Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4674 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז כפי שכולכם יודעים יש לי את ה15״ ברכב שלי. אבל אחרי שבוע הצלחתי להשבית אלטרנטור.

עשיתי חושבים עם עצמי והחלטתי להוציא אותו עד שיצא לי לשדרג אותו, בנתיים עבר רק שיפוץ.

 

אז החזרתי לשימוש את ה12 הישן שלי, בעל התנגדות 2 אוהם. חצי הספק מה15 משמע פחות עומס על האלטרנטור.

 

התמונות מדברות בעד עצמם ;)

B9C4A12B-5D7A-43ED-8A69-52709219C9F7-22592-00000EBB8F028A90_zpsb502dbe4.jpg

D66E45EB-F13A-4ED1-A83D-BB3AFADC98C5-22592-00000EBB7DC7DD07_zpsb75f759b.jpg

E4014A1C-0C5C-4972-9879-1AD322DB30E2-22592-00000EBB59C7DCFE_zpsede6223a.jpg

AEBAB26E-57E9-4BE4-A9BD-A4CCA7EBBA28-22592-00000EBB6489F3FF_zpsddc46292.jpg

 

אם אתם שואלים את עצמכם למה ככה?

התשובה - כי אני יכול :)

פורסם

היה לי כיוון אך בסוף התכנון לא התגשם. כדי לפתור את הבעיה זמנית שיפצתי את האלטרנטור (המיסב, גשר דיודות ווסת היו גמורים).

כרגע הוא מוציא כ110 אמפר (נמדד אצל המשפץ) למרות שמוצהר 85 אמפר. זה יותר טוב אך לא מספיק.

 

עם ה12״ אני עובד על 2 אוהם, וזה לא מדגדג למערכת חשמל. ה15״ לעומת זאת על 0.7 אוהם וזה מאוד מורגש. מעל 200 אמפר צריכה מהמגבר, ומעל 90 אמפר צריכה מהאלטרנטור. ואת זה מדדנו על שיר אחד, לך תדע מה קורה על שירים אחרים.

 

שכחתי לציין - העיצוב זה עבודת יד של חברה שלי. בגלל שהיא תמכה בי מההתחלה באהבה שלי למערכות אז החלטתי לתת לה יד חופשית בגרפיקה. זה מה שהיא בחרה :)

פורסם

ואיך עשית את השבלונות לזה?

ציור על דף, גזירה וספריי?

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

בדיוק אודי. הכי פשוט שיש.

 

 

אגב התיבה הזאת ענקית שהיל סאב 12״, כ70 ליטר נטו מכוון ל33 הרץ.

בדקתי את הרמת דיוק שלה גם, והיא לא פראיירית בכלל!

פורסם

יש לך תמונות של התהליך?

השתמשת בדף רגיל של מדפסת?

עם מה גזרת? סכין יפנית או מספריים?

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

הפעם לא צילמתי הרבה בכלל, הייתי שקוע מידי בפרוייקט.

 

השתמשנו בדף רגיל של מדפסת, למרות שמומלץ משהו יותר עבה כמו בריסטול.

החיתוך נעשה גם עם יפני וגם עם מספריים. הכל הודבק במקום עם מאסקינגטייפ.

שכבה או שתיים של צבע ורבע שעה ייבוש ומורידים את כל הנייר.

מומלץ לתת שכבה של לקה אחרי, אפשר לקנות את זה בפחית ריסוס גם כן.

פורסם

אחלה הבנתי, דרך אגב, השארת גם המסגרת החיצונית כדי שהספריי לא יתפשט יותר מדי?

או שפשוט ריססת בעדינות?

אני גם חושב על משהו בסגנון הזה לתיבה שלי,רק שחשבתי לבקש מחבר שיעשה לי מדבקה ענקית שאני אשתמש בה בשביל זה.

אבל המדבקות האלה יקרות יותר מאשר הדפסה.

אני חושב על משהו בסדר גודל של 6 דפים, אולי יותר

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

אין לי מושג איך הוא הגיע לשם. זה לא אני. הוא יותר מדי מדוייק בשבילי ולא יורד מספיק נמוך.

BassHead:vamp:

×
×
  • תוכן חדש...