

אכן יש שיפור משמעותי בביצועי הרכב, אך עדיין לפעמים הוא משחק בטורים בעצירה.

מישהו פה יכול לעזור לי למצוא את הפתרון?

חשבתי בכיוון של ממיר קטיליטי, אבל המוסכניק אומר שזה לא קשור...

פורסם
מאזדה 323 שנת 2000 מנוע 1.6 בעצירות שאני על d לפעמים הטורים מתחילים לשחק כאילו האוטו רוצה להכבות ומתחיל לרעוד.

עשיתי ניקוי מצערת ובדיקת מחשב שהראתה בעייה בחיישן maf, החיישן נוקה וגם הוחלפנ הגומייה האוטמת שלו.

אכן יש שיפור משמעותי בביצועי הרכב, אך עדיין לפעמים הוא משחק בטורים בעצירה.

מישהו פה יכול לעזור לי למצוא את הפתרון?

חשבתי בכיוון של ממיר קטיליטי, אבל המוסכניק אומר שזה לא קשור...

 

האם בוצע ניקוי יסודי על ידי פירוק המצערת מהרכב? או בצורת רסס שהמצערת מורכבת והמנוע עובד?

פורסם

מה עוד יכול להשפיע על ירידת טורים ב d, יש לציין שזה גם שמזגן כבוי וגם עובד.

הטורים עומדים על בערך 800 ולפעמים יורדים מתחת ואז האוטו מתחיל לרעוד קצת ואחרי זה הוא חוזר לעצמו... לי מאד חשוב לטפל בזה, רעיונות?

פורסם

ייתכן והמוסכניק נגע בבורג הכיוון במצערת שלצערי לא מעט עושים זאת כדי לנסות ולסדר בעיות סלד, במיוחד בלאנטיס שידועה במחלה של סלד לא יציב. תברר איתו את העניין הזה כי לגעת בבורג הזה אסור. לרוב, ממצערות שיצא לי לנקות בכמה לאנטיסים כאשר הסל"ד לא היה יציב ניקוי יסודי ע"י פירוק המצערת פתר את הבעייה אלא אם כן צנרת ואקום סדוקה או קרועה או חיישן כל שהוא תקול.

פורסם
ייתכן והמוסכניק נגע בבורג הכיוון במצערת שלצערי לא מעט עושים זאת כדי לנסות ולסדר בעיות סלד, במיוחד בלאנטיס שידועה במחלה של סלד לא יציב. תברר איתו את העניין הזה כי לגעת בבורג הזה אסור. לרוב, ממצערות שיצא לי לנקות בכמה לאנטיסים כאשר הסל"ד לא היה יציב ניקוי יסודי ע"י פירוק המצערת פתר את הבעייה אלא אם כן צנרת ואקום סדוקה או קרועה או חיישן כל שהוא תקול.

 

האם הממיר הקטליטי יכול להיות הגורם לבעיה?

פורסם
האם הממיר הקטליטי יכול להיות הגורם לבעיה?

 

אם האוטו סוחב כמו שצריך הסיכוי שיהיה מדובר בממיר קטליטי הוא נמוך, אף על פי שממיר קטליטי גמור לחלוטין משפיע גם על סלד בסרק אך גם על הסחיבה בעיקר.

×
×
  • תוכן חדש...