Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4659 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ! :-D

 

ברשותי אזעקה מסוג ריינג'ר עם נעילה מרכזית ושליטה על 2 חלונות.

האזעקה מותקנת על גולף MK3 שנת 98 .

 

בקרוב אצטרף לבצע ניתוק של כבל המינוס מהמצבר, וזאת על מנת להתקין מגבר ברכב בביטחה .

ולמען האמת אני מאוד חושש, כיוון שמקריאה ברשת הבנתי שהאזעקה רגישה לניתוקי מצבר.

ידוע לי גם שניתוק מצבר מאפס את כל הזכרונות,

לכן אני מפחד ממצב שהאזעקה "תשכח" מה הן הפעולות שעליה לבצע בעת הפעלתה .

כמובן שברשותי המפתח המקורי לניטרול האזעקה מהמוח .

 

שאלתי היא : מהו הנזק שיכול להיגרם לאזעקה , אם בכלל ?

 

אני סמוך ובטוח שיש אנשים בעלי ידע רב יותר משלי כאן שיוכלו אולי לאמת / לאשש את חששותיי !

תודה מראש , אביב שלום

 

hnyzne2dwohj.jpg

4nnwmeqyyj2j.jpg

פורסם

שלום,

 

במידה והאזעקה תקינה, נתק אותה על ידי המפתח ולאחר מיכן נתק את המינוס כמובן שלחבר בסדר הפוך.

 

האזעקה הנל מאוד ישנה (הייתה נפוצה על לאנסרים וסופר לאנסרים) ואין לה יבואן בארץ אלא כל מיני מעבדות, מקסימום מחליפים, סביר להניח שאת הניתוקים שהיא ביצעה כבר גישרו כך שאין לך מה לדאוג לגבי הנעה, במידה והרכב לא מניע ישנם 2 חוטים ירוקים עבים שואתם אתה מקצר/מגשר והרכב יניע לך.

 

בהצלחה.

פורסם

תודה רבה !

בהנחה שהאזעקה תקינה לחלוטין , לאחר חיבורה היא תפעל כפי שפעלה לפני כן ?

או שתזדקק לאיזשהו כיוון של הרמת החלונות / הנעילה ?

פורסם

נתק עם המפתח.

 

לאחר מכן נתק את הנתיכים של הזנת המתח שלה.

 

רק לאחר מכן נתק את המינוס של המצבר.

 

בכלל, ברכבים בהם מותקנת אזעקת רנג'ר, רצוי לנתק דווקא את הפלוס.

 

בזמנו שהם היו נפוצות, הטכנאי שלי היה מתקן מספר רנג'רים בשבוע בגלל ניתוקי מינוס מצבר..

 

שים לב, באם אתה מנתק את המינוס זה עלול להיות "קטלני". יש להזהר שכלי העבודה שאתו אתה מנתק את המינוס לא יגע אף לא בטעות (במהלך השחרור והחיבור חזרה) בגוף מתכתי כלשהו כי אז זה קצר מלא ואלוהים ישמור.

 

אם תנתק בוודאות את נתיכי האזעקה המזינים אותה, תוכל לנתק את המינוס.

 

האזעקה הזו היא הכי רגישה לניתוקי מצבר. במיוחד לניתוקי מינוס.

 

בברכה

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

תודה רבה סטרו ודני ! :-D

 

ברשותכם , יש לי עוד 2 שאלות קטנות :

 

1. באופן מוזר , לפני שקראתי את ההודעה שלך החלטתי לעשות "ניסוי" :

ניטרלתי את האזעקה וניתקתי את כבל המינוס למספר שניות .

לא קרה שום נזק והאזעקה עדיין מתפקדת כרגיל .

בנוסף גם לא נמחק שום זיכרון מהרדיו דיסק או מכל מערכת אחרת .

ייתכן שזה בגלל שהניתוק היה למספר שניות בלבד ?

האם יש הבדל בין ניתוק של מספר שניות לבין ניתוק של 10 דקות ?

 

2. כאשר אבצע ניתוק מצבר בעתיד ואחפש את הנתיך שאחראי על האזעקה , היכן עליי לחפש ?

האם בקופסת הפיוזים הראשית מתחת להגה ?

או שזהו נתיך שמתלבש על כבל המוביל למוח, כלומר תחת מכסה המנוע ?

 

בתודה מראש ,

אביב שלום

פורסם

שים לב, באם אתה מנתק את המינוס זה עלול להיות "קטלני". יש להזהר שכלי העבודה שאתו אתה מנתק את המינוס לא יגע אף לא בטעות (במהלך השחרור והחיבור חזרה) בגוף מתכתי כלשהו כי אז זה קצר מלא ואלוהים ישמור.

 

אם תנתק בוודאות את נתיכי האזעקה המזינים אותה, תוכל לנתק את המינוס.

 

האזעקה הזו היא הכי רגישה לניתוקי מצבר. במיוחד לניתוקי מינוס.

 

בברכה

 

אתה מתכוון אם מנתקים את הפלוס קודם זה עלול להיות מסוכן, לא?

×
×
  • תוכן חדש...