Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4630 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האמת רכב מדליק לאללה במדינות גדולות או מדינות חמות.

 

במדינות הגדולות זה מעולה כי אפשר לעשות טיול גדול בלי דאגה לסידורי לינה וכו'.

 

במדינות חמות זה מעולה כי זה יגרום לך להרגיש כמו בבית כשאתה במוסך מטפל ב-DSG....

 

:lol:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אפשר לקחת משכנתא של דירה מהבנק ולקנות את הרכב.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

באמת רכב מיותר בישראל.

בקנדה חלפתי על פני 4 או 5 טרנספורטר-ווסטפליה לפחות, הם נחשבים ל-RV קלאסיים עם הרבה שיק (אבל נראים מצ'וקמקים להפליא). היום ד"א חברת ווסטפליה עובדת עם מרצדס.

 

תוספת - כמובן אחרי שיפרוץ השלום באיזורנו, נוכל לקחת את ה-RV לטיול דרך סוריה וטורקיה, סיור באנטליה, המשך עד יוון ומשם לחזור במעבורת. רק שעד שאותו שלום יגיע, רוב המשתתפים בדיון יהיו (במקרה הטוב) בבית אבות וינהגו לכל היותר בקלנועית.

פורסם

אז מה אם זה מיותר בארץ , עדיין רעיון אדיר ! אהבתי מאד את כל הגמיקים ובמיוחד את הקומה השנייה ....

אוטו-מאניה :-)

פורסם

האוטובוס הזה לא במצב של נסיעה.

 

לעומת זאת ראיתי אוטובוס מאן אירייזר ישן שעשו לו הסבה למוטורהום והוא נראה אדיר.

 

לא חסר רכבים מסחריים/אוטובוסים בארץ שעברו הסבות לבתים על גלגלים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
לעומת זאת ראיתי אוטובוס מאן אירייזר ישן שעשו לו הסבה למוטורהום והוא נראה אדיר.

 

ראית את זה במקרה?

אז ראית את שלי.

בימים האלה אני ועוד כמה שותפים בונים מוטור הום מאוטובוס איריזר.

כרגע הפרוייקט בבניה בשלבים די מתקדמים.

20130411_103733.jpg

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

YNV,

 

נשמע מדליק במיוחד! אפשר לקבל פרטים? חוקי לא חוקי לנסוע איתו בארץ? מה העלות?

גם בפרטי זה טוב. זה אחד החלומות הגדולים יותר שלי (היותר גדול זה המשאיות שטח עם הטרקטורנים/רכב בפנים).

פורסם

חוקי לחלוטין.

האוטובוס משנה יעוד לקראוון. זו פרוצדורה די מתישה, בה למעשה הוא מאבד את היכולת שלו לשאת 50 נוסעים והופך למשאית שיכולה להסיע 1+4.

יש קובץ תקנות שלם לגבי מה מותר ומה אסור שיהיה בו. לדוגמא, הוא מחוייב למחיצה שתפריד בין הנהג וארבעת הנוסעים לאיזור ״המגורים״.

העלויות הן מאוד דינמיות, כצפוי.

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

לא ראיתי אחד אחר.

אז מסתבר שיש יותר מאירייזר אחד שעבר שינוי למוטורהום.

 

אני לא יודע איך מעלים, אז תחפש מספר מודעה ביד 2: 19945702

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
ראית את זה במקרה?

אז ראית את שלי.

בימים האלה אני ועוד כמה שותפים בונים מוטור הום מאוטובוס איריזר.

כרגע הפרוייקט בבניה בשלבים די מתקדמים.

 

פתח שרשור !

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

כשהגעתי לקליפורניה שכרתי אדמה וגרתי בRV ענקי, 2 חדרי שינה, 4 מיטות זוגיות, מטבח מלא, מכונת כביסה ומייבש, הכל היה שם.

תענוג, בחורף זה אפילו רומנטי, טיפות הגשם על הגג, הזכיר לי התכרבלות רומנטית ברכב הראשון.

 

מבחינת גודל ומחיר, הדבר הזה של פולקסוואגן קטן יותר מCLASS B.

 

הנה מה שמוצאים בוואן של פורד שעבר הסבה נהדרת:

http://www.youtube.com/watch?v=PDY-H22wVes דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

 

 

אין לזה סוף:

 

http://www.youtube.com/watch?v=vpd7_OGLlcA דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

haters will hate

פורסם
האמת רכב מדליק לאללה במדינות גדולות או מדינות חמות.

 

במדינות הגדולות זה מעולה כי אפשר לעשות טיול גדול בלי דאגה לסידורי לינה וכו'.

 

במדינות חמות זה מעולה כי זה יגרום לך להרגיש כמו בבית כשאתה במוסך מטפל ב-DSG....

 

:lol:

 

בדיחות על ערסים ועל DSG משתי הקטגוריות כבר נמאס...

Golf MK7 1.4 TSI Blue Motion

פורסם
בארה"ב ניתן לקנות MOTORHOME אמיתי , עם הכל שמתאים למשפחה , כמעט בגודל של אוטובוס קטן , ב17000 $ ,ואפילו

בפחות . גיסי קנה ב 11000 $ . ראיתי את זה , ממש בית על גלגלים . אבקש ממנו תמונות ואעלה אותם .

מה שראינו סרטון זה נחמד עם הרבה גימיקים יצירתיים , אבל זה עדיין לא מוטורהום אמיתי . זה ה"בייבי" , כלומר רכב עם הרבה הסבות ושינויים , על בסיס רכב מסחרי . המוטורהומים נבנאים במיוחד למטרות הללו . אינני יודע אם הם מיועדים לייצור סדרתי .

 

נראה לי שכחת 0 זה עשירית מהמחיר, כן , אפילו באמריקה וורסנו

פורסם
מגניב? בהחלט

אבל עם מחיר התחלתי זהה לזה של טוארג (400K בארץ) אני חושב שהרבה אנשים יעדיפו דירת 3 חדרים בגדרה.

 

סתם שתדע...

כבר מזמן אין דירות 3 חדרים במחירים האלה בגדרה.

בקושי בירוחם ובערד אולי..


×
×
  • תוכן חדש...