Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום 3.5 שנים ו 45,333 ק"מ עם צמיגי Toyo T1R


איתמר
שימו לב! השרשור הזה בן 3799 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כתבת:

 

לאחר לא מעט שיטוטים ומעבר על כל דגמי הצמיגים המיובאים לארץ מצא חן בעיני ה Goodyear EfficientGrip Performance מאחר ונראה שהוא צמיג אוחז (ציון A בכביש רטוב), שקט (68DB) וחסכוני בדלק ©.

 

החלפתי אתמול רביעייה כזו במידה 205/55/16, ודירוג החיסכון בדלק הוא (B) הכי טוב שיש, אתה בטוח שאצלך הדירוג הוא ©?

נרכשה- וולבו s60  נפח 1600 T4

נמכרה- פורד פוקוס 1600 סמ"ק 2008  TREND X

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא אהבתי את הT1R בכלל,היה לו אותו על האוונסיס ויש לו אותו כרגע על המיאטה(הבעלים הקודם החליף לפני שקניתי),לא שורדים אצלי יותר מ15-20 אלף ק״מ.

מי שמרבה לנהוג חזק הם פשוט לא בשבילו,האחיזה בהתחלה מדהימה אבל אחרי שהם עוברים כמה מחזורי חימום והתגרזנות הם לא אוחזים יותר טוב מצמיג סיני.

כרגע על המיאטה הם עברו 10 אלף ק״מ,האחיזה על הפרצוף!הסיבה היחידה שעדיין לא העפתי אותם לקיבינימט היא שאני נהנה לשחק עם הישבן של המיאטה.

 

שלא לדבר על הדופן החלשלושה והנטייה לשחיקה מוגברת בצידי הסוליה,גם כשדוחפים לו 40 PSI.

 

כמו שראית אצלי הצמיגים דווקא הזדקנו יפה. מי שחורש את נס הרים או בית אורן כל יום שלא יתפלא שהצמיגים הולכים תוך שבוע. לצמיג הזה יש אחיזה פנומנלית בתנאי קיצון, מה שבא על חשבון חיי הסולייה. בנוסף גם לכיוון פרונט יש השפעה מכרעת וההשפעה הכי מכרעת היא אולי הנהג ואופן הנהיגה. נהג טוב יודע לדחוף את הרכב למגבלות השלדה והאחיזה ובמקרה כזה השחיקה היא מינימלית. מי שחווה תת היגוי לעיתים קרובות או נהנה "לקשקש בזנב" שלא יתפלא שהוא מכיר את הפאנצ'רמאעכר כמו שבעל סיטרואן מכיר את המוסכניק (כן, הכללה זולה, אני יודע).

 

לגבי קריסת הדופן המושמצת - אני לא חוויתי אותה. לקח לי זמן למצוא את לחץ האוויר האידאלי להתגרזנויות וכמו שניתן לראות בתמונה הצמיגים נשחקו פיקס, בדיוק היכן שהם היו אמורים להשחק בקצות הסולייה.

 

תתחדש, למה לא בדקת את yokohama c drive2? כמה עלו לך?

 

כתבתי קודם, אין בארץ + מחיר מופקע. היוקוהמה הוצעו לי ב 580 ש"ח לצמיג לפני מע"מ (!!!), הגודייר עלו 440 ש"ח כולל.

 

כתבת:

 

לאחר לא מעט שיטוטים ומעבר על כל דגמי הצמיגים המיובאים לארץ מצא חן בעיני ה Goodyear EfficientGrip Performance מאחר ונראה שהוא צמיג אוחז (ציון A בכביש רטוב), שקט (68DB) וחסכוני בדלק ©.

 

החלפתי אתמול רביעייה כזו במידה 205/55/16, ודירוג החיסכון בדלק הוא (B) הכי טוב שיש, אתה בטוח שאצלך הדירוג הוא ©?

 

אם תשווה טבלאות צמיגים תראה שלמידות שונות יש פרמטרים שונים, גם כאשר מדובר באותו הדגם.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...

איתמר, כבעלים של הצמיג הנ"ל במידה 195\50\16 על וולוו S40 T4 ידנית, קשה לי להגיד עליהם שהם אוחזים, הם אולי מתאימים לרכבים קטנים וחלשים אבל אפילו 200 כ"ס ו30 קג"מ בהילוך שני על יבש ושלישי על רטוב גורמים לצמיג הזה להרגיש כמו צמיג סיני זול, שלא לדבר על מצבים שבהם נהגתי על כבישים מאוד ישנים וחלקלקים והצמיג פשוט לא אוחז.

 

קריסת הדופן שהוזכרה פה, לא הרגשתי אותה בצורה משמעותית עד עכשיו, הצמיג עובר בדיקת לחץ על בסיס שבועי עם משאבת האופניים של אבא :) אני דואג לשמור על לחץ של 32-3 מקדימה ו34-5 מאחורה, הסיבות לכך הן משקל והרבה תת היגוי... ה-מ-ו-ן תת היגוי.

 

לא הייתי ממליץ על הצמיג הזה למי שיש לו רכב גדול ו\או קג"מי.

אני בודאות אחליף אותם עוד השנה, למרות שנשאר עליהם עוד המון בשר, הצמיג באמת לא נשחק, גם לא הקדמיים... :?

קצת תמוה האמת.

 

בסה"כ ביצועים די נמוכים.

 

קיבלתי המלצה מחבר על הפדרל 595, מה הדעה הרווחת לגבי הצמיג הזה?

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ויניקס, אני לא הראשון ולא האחרון שהתרשמתי מיכולות האחיזה הגבוהות של הצמיג הזה, בטח ובטח שמסתכלים על ביצועים VS מחיר.

לא חסרות מגרעות לצמיג הזה אבל אני באמת לא חושב שהוא היה צמיג גרוע, ובטח שלא נכון לומר עליו שהוא לא אוחז.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

צמיגי הT1R היו מעולים כשהם חדשים על היאריס שלי

אחרי 30 אלף ק"מ הם עדיין אוחזים נהדר יחסית לקילומטרז' שנסעתי עליהם (אגב החלפתי בין הקדימה לאחורה אחרי 12 אלף ק"מ)

מה שכן התחלתי להרגיש הצמיג נהיה קשיח למדי, לדעתי עשה כבר את שלו

סהכ נהנתי ממנו מנהיגה די אגרסיבית ואכילת פניות חדות ואגרסיביות בלי חריקות גלגלית ותת היגוי יוצא דופן עד היום הזה......

 

 

דרך אגב איתמר

מה הלחץ אוויר שאתה שם בצמיגים אצלך ביאריס TS?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם ה T1R הייתי ממלא 35 מקדימה, 32 מאחורה.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3799 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...