Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4657 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

אני עומד בפני קניית רכב חדש.

כרגע ההתלבטות שלי היא בין ולוסטר שנת 2011 לבין גולף Highline 1.4 לבין גולף Trendline 1.4.

התקציב: עד 100,000 ש"ח.

מבחינת טיפולים ואחזקה מי היא הטובה ביותר?

מבחינת צריכת דלק מי הטובה ביותר?

מה שעוד חשוב לי זה העיצוב הפנימי ואיכות החומרים.

מה לדעכתם הכי משתלם בתקציב הנ"ל?

חשוב שהאוטו יהיה זריז וספורטיבי.

יש אופציה נוספת שיכולה לעניין אותי?

תודה רבה :)

פורסם

ספורטיבי זה עניין יחסי, לטעמי אף אחת מהאופציות לא עונה על קטגוריות הספורטיבית

בכל מקרה אני חושב שהגולף ב2 הדגמים שצינת מרגישה מעט עיפה יותר מהוולסטר, מבחינת אמינות שניהן אמינות מאוד, לגבי צריכת דלק אני לא יודע להגיד בדיוק אבל אני מעריך שיחסית זהה או שההבדל לא משמעותי במיוחד.

יש לציין שטיפולים לגולף יעלו יותר אך במקביל חלקי חילוך בשעת הצורך יהיו זמינים יותר.

איכות החלקים בגולף טובה יותר.

יש לך איזושהי הערכה לגבי כמות הק"מ שנרכב מיועד לעבור בשנה? נתון כזה יעזור להגיע להחלטה מבחינת צריכת הדלק האם ההבדל זניח או משמעותי במידה ויש כזה.

פורסם

1.4 הייליין תהיה טיל בליסטי לעומת השתיים האחרות ומאובזרת עד השיניים.

עם זאת, אמינות תמצא בעיקר בוולוסטר ובטרנדליין.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

לא הייתי נכנס להרפתקאה עם מנוע ה 160 כ"ס הידוע לשמצה. זו הסיבה שגם אני זנחתי את הרעיון לקנות כזו. אמינות תקבל במנוע בגרסת הטרנדליין אבל גם אבזור קמצני למדי.

מהוולוסטר לא התלהבתי. הרגיש לי כמו צעצוע מבפנים שעוד 3-4 שנים יראה לא טוב.

 

בנימה אישית, הייתי מחפש אופל אסטרה או פיאט בראבו.

×
×
  • תוכן חדש...