Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4695 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז ככה,

אני דיי הרבה זמן בפורום הזה, אבל אף פעם לא הרגשתי שאני באמת צריך להירשם, כי בסה"כ היה לי מכונית של ההורים שאני יכול לנסוע עליה, עד שההורים שלי החליטו שאני ואחי צריכים אוטו,

עד היום היה לנו קורולה 04 שהייתה שייכת לכל המשפחה, אז ההורים קנו שברולט ספארק חדשה והחליטו שהטיוטה היא שלי ושל אחי, אחי בצבא, ככה שבתכלס האוטו שלי ..

כמה שאני אוהב את האוטו הזה, כי בכל זאת, דיי גדלתי איתו אני חושב שזה אוטו דיי מכוער, בלשון ההמעטה ואני רוצה להעניק לו מראה טיפה יותר צעיר, אז בהזדמנות אני אבקש עזרה באחד מתתי הפורום ואפרסם את הפרויקטים הקטנים שאעשה עליה (למי שיש רעיונות מוזמן להגיד אותם גם עכשיו, האוטו בצבע אפור)

פורסם

וואו..מזכיר לי את הילדות שלי וזה היה מזמן...

תידע שאם אתה אוהב את הקורולה אז היא הכי יפה והכי טובה בעולם..

תתחדש וסע בזהירות!

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
טוב אז ככה,

כמה שאני אוהב את האוטו הזה, כי בכל זאת, דיי גדלתי איתו אני חושב שזה אוטו דיי מכוער

 

תתחדש!

לדעתי אולי עדיף שתשקיע בתחזוק מכני נאות של הרכב

כדי שישרת אותך נאמנה לאורך זמן.

Gn'f'R

פורסם
תתחדש!

לדעתי אולי עדיף שתשקיע בתחזוק מכני נאות של הרכב

כדי שישרת אותך נאמנה לאורך זמן.

 

התפקוד של האוטו באמת מצויין, אבא שלי מקפיד לעשות את כל הטיפולים בזמן, וגם סתם מידי פעם לגשת למוסך לבדוק שהכל באמת בסדר, ככה שמבחינה מכנית האוטו פיקס :viking:

פורסם
מה נתפס בעינייך כמתן מראה צעיר לרכב?

 

מראה צעיר אך לא ערבי/ערסי (אותו דבר מבחינתי) מידי .

חשבתי כהתחלה להחליף את הגלגלים למגנזיום תלוי בעלות, או פשוט להחליף לטסות אחרות, יפות יותר.

חשבתי גם על פנסי ערפל מקדימה, זה בהחלט מוסיף לדעתי, ואם זה חוקי, לשים שם אולי לדים במקום מנורה?

אשמח לעוד רעיונות :)

ד"א, האוטו בצבע אפור .

פורסם

כן, כבר ציינת שהוא אפור. למען האמת הרכב לא כזה מכוער לטעמי.

אולי ג'אנט אחר ייתן לו נופף קצת מרענן אך תזכור שג'אנט איכותי יעלה לך.

על כל השאר הייתי מוותר, גם על הג'אנט בעצם.

הרכב יפה כמו שהוא, אל תשנה אותו, תשלים עם העובדה שזה רכב עממי לא רע וכל שינוי כדוגמה שציינת

יראה בדיוק כמו שאתה לא רוצה שיראה.

 

אני אפנה את הבמה למי שחושב אחרת ממני.

Gn'f'R

פורסם
כן, כבר ציינת שהוא אפור. למען האמת הרכב לא כזה מכוער לטעמי.

אולי ג'אנט אחר ייתן לו נופף קצת מרענן אך תזכור שג'אנט איכותי יעלה לך.

על כל השאר הייתי מוותר, גם על הג'אנט בעצם.

הרכב יפה כמו שהוא, אל תשנה אותו, תשלים עם העובדה שזה רכב עממי לא רע וכל שינוי כדוגמה שציינת

יראה בדיוק כמו שאתה לא רוצה שיראה.

 

אני אפנה את הבמה למי שחושב אחרת ממני.

 

תודה רבה על הכנות, אך אני חולק עם הדעה שלך..

אשמח לעוד תגובות :)

פורסם

כמה דברים בסיסים שיעניקו מראה צעיר לרכב:

*חלונות כהים מאחורה.

*וילון לשמשה אחורית,נמתח עם סמל טויוטה.

*מסגרות ניקל למספר עם/בלי סמל טויוטה.

*ניקלים לידיות (אפשר גם מראות אך קצת יקר).

*לדים בתאורת מספר (ולא יותר מזה ! ).

*לדעתי הכי יפה טסות מקוריות של המפעל אבל אני לא יודע אם אצלך מקוריות או לא.

*תוותר על הערפל,סתם יקר ותקבל 1001 נזיפות ואולי גם קנסות.

זהו בסה''כ העלות אמורה להיות בסביבות ה 500 ש''ח.

כמובן שכל מה שציינתי זה לטעמי.

 

תתחדש ובהצלחה :-D .

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
כמה דברים בסיסים שיעניקו מראה צעיר לרכב:

*חלונות כהים מאחורה.

*וילון לשמשה אחורית,נמתח עם סמל טויוטה.

*מסגרות ניקל למספר עם/בלי סמל טויוטה.

*ניקלים לידיות (אפשר גם מראות אך קצת יקר).

*לדים בתאורת מספר (ולא יותר מזה ! ).

*לדעתי הכי יפה טסות מקוריות של המפעל אבל אני לא יודע אם אצלך מקוריות או לא.

*תוותר על הערפל,סתם יקר ותקבל 1001 נזיפות ואולי גם קנסות.

זהו בסה''כ העלות אמורה להיות בסביבות ה 500 ש''ח.

כמובן שכל מה שציינתי זה לטעמי.

 

תתחדש ובהצלחה :-D .

 

אני גם חשבתי על ידיות ניקל, אבל האוטו עצמו אפור, ולדעתי ניקל לא מתאים לרכבים אפורים, או שכן?

חלונות כהים, אני מסכים ואכן אעשה, מסגרת ניקל ללוחית רישוי גם אעשה, בתאורת מספר, הרגע בדיוק שמתי 2 מנורות לבנות יפות :)

כן, יש לי את הטסות המקוריות, והן ממש מכוערות..

פורסם

הכי יפה זה ידיות בצבע הרכב, לפי דעתי כל חלק מכרום רק מוריד מהיופי.

הג'אנטים יוסיפו,תנסה לחפש מקורי של טויוטה אני רואה אותם די הרבה.

אם יש לך את הגריל השחור תשקול אופציה של להחליף אותו לחדיש יותר, אני מתכוון לגרילים בצבע של האוטו.

פורסם

זו הקורולה הכי משעממת עיצובית שיוצרה בשנים האחרונות.

 

הכי יפה לטעמי, קורולה 97 בערך (אבל שנראית טוב ולא מוזנחת), אחר כך החיימשלי טויוטה קורולה 98-2002, ורק אחר כך הקורולה 2008+ ואחרונה האוטו שלך.

 

אבל...שים לה חישוקים קלים, חלונות כהים, וילון אחורי, קצת מסגרת ניקל\מראות ניקל והאוטו ייראה ממש יפה.

 

לדים ללוחית רישוי (לבן, לא צבע של כפר ברמאללה), מסגרת ניקל ללוחית רישוי, והכי חשוב, שמור עליה - היא תיסע יפה, לא תשמור עליה היא תהיה זבל תוצרת טורקיה.

פורסם
זו הקורולה הכי משעממת עיצובית שיוצרה בשנים האחרונות.

 

הכי יפה לטעמי, קורולה 97 בערך (אבל שנראית טוב ולא מוזנחת), אחר כך החיימשלי טויוטה קורולה 98-2002, ורק אחר כך הקורולה 2008+ ואחרונה האוטו שלך.

 

אבל...שים לה חישוקים קלים, חלונות כהים, וילון אחורי, קצת מסגרת ניקל\מראות ניקל והאוטו ייראה ממש יפה.

 

לדים ללוחית רישוי (לבן, לא צבע של כפר ברמאללה), מסגרת ניקל ללוחית רישוי, והכי חשוב, שמור עליה - היא תיסע יפה, לא תשמור עליה היא תהיה זבל תוצרת טורקיה.

 

באמת?! באמת?!:roll: :roll: :shock: :shock:

 

פותח השרשור - לדעתי הקורולה משעממת למוות בכול שנתון שלה, רכב משעמם בתכלית, גם חיצונית וגם פנימית, אכן אמין ועושה את עבודתו נאמנה.

לדעתי ג'אנטים, ואולי השחרת חלונות, מעבר לזה עדיף להשאיר איך שהיא, לדעתי לפחות.

×
×
  • תוכן חדש...