Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החיבורים אותם חיבורים. למתקני התליה מידות סטנדרטיות, בהתאם לגודל המסך.

ממליץ לך לבדוק מה מידות מתקן התליה הדרוש לך בהתאם לגודל המסך שאתה מתכוון לרכוש, ומה מידות המכשירים עם אותו גודל מסך - ולתכנן את הפינה בהתאם. תביא בחשבון שסה"כ שטח הטלויזיה גדול והיא תסתיר את החיבורים גם אם אינם במרכזה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כשפוגעים בתשתית אז יודעים: :-)

למרות שלכל בעל מקצוע זה קרה יותר מפעם אחת, בנימה יותר רצינית- לגבי חשמל: מבצעים הערכה בהתאם לשקעים, מפסקים וקופסאות סעף שעל אותו קיר (לא לשכוח לבדוק גם מצידו השני של הקיר), לעיתים צריך לפתוח אותם כדי לראות מאיזה כיוון מגיעים הצינורות ואז אפשר להעריך לא רע איך הם מועברים בהתקנה סבירה. כאשר חוצבים במיקום חשוד עובדים לאט ובזהירות עד שמגלים את הצינור. לגבי תשתיות סניטריות צריך גם כאן לנסות להעריך בהתאם לאביזרים שבסביבה. יש מכשירים שמתיימרים לזהות תשתיות בתוך הקיר (יש מכשיר כזה לבוש למשל) אך הם לא מוצלחים במיוחד ורוב בעלי המקצוע לא עובדים איתם.

 

זה מביא אותי לעניין השני- ע״פ תקן התקנת צינורות צריכה להעשות בקווים אנכיים/אופקיים בלבד ולא באלכסון כמו שרבים עושים כדי לקצר את הדרך. במקרה של תשתיות חשמל זה גם חובה ע״פ חוק.

 

מעבר לכל זה חשוב מאד להמעיט בכיפופים ולדעת איך לעשות אותם נכון בקשתות רחבות.

פורסם

מה לגבי אינסטלציה - צינורות SP? בשיפוץ שנערך אצלי הם הונחו בקשתות, אני מניח שכדי למעט ככל האפשר במחברים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

דיברתי על צנרת לחיווט. תשתיות אחרות אני לא יודע בווודאות, אך אני מנחש שגם לפי תקנות הבניה צריך להעביר בקווים ישרים. כיפופים אין בעיה לעשות, אין צורך בזוויות.

פורסם

סתם שאלה, לא עדיף לעשות "הגבהת" גבס קלילה?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

חשבתי שקיר גבס יקר יותר, אך בעקבות מה שכתבת הסתכלתי קצת על מחירים באינטנרנט, לדעתי החומר (לציפוי קיר שלם) יעלה משהו כמו 200 ש"ח. "ההפסד" היחידי בשיטה כזאת הוא שמפסידים כ 5 עד 10 ס"מ מרוחב החדר.

 

יתרון נוסף של עבודה עם גבס יכול להיות שבמקום לעשות קיר שלם שמתחתיו נחביא צנרת, לעשות מבנה דקורטבי מגבס שיסתיר את הצנרת וישמש כמסתור לתאורה שקועה.

×
×
  • תוכן חדש...