Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4751 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתעלק:

 

שופינג בבודפשט. אאוטלטים ושות'.. ישנם?

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

פורסם

לא יודע. אבל יש שווקים מעניינים. קנה הרבה ערכות להכנת גולש (יש אפילו עם מתכונים בעברית).

האאוטלט המדהים ביותר שבו נתקלתי הוא דווקא BTC בליובליאנה - שטח עצום עם עשרות קניונים, אפשר להשאיר את האשה שבוע ולדכא את יצר הקניות שלה למשך שנתיים. אבל האמת היא שאני ממעט לחפש אאוטלטים, כבר מזמן הגעתי למסקנה שיש דרכים יותר טובות לנצל את הזמן בחו"ל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ספריאל תודה על התגובה המעמיקה.

כל עקרונות הלאו קוסט ידועים לי ואני מוכן להם,

המחיר לזוג טיסה הלוך חזור כולל תיק,מזוודה ומקומות עם אקסטרה מקום לרגליים וכו יוצא 455 יורו.

לגבי המלון קראתי תגובות והוא מומלץ(4 כוכבים),ותאכלס לא מפריע לי שיהיה פרוצות במלון.

 

לעומת מה שאתה אומר לגבי הנסיעה משדה התעופה מקריאה באינטרנט הבנתי שהנסיעה די קלה ונוחה למרות שיש 3 עצירות.

בדקתי כבר באתר BKV לגבי זמני נסיעה ויש תחבורה כל הלילה.

 

יש לך המלצות על אתרים ישראליים?

מבדיקה בכמה אתרים ישראליים ועוד כמה גדולים בחו"ל אין טיסות חוץ מזאת בתאריכים הנ"ל,

יש עוד כמה אפשרויות אך דרוש קונקשן והמחיר הוא 450 דולר מינימום לאדם.

 

בשורה התחתונה אנחנו זוג צעירים ששום דבר לא יכול כל כך להקשות עלינו(אין ילדים או זמנים קריטיים).

הבנתי גם שאפשר לקחת מונית מהשדה למלון.

זה המלון:

http://www.booking.com/hotel/hu/boutique-cosmo.html?aid=304142&label=postbooking_confemail

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

היות ותשהה בעיר מס' ימים לא מועט ולדבריך תעדיף תח"צ, אני ממליץ לך לקנות כרטיס חופשי שבועי.

יש כרטיסים כאלה החל מחופשי ליום, 3 ימים, שבוע, חודש וכו'.

על הכרטיס נרשמת שעת התחלה, כלומר יום = 24 שעות, 3 ימים = 72 שעות וכו'. כרטיס כזה פוטר אותך מהצורך להחתים, הוא תקף מהשעה שביקשת ולפרק הזמן הנקוב. עקרונית, אתה יכול לבקש שהכרטיס יכנס לתוקף גם במועד דחוי - אם אתה קונה בערב ויודע שלא תיסע הלילה, אתה יכול לבקש שיחל ממחר בשעה שתנקוב.

אין אפשרות לקנות כרטיס כזה בשדה תעופה - שם אתה יכול לקנות רק כרטיסים לנסיעות בודדות, כאלה שאתה צריך להחתים לפני כל נסיעה.

אפשר להסחב עם המזוודות והתיקים מהשדה למלון וכמו שנאמר 3 החלפות ואתה במלון (אוטובוס, רכבת תחתית, וילאמוז' או טרולי), אבל זה ממש לא תענוג גדול להיסחב עם המזוודות במעבר מתח"צ אחד להמשכו. לפעמים המרחק הוא לא קצר ולפעמים יש צורך לעלות/לרדת מדרגות (לא נעות).

קניית כרטיס חופשי ניתן לבצע בקופות שנמצאות בד"כ בתחנות החלפה (בתחנה שבא אתה עובר מאוטובוס לרכבת וכד'). שים לב שיש כרטיסים שהם רק לנסיעות, ויש כרטיסים שגם מעניקים הנחות בכניסה לאתרים מסויימים. בדוק מראש במדריכי תיירות, מה עדיף לך. הקופות האלה סגורות בלילה.

שים לב ! לא ניתן לקנות כרטיס באוטובוס עצמו, עליך להצטייד מראש. הנהג לא בודק. הבדיקה היחידה היא ביקורת אקראית שעולה באחת התחנות, במיוחד בשעות הלילה הביקורות תכופות מאוד.

בנוסף, לא משנה באיזו שעה תגיע לשדה, תמיד יש שם אפשרות לשאטל בתשלום שיקח אותך עד ליעד. אתה יכול באותו מעמד להזמין גם שאטל חזרה והכרטיס הכולל יהיה זול יותר משתי נסיעות בודדות. את הנסיעה חזרה, יש לתאם טלפונית לפחות 24 שעות מראש, כי לרוב הם עושים שילובים. אל דאגה, גם אם יש שילובים, זמן ההגעה הוא די סביר לטיסה. (לא יקרה שתגיע שעה שלמה לפני המועד שאתה צריך להגיע).

יש קווים שעובדים כל הלילה, אומנם בתדירות נמוכה יותר, אבל עובדים, כך שגם אם יצאתם לבילוי יש איך לחזור (אם ביום התדירות היא כל 5-7 דקות, בשעות המאוחרות של הלילה זה יכול להיות כל חצי שעה וכד' - ברר קודם לכן).

 

לגבי המרת מט"ח - ניתן להמיר מט"ח גם בבודפשט. כמעט כל צ'יינג' מקבל שקלים ונותן פורינטים. ככל שאני זוכר, יחס ההמרה היה הוגן יותר לעומת שדה התעופה. אגב, לפעמים הצ'יינג' זה בוטקה יותר קטנה מדוכן מפעל הפיס.

בחנויות ניתן לשלם גם ביורו.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

כמו שאמרתי אין אפשרות דחייה בגלל הלימודים.

הכרטיסים כבר נסגרו+הציעו לי שאטל הלוך חזור לשדה ב-10 יורו לאדם אז לקחתי במקום להברבר שם באמצע הלילה.

כשסגרתי את הכרטיסי טיסה לא ביקשו ממני שום דבר חוץ משמות,לא מספר דרכון ולא כלום,הגיוני?

איך בדיוק יזהו אותי בקבלת הכרטיסים?:shock:

 

לגבי כסף,כנראה שאפרוט כאן קצת למטבע מקומי בשביל לא להיתקע בלילה בלי כסף,

בהמשך הוריד כנראה דרך הכרטיס אשראי (ויזה ביזנס),הבנתי שהעמלות לא נוראיות.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

טוב אז אתמול חזרתי,

היה פצצה,אחלה מלון,אחלה עיר,אחלה בירות ואוכל,

ממליץ מאוד.

חוץ מזה שהיה חם אימים(40 מעלות) נהננו מאוד.:-D

 

הטיסות עם WIZZ מצויינות,מטוס נוח,יציאה בזמן,אוכל ושתייה במטוס במחירים נוחים (2 יורו פחית שתייה),

וכל זה במחיר טיסה שפוי לחלוטין.

 

תודה לכל העוזרים.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

אנחנו נוסעים זוג + תינוק באוגוסט ל4 לילות, בחרנו במלון אינטרקונטיננטל - בעיקר כי חיפשתי מלון במרכז שאפשר לטייל ממנו הרבה ברגל עם מנשא וטסים עם טרוול סרוויס.

 

מקווה שלא יהיה חם כמו שאמרת, אני מבחינתי בורח מהחום... :shock:

 

בינתיים ברשימות שלנו גן חיות, איזשהו פארק מים, מדרחוב ואצי, איזה קניון או 2, השוק המקורה, שייט קטן בנהר ונראה כבר מה עוד.

 

כרגע מתלבט האם להגיע לוינה ליום אחד ואם כן אז האם ברכבת או רכב.

 

דני יש המלצות למסעדות טובות?

פורסם

לא יודע אם זה מתאים לזוג + תינוק, אבל כשאנחנו (אני והאישה) היינו שם, נסענו לאי מרגיט ושכרנו אופניים. היה ההיי לייט של הטיול מבחינתי. פארק ענק עם אינסוף מדשאות, ממש כיף לרכוב שם.

פורסם

טוב. לפני שנתיים הייתי באינטרקונטיננטל - היה מצויין. כמובן שויתרתי על כל מיני אקסטרות יקרות (חדר הפונה לנהר, באמת נוף מדהים, ארוחת ערב עם שימוש חופשי בלובי וכו'). הדילים הרגילים הם לחדרים הפונים למלון השכן. כמי שבא למלון רק כדי להתקלח, לאכול ולישון זה לא הפריע, לא ראיתי צורך לשלום עוד כמה עשרות אירו ללילה תמורת הנוף של הארמונות המוארים. אוכל קנינו בסופרים והכנו ארוחות בחדר ופעם אחת הלכנו לאכול גולש במסעדה.

מיקום המלון בכלל לא רע - מצד אחד צמוד לנהר ולחשמלית הנוסעת לאורכו, מצד שני לא רחוק מתחנה של התחתית ומה-vaci utca (אשתי קוראת לרחוב אוצ'י גוצ'י).

יש באזור מספיק מכולות\מינימרקטים כדי להצטייד במזון, אם כי אני ממליץ לך להצטייד בציוד לתינוק מהארץ ובכלים לחימום\בישול, כגון קומקום חשמלי קטן. אמנם אני התחלתי לנסוע כאשר הבן הצעיר היה בן 3, אבל השיטה היתה לקחת מזוודה אחת של מזון, שיספיק לפחות לימים הראשונים וימנע את הבעיות שיש לילדים להתרגל לאוכל במקום לא מוכר. במקרה שלך זה אפילו יותר קריטי כיון שאינך יודע איזה מזון תינוקות תמצא והיכן לקנות אותו.

לגבי תוכניות - אתה תלוי בתינוק, מה שמסבך את העניין אבל לא מונע ממך להנות מאתרי העיר. פשוט צריך יותר סבלנות.

מבתחינת תח"צ נדמה לי שהתינוק יקל עליך מבחינה זו שתוכל לקנות כרטיס משפחתי זול אבל בדוק זאת באתר מערכת התח"צ של בודפשט, יתכן שיש שינויים. אני בכל זאת מזהיר אותך משני דברים: 1. לא לעבור את הקו השחור כניסה לתחנת רכבת תחתית בלי כרטיס מתוקף (מיד יקפצו עליך מבקרי הכרטיסים), 2. הדרגנועים בכניסה וביציאה לתחנות שמאוד תלולים ומהירים. היה לי מקרה שבו הייתי עד לאדם שמעד בדרגנוע וכל נסיון שלו להתייצב גרם לו להתגלגל למטה ולהחבט בראשו במדרגות - הבחור התאושש רק לאחר שהופעל מעצור החירום והוזעקו עובדי התחנה (לחיצה על אזעקת האש).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תודה,

אנחנו גם נראה לי נוותר על החדר הפונה לנהר, פשוט כי זה יקר מדי - 50 יורו ללילה.

אתה יכול לספר איך הארוחת בוקר? לפי מה שראיתי בטריפ אדוויזר זה אמור להיות ברמה גבוהה, כמו בארץ :)

ומה לגבי ספא/בריכה?

 

מבחינת התינוקת ברור שניקח את כל האוכל מהארץ. קומקום חשמלי קטן זה רעיון מצוין. לא היה קומקום במלון?

 

מה בעצם יש במדרחוב הזה ואצי? הייתי אגב בבודפשט בדיוק לפני עשר שנים בקיץ 2003 אבל לא זוכר שבכלל הייתי במדרחוב הזה.

 

ואם יש עוד המלצות למסעדות טובות באזור אז זה הזמן לספר לי :-D

פורסם

תשמע באוגוסט לא הולך להיות פחות חם זה בטוח!

 

לגן החיות לא הספקנו להיכנס כי הגענו שעה לפני הסגירה.

האי מרגיט סגור כרגע עקב ההצפות האחרונות ולכן לא ראינו אותו אפילו מהאוניית טיולים.

 

השוק המקורה פשוט סיוט,שום דבר מיוחד(חוץ מכל המגנטים ושאר השטויות שיש בכל מקום),חם אימים עד כדי כך שנטפנו זיעה.

הסיבה היחידה שהגענו לשוק לקנות נקניקים שביקשו מהארץ (PIK הכי מפורסם שם) שגם התברר כיקר כי בדיוטי פרי נמכר ביורו פחות לק"ג.

המלצה חמה היא מוזיאון הטרור שנפתח לא כל כך מזמן ברחוב ANDRESSY 60.

 

חפש את גיינג" אם שער הכי טוב,יש הפרשים גדולים,בין 236-295 פורינט ליורו,

לא דווקא ברחוב הוואצי,אנחנו החלפנו לא פעם באיזורים אחרים בכלל(שים לב שכולם לוקחים עמלה לכן תשאל במפורש כמה תקבל עבור סכום ההמרה).

 

חובה לעשות טיול על ספינה בדנובה,במיוחד בלילה,הכל מואר.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

העסקה שלי באינטרקונטיננטל היתה לינה בלבד. ארוחת הבוקר היתה יקרה מאד, היינו הולכים לסופר, קונים לחם, חלב, גבינות, טונה וירקות ויש לי קומקום חשמלי של 1/2 ליטר שקניתי פעם בדיוטי והפך לחלק מציוד החובה בכל נסיעה. לא זוכר אם בחדר היה קומקום - נסה לבדוק בטריפאדוויזור.

הזכרתי קודם את שיטת מזוודת האוכל - אחרי שבנסיעה הראושנה שלי לחו"ל עם אשתי הגעתי לאיסטנבול בשעה 10 בערב והמסעדה היחידה בככר טקסים הגישה אוכל שגרם לי בחילות אני מקפיד לקחת אתי אוכל שיוכל לספק את צרכי משך יום-יומיים לפחות - עד שאגיע לסופרמרקט. כולל במינימום קרקרים\פריכיות, מנות חמות ומרק אינסטנט (כאלה שבאים בשקיות - כל מלון מספק ספלים) וקצת חטיפים. כך אני לא נתקע רעב ביום הראשון, אפילו אם אני נוחת בערב או מגיע בדיוק בסוף השבוע. יש גם פק"ל קפה שכולל את אותו קומקום חשמלי, קופסא של "מקלות" קפה נמס (יש לנסטלה אריזות של 20 מנות), סוכרזית ואבקת מלבין, רצוי גם 1-2 מיכלים של 200 סמ"ק חלב עמיד. כאשר אני נוסע לבד כל הסיפור שוקל פחות מ-1 ק"ג וכבר חסך לי הוצאות על ארוחות יקרות במלונות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...