Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב מנהלים חדש בתקציב 180-200


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4740 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למעט עניין הסחירות שהוא כאמור לא משהו באף אחת, הייתי עושה במקומך נסיעת מבחן על הלנצ'יה דלתא. מרווחת, מפוארת, חזקה ושונה מהעדר. שירות לקוחות מעולה, כל לקוח מרגיש כמו מלך (הם יכולים להרשות לעצמם עקב מספר הלקוחות הקטן...)

אחריה הייתי בוחר באופל. מכונית גרמנית טובה, קשיחה ועמידה כמו שהפסאט היתה פעם. שירות לקוחות ברמה גבוהה.

הפסאט היא גרסא מעוצבת לדגם הקודם, מיושנת, נחותה הנדסית מכולן ומיוצגת על ידי יבואן בעייתי מאוד מבחינת שירות לקוחות. אין לה שום יתרון על אחותה הזולה, הסופרב, ומספרי המכוניות על הכביש מוכיחים את זה.

את המאליבו החדשה אני לא מכיר למרות שבמבט ראשון היא עדיין נראית כמו מקסימום מטר לשקל יותר מכל דבר אחר.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קודם כל מחזק את דעתו שלamiger לגבי הלנציה דלתא,יציאה מהעדר,שרות מעולה,מנוע מצויין עם כח זמין בכל סלד(למעט קצה קשת הסלד אבל אין באמת צורך להגיע לשם),כמעט ולא הגיעה לשוק הליסינג מה שיעזור במכירה עתידית.הייתי מוסיף את המונדאו טיטניום אקובוסט,240כס ואבזור מצויין.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם

החלטתי על פאסאט לאחר שלקחתי אותה ואת המאליבו לנסיעת מבחן ולידיעתכם היו לי שלוש מאליבו: 2006, 2008 ו 2010.

מי שינהג במאליבו 2013 לא יתפלא שמיהרו להחליף את המודל, עוד לפני שהאוניה הראשונה עגנה בחופי ישראל.

למי שמתעקש על מאליבו עדיף שיחכה למודל 2014 ומי שממש מתעניין שיעיין במבחני דרכים אובייקטיביים ביוטיוב. לא הייתה לי אפשרות לצרף קישור כי אני חבר חדש בפורום.

תודה לכם על העזרה,

זאב


×
×
  • תוכן חדש...