Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חווית שירות וחוות דעת שלילית -מצברי VOLTA


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4681 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנה סיפור מעצבן שקרה לי לפני מספר ימים.

את הרכב שלי רכשתי לפני כשבועיים, ברכב היה (עד לפני יומיים שהחלפתי לחדש) מצבר וולתא חדש עם תאריך ייצור מוטבע 13-06-13 בפינה השמאלית העליונה .

ואיך לא, תמיד יש לדברים האלה תזמון מושלם..

יום שישי שעה 12 בצהריים אני יוצא להוציא את הילד מהגן שנמצא במרחק 6-7 ק"מ מהבית שלי , אוסף את הילד מכניס לרכב,

בא להניע והופ! לא מניע, הרכב בשמש הדופקת והמיוחדת של שעה 12 .. הילד (בן שנה וחצי ) מאבד סבלנות מהר מאוד,

אני רץ מהר פותח מכסה מנוע מנסה להזיז קצת חיבורים , כלום. בא בחור נחמד עזר לי להניע אותו כבלים, התניע..

אני מהר רותם את הילד לכסא בחזרה, סוגר דלתות ( כולם פתוחים כדי שיהיה אוויר) מקפל הכל. שם חגורה מכניס ל D

ובום! שובק חיים. טוב, מה עכשיו?! יאלה שוב פותח דלתות מרים מכסה מוציא את הילד (עליי כמו קואלה) , הבחור שעזר לי כבר מזהה שאני שוב בבעיה, שוב מגיע מוציא כבלים מניעים והכל טוב. שוב מקפל הכל רותם הילד לוחץ על הגז אולי 3-4 דק' רצוף על 3-5 אלף טור . חוגר , מכניס ל D .. ובום!!! עוד פעם!!

אני מים כבר מזיע כמו אחרי מרתון, הילד כבר על קוצים לא נוח לו הבחור שעזר לי כבר אסף את הילד שלו ויצא.

מזניק את גיסי, הולך רוכש לי את אותו מצבר בדיוק VOLT 60AH 12V עד שמצאנו מידהו שיש לו פלייר , מפרקים, מחליפים, מניעים ו VOUALLA!!! הרכב מניע.

התכנון היה לרכוש את אותו מצבר של אותו החברה כדי להחליף אותו מבלי לשלם עבור החדש. הבעיה שאנשים לא מוכנים לעשות "החלפה" כי זה לא נקנה מהם, למרות שתאכלס הם מזוכים ע"י החברה ומקבלים חדש.

טוב, אמרתי לעצמי, הם בטח חברה מכובדת יש להם שירות לקוחות בוא ננסה..

נכנסתי לאתר שלהם השארתי להם את בקשה שנציג שיחזור אליי, ושיש בידי מצבר גמור שעוד חדש.

לא חזרו.

אמרתי נחייג, מחייג אליהם לעלק טלפון של שירות לקוחות, אתה יכול לחכות ימים על הקו אין מענה . לא אנושי ולא רובוטי.

טוב, נחייג לטלפון של החברה עצמה, מחייג , ולא דובים ולא יער. אין מענה.

אז המצב הנתון , אני תקוע עם מצבר חדש אך גמור של וולתא , וקניתי חדש מאותו סוג/דגם.

אני בעצבים עד השמיים מהחוויה המטומטמת שהייתה לי, ויותר עצבני מהעובדה שאין מי שיקח אחריות על מצבר באחריות!

 

לפחות הלקח נלמד, להיות עם כבלים ברכב.

(ומצבר ספייר )

פורסם
יותר בגדר שאלה - אם הצלחת להניע - לא האלטרנטור אמור להיכנס לפעולה וזהו?

בהחלט כן, מה שמעלה את האפשרות שהתקלה היא במערכת הטעינה ולא במצבר.

 

דני

פורסם
בהחלט כן, מה שמעלה את האפשרות שהתקלה היא במערכת הטעינה ולא במצבר.

 

דני

 

נשמע קצת מוזר שלאחר החלפת מצבר הכל הסתדר לו...

 

מעניין מה אכן הבעיה.

פורסם

רק עכשיו שמתי לב, כמובן שהאלטרנטור צריך לספק את החשמל לאחר ההנעה.

 

נשמע קצת מוזר שלאחר החלפת מצבר הכל הסתדר לו...

 

אם הבעיה היא הטעינה, אז זה יקח מספר ימים עד שהמצבר החדש יתרוקן לחלוטין.

פורסם

לא אוכל לחזור למקום ממנו המצבר המת נקנה, כי איי לי מושג מאיפה הוא נקנה. וליצור קשר עם הבעלים הקודמים נראה לי מטרד.

 

מרגע שהוחלף המצבר הכל עובד כשורה.

 

מחר יש לי בדיקה מקיפה במורשה על מנת ליישר קו בטיפולי הרכב בין היתר התחברות למחשב ובדיקה פיזית.

אם תתגלה בעיה באלטרנטור אעדכן.

מישהו שמבין דבר או שניים אמר לי שאין סיכוי שבמאזדה תהיה בעיה באלטרנטור. זאת דעתו..

פורסם
יותר בגדר שאלה - אם הצלחת להניע - לא האלטרנטור אמור להיכנס לפעולה וזהו?

האלטרנטור אכן נכנס לפעולה לאחר ההתנעה, אלא שכמות החשמל שהוא מסוגל לייצר היא מוגבלת, ואם המצבר גמור אז הוא גוזל מהאלטרנטור את כל הכמות שהוא מייצר וכך לשאר מערכות הרכב ובהן ההצתה לא נותר די זרם.

המצבר האחרון שהלך לי בפיאט היה כל כך גמור, שהצלחתי להניע אותה רק באמצעות בוסטר והמנוע כבה מיד כשהגעתי למוסך. מיותר לציין שאין ולא היתה כל בעיה באלטרנטור, וגם כיום, יותר מ-40K ק"מ לאחר שזה קרה, הרכב מתפקד ללא בעיות כלשהן.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
לא אוכל לחזור למקום ממנו המצבר המת נקנה, כי איי לי מושג מאיפה הוא נקנה. וליצור קשר עם הבעלים הקודמים נראה לי מטרד.

 

 

מישהו שמבין דבר או שניים אמר לי שאין סיכוי שבמאזדה תהיה בעיה באלטרנטור. זאת דעתו..

לא קשור לדיון,אבל אם תנהל דיון עם הבחור הזה הוא בטח יגיד שפיאט חרא של אוטו,האלפות מחלידות,והגרמנים ימח שמם בונים אחלה רכבים.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם
מצבר במסגרת האחריות מוחלף במצבר משומש תקין ככה שהתכנית שלך לא היתה ריאלית.

 

כאשר לי היתה בעבר בעיה עם מצבר באחריות קיבלתי חדש,האחריות כמובן נמשכת מהיכן שהפסיקה ולא מתחדשת.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם
האלטרנטור אכן נכנס לפעולה לאחר ההתנעה, אלא שכמות החשמל שהוא מסוגל לייצר היא מוגבלת, ואם המצבר גמור אז הוא גוזל מהאלטרנטור את כל הכמות שהוא מייצר וכך לשאר מערכות הרכב ובהן ההצתה לא נותר די זרם.

המצבר האחרון שהלך לי בפיאט היה כל כך גמור, שהצלחתי להניע אותה רק באמצעות בוסטר והמנוע כבה מיד כשהגעתי למוסך. מיותר לציין שאין ולא היתה כל בעיה באלטרנטור, וגם כיום, יותר מ-40K ק"מ לאחר שזה קרה, הרכב מתפקד ללא בעיות כלשהן.

 

אז אם אני מבין אותך נכון - גם תוך כדי נסיעה יש צריכת זרם מהמצבר כי כביכול האלטרנטור לא מספק מספיק?

פורסם
לא קשור לדיון,אבל אם תנהל דיון עם הבחור הזה הוא בטח יגיד שפיאט חרא של אוטו,האלפות מחלידות,והגרמנים ימח שמם בונים אחלה רכבים.

 

נו באמת..

כל אחד שיזרוק מילה טובה על רכב מסוים יעיד עליו שהוא אנטי רכבים אחרים?!

מהתגובה שלך נשמע שאתה מרגיש מקופח (;

פורסם

בסל"ד סרק האלטרנטור אינו נמצא בשיא התפוקה שלו. נקח יום חורפי שבו עובדים ביחד האורות, המגבים, מפשיר אדים קדמי ואחורי וגם המזגן, יוצא שהאלטרנטור אינו יכול להחזיק את כולם בסרק ולכן המצבר מגבה אותו.

כאשר הסל"ד יעלה והאלטרנטור יגיע למלוא התפוקה, הוא יוכל לטעון את מה שהתרוקן מהמצבר.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אלעד, ציינתי שהרגל היתה על הדוושה והמחוג הורה על 3-4 אלף טור למשך 4 דק לפחות. ועדיין זה לא הספיק לו להכנס למצב נסיעה (D). מחר אקבל תשובות במורשה.

 

לגבי המצבר, יש לי שתי אופציות:

1. יצרתי קשר עם מקום המופיע באתר וולתא בחוצות המפרץ, סיפרתי לו על המצבר והאחריות. הוא אמר אם הוא עדיין באחריות תגיע נחליף לך לחדש.

(הוא לא יודע שאין לי חשבונית עבורה, אבל אם אני יראה טופס העברת בעלות טרי אני מאמין שיתפוס).

 

2. הבחור ממנו רכשתי את המצבר החדש אמר, ״תביא לי את המצבר שלך התקול, אם באחריות, אתן לך זיכוי של 500 ש״ח (סכום הקנייה של המצבר החדש) ותקח מה שאתה רוצה״. הוא הציע את זה כטובה כי הוא מכיר את גיסי.

מצד אחד,

אין לי כל כך מה לעשות עם זיכוי כזה. לפחות אם היה מחזיק כמה מוצרים איכותיים לדיטיילינג (;

מצד שני,

ההוא מחוצות המפרץ יביא לי מצבר חדש (בהנחה שהוא יסכים לעניין שאין לי חשבונית). ומה אני אמור לעשות עם מצבר רזרבי? לחפש למכור אותו?!

×
×
  • תוכן חדש...