Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לכל חבריי הפורום לאבא שלי יש רכב אופל קורסה 1.2 נפח מנוע שנת 2002 לפני יומיים הוא ניגש להניע את הרכב ולא התבצעה התנעה הוא פנה לחברת הגרירה של הרכב ונשלח מכונאי, המכונאי בדק שהמצבר תקין ואורות הבלם עובדים לאחר מכן בעזרת פטיש ומברג הוא דפק על יחידת המנועים ברכב(בורר ומשלב) כך שאבי תוך כדי מנסה להתניע לאחר מספר פעמים התבצעה התנעה המכונאי אמר שהבעיה ביחידת המנועים ושיש להגיע ישירות למוסך, וכך ביצעתי היום הגעתי למוסך מ.ט.ר.א בנשר ושם התחברו למחשב של האוטו: נאמר לי כי נדרש לשלוח את יחידת המנועים ואת המחשב לבדיקה ולאבחן מה דרוש שיפוץ האם אחד מהם או שניהם, המחיר לשיפוץ יקר מאוד מה עוד קראתי שגם לאחר שיפוץ זו מחלה שלא עוברת, אנחנו ממש נואשים ולא יודעים מה לעשות, אשמח לקבל הכוונה וייעוץ בנושא תודה ושבת שלום

פורסם

איך הגעת לגיר?

 

מה זה יחידת מנועים.

 

 

אם מכות הניעו את הרכב, רוב הסיכויים שזה סטארטר, לך לחשמלאי טוב שישפץ או ירכיב לך אחד מחודש.

 

אין קשר למחשב ואין קשר לגיר, במידה ורק מכות עזרו!

 

 

מה שכן אני יכול להוסיף, הגיר שלהם כן עושה בעיות אחרי ק"מ מסויים, והשיפוץ יקר!

פורסם

ראשית תודה על תגובתך, שנית אין שום קשר לסטארטר הרכב נבדק ע״י מוסך מורשה תוך שמחברים אליו מחשב, בוודאות הבעיה באיזור הגיר כפי שציינתי ז״א או במחשב של הגיר או ביחידת המנועים החשמליים שלו, עכשיו השאלה היא האם לגשת לשיפוץ של יחידת המנועים ו/או מחשב הגיר בעלות כוללת לשניהם של 4500 ש״ח או לקנות חלקים חדשים במחיר כפול או למכור את הרכב לפירוק

פורסם

אני ממליץ לך להתיעץ עם ספי או יניב מסגולה.

בעבר שלחתי אליהם חבר עם בעיית גיר בקורסה. הגיר טופל במחיר נמוך מהמחיר במוסך מבלי להזכיר את המקצועיות והיושרה שלם.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
×
×
  • תוכן חדש...