Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4682 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

לא מכבר רכשנו יונדאי אלנטרה 2007 אוטומטית מנוע 1600 שעברה כ-68,000 ק"מ.

 

לאור הנסועה הקטנה הבעלים דילגו על הדברים הגדולים ועכשיו צריך להשלים את הפערים.

 

לרגע לא חשבתי ללכת למוסך מורשה - יש לי כמה מכונאים אצלי בפתח תקוה שאני סומך עליהם (מוסכים מסודרים) ובשביל החלפים פניתי לליאור מיונדאי שופ ומצתין להצעת מחיר.

 

בינתיים שמתי לב היום לפרסומת שרצה כאן ל-20% הנחה במוסך יונדאי בפתח תקווה - שבמקרה לפני כמה ימים ראיתי כמה תגובות טובות לגביו וזה גם קל"ב.

 

בקיצור - להלן הצעת מחיר שקיבלתי ממסוך מורשה בטלפון - היא מוגבלת ליומיים הקרובים (עד סוף אוגוסט) - אשמח אם תגידו לי עד כמה היא טובה/סבירה והאם רכישת חלפים אצל ליאור ועבודה אצל מוסכניק "רגיל" יחסכו סכום משמעותי:

 

טיפול 90000 ו-125000

- נוזל קירור מקורי

- מסנן אוויר

- שמן גיר

- חגורת טיימינג

- שמן מנוע סינטטי מלא

- מסנן שמן מנוע

- מצתים

- עבודה

 

2048 ש"ח כולל מע"מ

 

כול הדברים כמובן מקוריים

לא כולל מותחנים ומשאבת מים - את זה הנציגה לא רצתה לתמחר בטלפון.

 

מה אתם אומרים?

אם זה פער המחירים לא יותר מדי גדול אולי אנצל את המבצע ואכניס את האוטו אליהם....

 

תודה,

גנאדי

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

מחיר סביר בהחלט. רק תבדוק כמה עולה מותחן כי בהחלפת טיימינג מאוד מומלץ להחליף. ( גם משאבת מים אבל מותחן בהרבה יותר קריטי )

פורסם

תודה על התגובה.

 

בינתיים קיבלתי הצעה לחלפים מליאור - כל הדברים שכלולים בהצעה של המוסך עולים 700 ש"ח כולל מע"מ.

1,350 ש"ח על עבודה זה מריח לי מוגזם, לא?

 

כמובן ברור לי לגמרי שהמחיר לא ייסתכם בזה - כי מי לא מחליף מותחנים ואטמים? ומשאבת מים... וכו'.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

המלצה שלי , טיפול טיימינג במוסך מורשה יבואן , יש אחריות של כ 2 שנים לעבודה .

 

כדאי לקנות חלפים מליאור - יונדאי שופ .

שאר הטיפולים במוסך רגיל איכותי - דבר עם מוסך זיסו , או אורן .

לבצע החלפת חלקית של נוזל הממסרה(לא הכל) כ 4 ליטר - (ריקון אגן הממסרה בלבד , ומילוי חדש תואם SP3)

 

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...