Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4760 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לכל רכב יש את הקונה שלו לפעמים צריך לחכות יותר לפעמים פחות.

אמנם אין לי הרבה ניסיון בקניה ומכירה אבל מפעמיים שרכשתי ופעם אחת שמכרתי, נראה כאילו כל מי שמוכר יגיד לך כל דבר שתרצה לשמוע רק שתגיע לראות ושם כבר נסתדר על הכסף, בנוסף לשקרים שמתגלים בהמשך השיחה או רק אחרי שתגיע,

גם מצד הקונים שניסו להוריד את המחיר שהיה גם ככה מחיר בדיחה

 

אצלי נגיד זה צד חלש ולא טוב למכירות ועסקים.

אני לא יודע לשקר, וזה בגנים.

אני ישר אומר את כל מה שיש, אם זה בעיות ואם זה דברים טובים, לא מצנזר ולא מזייף.

 

מה שכן טוב, לא יעבדו עליי בקלות בקניית רכב למשל.

(זה בדרך כלל בא ביחד, תמימות, אבל אצלי זה שונה).

פורסם

אני מכרתי רכב במצב מכאני וחיצוני מושלם, ב-10K פחות מהמחירון. וגם זה אחרי חודשיים שהוא היה מפורסם בזול ושבוע במחיר רצפה

פורסם

הדבר היחיד שאני שואל בטלפון בקשר למחיר- זה האם הוא סופי מבחינת המוכר. כי יש כאלה שמבחינתם המחיר הוא סופי לחלוטין, ולא מוכנים לזוז שקל(כמוני :lol: ) ולדעתי הרכב יכל להיות קנייה טובה אם הוא היה טיפה יותר זול.

זה נורא בעיניכם? עדיף בכלל לא להתקשר אם המחיר ההתחלתי יקר מדי לטעמי?

פורסם

לדעתי מטבע האדם הישראלי לשאול בעניין המחיר, השאלה היא לאיזו מטרה?

 

בתור קונה, אשאל אם המחיר הוא סופי כדי להבין דבר אחד - הרכב פיקס?

בתור מוכר, אענה לשאלת המחיר - כן, סופי אלא אם כן יתגלו ריג'קטים רציניים.

 

אין הנחות סרק.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

תרבות השוק נהוגה בארץ אפילו ברכב חדש. הייתי מעדיף שלא אבל זה המצב. לא צריך לכעוס על מי שואל אם המחיר סופי. אני עונה "לא - אבל גם אל תצפה להפרש גדול, תבוא ותראה". בשום אופן אסור לנקוב מחיר סופי בטלפון שישמש מבוא למשא ומתן אחרי זה.

נהג מנוסה
:roll:
פורסם

אני מוכר כרגע את הלאון שלי שהיא במצב מושלם, אתמול התקשר אלי מישהו לא שאל הרבה, את האמת הייתי עייף ולא ממש מסרתי לו את כל הפרטים אפילו שכחתי לציין שמדובר במודל 2010 .

הוא אמר לי בזו הלשון " אני בא עכשיו ( השעה 11 בלילה מוצ"ש !!) נותן לך ... וסוגר מה אתה אומר ? כמובן שאמרתי לו מצטער חפש רכב אחר והוא התעקש אז איחלתי לנ"ל בהצלחה בהמשך דרכו.

לצייןו שבמשך כל השיחה הקצרה שלנו כל דבר שכן אמרתי הוא אמר הא זה יותר מדי וזה לא טוב וזה לא תקין ...

בקיצור מניסיון העבר רכב שמור ומטופל ימכר לבן אדם שזה מגיע לו והוא גם זה שיהיה מוכן לשלם.

סבלנות זה המפתח להצלחה במכירת רכב וכמובן שעל הדרך תצטרך להיפגש אם כל מני נודניקים שיבזבזו את זמנך ואחד שבאמת רוצה את הרכב.

אני גם מחזק את דבריי קודמיי בד"כ אנשים שמתקשרים מיד 2 לא ממש רציניים, עדיף לשים מודעה על הרכב זה הרבה יותר מוצלח .

 

אני גם לא מוכר לכל נודניק את הרכב שלי אין לי כוח להתעסק עם אנשים כאלה הרכב פשוט לא מגיע להם.

 

חברים לא להתייאש והכי חשוב לא למהר להזמין רכב חדש .

×
×
  • תוכן חדש...