Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4716 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

צריך את עזרתכם לסוג של התלבטות.

החלפת מיצובישי לנסר קלאסיק 2008 אוטומת ב מזדה 6 2006-07

ההגיון מאחורי הראיון- לעבור לרכב חזק, נוח, גדול ויוקרתי יותר ללא צורך בהוספת הרבה כסף, כאשר אני נשאר אם אותה צריכת דלק.

או ( למה לנהוג ברכב משפחתי חלש שבולע 1:10 אם אפשר לנסוע ברכב מנהלים חזק עם אותה תצרוכת דלק.

אך כמובן יש פה התלבטות, זו ירידה בשנתון הרכב (2-3 שנים )

מה אתם ממליצים ?

"אתה רוצה חתיכה זהב? - לא, אני הרגע אכלתי" :?

"בשביל מה שמו לשוטר כובע, אם לא בשביל לראות?" :shock:

פורסם

לא ממליץ בכלל. לרדת בשנתון יתנקם בך כשתרצה למכור, חוץ מזה שאני חולק על היתרונות שאתה חושב שיש למאזדה. אגב לא הייתי קורא לו בשנתון הזה ״רכב מנהלים יוקרתי״.

פורסם

היי, תודה רבה לך על התגובה

אתה יכול לפרט בבקשה קצת ?

רק הבהרה קטנה: הדגם הוא לסנר קלאסיק (הדגם הישן) ומדובר באותו קלומטרג', זאת אומרת ההבדל פה הוא שנתון (2-3 שנים) ו-6-7 אלף ש"ח.

תודה!:?

"אתה רוצה חתיכה זהב? - לא, אני הרגע אכלתי" :?

"בשביל מה שמו לשוטר כובע, אם לא בשביל לראות?" :shock:

פורסם

" לא ממליץ בכלל. לרדת בשנתון יתנקם בך כשתרצה למכור..."- משלוש סיבות זו חשיבה מוטעית :

* למושג הזה "שמירת ערך " מייחסים חשיבות מוגזמת כששוקלים קניית רכב. למי שמחפש השקעה יש בשוק ההון

אפיקים מוצלחים יותר...

* ככל שקונים רכב יקר יותר ה "פחת " השנתי מימילא גדול יותר כך שסה"כ ההוצאה לרכב לאורך שנותיו יושפע בין השאר

מהפחת המצטבר.

* אין הבדל מהותי (מבחינת גודל השוק והביקוש ) בין רוכשי רכב שנת 2006 ורוכשי שנת 2008

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

איך אתה יכול להגיד שזה אותו מחיר,

מיצובישי 08 נמכרת בסביבות 30 אלף (אם זה הצורה הישנה) מקסימום עוד כמה אלפים

ומאזדה 6 עולה יותר למיטב ידיעתי, וגם הדגם "מנהלים" של השנתון ההוא לא משהו בכלל (מבחינת יוקרתי)

פורסם

מנסיון ברכבים אמריקאיים עדיף באותו כסף להתפנק יותר

גם ככה המחיר מאבד גובה, גם ככה כולן צורכות היום דלק, אם כבר אז להנות עד הסוף.

לדוגמא המאליבו אצלי, עולה כמו מאזדה לנטיס ונותנת הרבה יותר.

בו בטח ליבי ונעזרתי

פורסם

שלום ותודה לכל התשובות.

לגבי ירידת ערך, זה פחות מפריעה לי, וגם נושא זה ידוע, לגבי ההפרש במחירים, אז לא בדיוק, מיצובישי 2008 נמכרת בין 36-38 אלף ש"ח ( זה לפחות מה שראיתי ביד 2 ובמחירון שלהם ) כאשר מזדה 6 2006 נמכרת ב-42-46 אלף ש"ח, אבל זה הכן לרדת בשנתיים וזה לא תמיד דבר טוב או נכון לעשות, ולגבי אמריקאית, יצא לי לנהוג קצת בספינת "מאליבו", טוב זו הרגשה אחרת לגמרי, אך לצערי עלויות האחזקה מאוד גבוהות יחסית לרכב יפני.

בכל מקרה, לאחר עזרתכם עדיין מתלבט... ( כמובן אני תמיד יכול לשאול את אשתי, היא תגיד לא וכל ההתלבטות תסתיים :lol: ).

"אתה רוצה חתיכה זהב? - לא, אני הרגע אכלתי" :?

"בשביל מה שמו לשוטר כובע, אם לא בשביל לראות?" :shock:

פורסם
שלום ותודה לכל התשובות.

לגבי ירידת ערך, זה פחות מפריעה לי, וגם נושא זה ידוע, לגבי ההפרש במחירים, אז לא בדיוק, מיצובישי 2008 נמכרת בין 36-38 אלף ש"ח ( זה לפחות מה שראיתי ביד 2 ובמחירון שלהם ) כאשר מזדה 6 2006 נמכרת ב-42-46 אלף ש"ח, אבל זה הכן לרדת בשנתיים וזה לא תמיד דבר טוב או נכון לעשות, ולגבי אמריקאית, יצא לי לנהוג קצת בספינת "מאליבו", טוב זו הרגשה אחרת לגמרי, אך לצערי עלויות האחזקה מאוד גבוהות יחסית לרכב יפני.

בכל מקרה, לאחר עזרתכם עדיין מתלבט... ( כמובן אני תמיד יכול לשאול את אשתי, היא תגיד לא וכל ההתלבטות תסתיים :lol: ).

 

אתה טועה ובענק!!!!!!!

עלויות האחזקה באמריקאיות הן לעתים יותר זולות מרכב יפני. באחריות.

חוץ מפלאגים שעולים בערך פי 3 אבל מחזיקים לפי 4 זמן אין שום הבדל.

ואת זה אפילו מכונאי שלי מחזק שהוא מטפל גם ביפני וקוריאני

בו בטח ליבי ונעזרתי

פורסם

תוכל לתת עוד דוגמאות לגבי המאליבו?

המחיר שלה דיי אטרקטיבי.

מה לגבי הדלק? אני לא מדבר על לנסוע כמו סבתא אלא תכלס מעורב ביום יום.

תמיר.

פורסם

בתוך העיר 1:7.5

מחוץ לעיר בדקתי פעם והגעת ל1:14. אבל עזוב נגיד 1:10.

הממוצע הכללי הוא 1:8/1:8.5. כמו מאזדה 6 ואפילו כמו מאזדה 3

ב10 חודשים האחרונים אני נוהג על רכבים שכורים ( מהעבודה) לתקופות מסויימות ואף אחד לא זז מ1:10 אלאאם כן גמרתי מיכל דלק לקרית שמונה.

 

כל מי שנוהג ברכב מנהלים ( 6,אקורד,מונדאו ושות,) מדווח על צריכה זהה.

בו בטח ליבי ונעזרתי

פורסם

מצטרף לממליצים של המאזדה. בהחלט המעלות שלה גדלות בהרבה מהלנסר.

Light travels faster then sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.

פורסם
אתה טועה ובענק!!!!!!!

עלויות האחזקה באמריקאיות הן לעתים יותר זולות מרכב יפני. באחריות.

חוץ מפלאגים שעולים בערך פי 3 אבל מחזיקים לפי 4 זמן אין שום הבדל.

ואת זה אפילו מכונאי שלי מחזק שהוא מטפל גם ביפני וקוריאני

 

האם אתה מדבר על עלויות של חלפים מקוריים ושעתונים במוסכים מורשים בלבד? כי לפי מה שידוע לי, הרכבים היפניים נפוצים יותר ואמינים יותר, מה שאומר יותר חלפים חליפיים ומשומשים זמינים, כמו כן, הרכבים היפניים פשוטים יותר ( פחות מחשבים ואלקטרוניקה ), כך שעלויות ההחזקה יורדות ( אני מדבר כמובן בכללי, תמיד יש יוצא מן הכלל, וזה בדרך כלל מישהו עם רנו מגאן שעברה 200 אלף ללא תקלות :lol: ).

ולגבי צריכת דלק, ביצעתי השוואה בין לנסר קלאסיק למזדה 6 באתר KML וצריכת דלק הממוצעת היא שווה בשני הרכבים (1-10), אם האמריקאית היא 1-8 ההפרש הוא משמעותי כאשר מבצעים מכפלה של 25 אלף ק"מ בשנה שאני עושה.

בינתיים, לפי השרשורים בפורום שקראתי, אני יותר ויותר נוטה לחשוב שההחלפה היא כדאית...

 

יש לי עוד שאלה, הבנתי שיש שני סוגי גיר במזדה 6, 4 ו-5 הילוכים, אחד מהם הוא בעייתי, איזה מהם? הישן יותר ?

"אתה רוצה חתיכה זהב? - לא, אני הרגע אכלתי" :?

"בשביל מה שמו לשוטר כובע, אם לא בשביל לראות?" :shock:

פורסם
האם אתה מדבר על עלויות של חלפים מקוריים ושעתונים במוסכים מורשים בלבד? כי לפי מה שידוע לי, הרכבים היפניים נפוצים יותר ואמינים יותר, מה שאומר יותר חלפים חליפיים ומשומשים זמינים, כמו כן, הרכבים היפניים פשוטים יותר ( פחות מחשבים ואלקטרוניקה ), כך שעלויות ההחזקה יורדות ( אני מדבר כמובן בכללי, תמיד יש יוצא מן הכלל, וזה בדרך כלל מישהו עם רנו מגאן שעברה 200 אלף ללא תקלות :lol: ).

ולגבי צריכת דלק, ביצעתי השוואה בין לנסר קלאסיק למזדה 6 באתר KML וצריכת דלק הממוצעת היא שווה בשני הרכבים (1-10), אם האמריקאית היא 1-8 ההפרש הוא משמעותי כאשר מבצעים מכפלה של 25 אלף ק"מ בשנה שאני עושה.

בינתיים, לפי השרשורים בפורום שקראתי, אני יותר ויותר נוטה לחשוב שההחלפה היא כדאית...

 

יש לי עוד שאלה, הבנתי שיש שני סוגי גיר במזדה 6, 4 ו-5 הילוכים, אחד מהם הוא בעייתי, איזה מהם? הישן יותר ?

 

אני כמובן לא מדבר על שעתון במוסך יבואן אלא במוסך לרכב כללי.אותו מוסך שמשרת אותי כבר 10 שנים ו3 רכבים.

בעניין הדלק, אני רוצה לראות את המזדה 6 שעושה 1:10.

אולי בירידה בניוטרל וגם אז היא בולעת. תשאל חברים פה פורום ותראה.

בו בטח ליבי ונעזרתי

פורסם

החל משנת 2006 מאזדה 6 קיבלה גיר טיפטרוניק 5 הילוכים, מאזדה 6 פרמיום מאז שיצאה לשוק היה לה את הגיר הנ"ל.

לגבי תיבה בעייתית אין לי מושג, אף פעם לא שמעתי על "מחלות" למיניהן בגיר הנ"ל.

שנתיים הפרש זה ממש לא הרבה, ממליץ על מאזדה 6, מול מיצובישי לנסר זה עולם אחר לגמרי.

בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...