Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4763 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב שלי יצא מפחחות וצבע לפני מספר ימים.

הפחח השתמש בדבק דו-צדדי כדי להדביק את מגיני הדלתות והסמלים. הבעיה היא שהדבק די עבה

וכל מה שהודבק נראה כאילו תלוי באויר.

מספר שאלות:

1. כדי להפריד את הסמלים/מגינים אני משתמש ב-BLOWER, נכון ?

2. באיזה דבק מומלץ להשתמש כדי להדביק בחזרה ?

פורסם

אפוקסי נוזלי.

לאחר ערבוב 2 החומרים יש למרוח על הסמל, להמתין מספר שניות ולמקם במקום הנכון.

מחזיקים עוד כדקה תוך כדי לחיצה עדינה על הסמל.

 

תתחדש.

 

הדבקתי את השבלונה כדי להמנע מנזילה של אפוקסי על הפח.

 

37480046.jpg

2012-11-03 10.02.59.jpg

פורסם
אפוקסי נוזלי.

 

גם אני חשבתי על זה, אך במקרה הצורך איך מורידים ?

 

יש דבק דוצ שהוא דק מאוד , הוא מה שמתאים לך.

 

חפש של 3M , אלו שעמידים בחום.

 

הבנתי מפורומים בחו"ל שזה הדבק המומלץ (מיוצר במיוחד עבור סמלים וקישוטים לרכב).

השאלה היא - האם יש כאלה בארץ ?

אם כן, היכן ניתן לרכוש ?

פורסם

יצא לי להדביק כמה סמלים, השתמשתי בסיליקון שקוף הכי פשוט שיש, ומחזיק יופי, גם לא רואים את ההדבקה, וגם במידע וילדים ח#$ות יורידו לי את הסמל אז הפח והצבע לא יפגעו.

דבק דו"צ דק של 3M זה גם רעיון טוב, אבל לדעתי לא יחזיק יותר משנה, עקב כניסת מים על הדבק.

ואפוקסי יוריד לך את כל התא מטען ברגע שמישהו מנ*$ק ירצה לתלוש לך את הסמל.

פורסם
איזה צורך קיים שיצדיק הורדה של הסמל?

 

מי שרוצה את הסמל יוריד אותו בסופו של דבר - השאלה היא כמה נזק הוא ישאיר לכן לדעתי אפוקסי לא מתאים.

 

דבק דו"צ דק של 3M זה גם רעיון טוב, אבל לדעתי לא יחזיק יותר משנה, עקב כניסת מים על הדבק.

 

מדובר בדבק עמיד במזג האויר.

החברה הזו מייצרת דבקים לחברות שונות כך שיתכן שפסי הקישוט או הסמלים שאצלך גם מודבקים עם הדבר הנ"ל.

 

בסופו של דבר מצאתי דבק דו צדדי של 3M - הדק ביותר שמצאתי הוא בעובי 0.8מ"מ.

אני לא יודע אם זה הדק ביותר, אך זה לפחות מה שמצאתי.

×
×
  • תוכן חדש...