Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7940 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נפצח בשלום ידידותי שכן זאת ההודעה הראשונה שלי בפורום :beerchug:

 

ועכשיו לשאלה:

האם לHU של פיוניר יש ציינג'ר שקורא MP3? במספר חנויות באזור המרכז אמרו שלא קיים... האמנם?

 

תודה מראש,

מור

פורסם

אם אני לא טועה קיים דבר כזה.

שמעתי על זה.

אבל לדעתי ממש מוגזם מאגר כל כך רב של שירים.

נגיד מגש של 12 דיסקים.

כל דיסק נילך על המינימום 130 שירים.

130X12 שווה 1560 שירים.

1560!!!!!!

אני לא אוהב לשמוע שירים שאני לא יודע איפה מתחיל ואיפה ניגמר.

ועם גיינגר כזה....

אתה תעביר יותר זמן בחיפוש שירים מאשר שמיעה.

אבל בכללי יש דבר כזה.

אני כמעט בטוח.

פורסם

תודה על התשובות!

העיניין הוא כזה: יש לי כבר HU של פיוניר, שאני מאוד אוהב, רק מדגם מעט ישן עוד מעידן הדיסקים ללא MP3.

קיימות אולי אלטרנטיבות אחרות בשבילי מלבד להחליף את כל הHU?

פורסם
יש אבל יקר חבל על הזמן - איזה אלפיים דולר מחיר מחירון על פי פיוניר:

http://www.pioneerelectronics.com/pna/product/detail/0,,2076_4039_37868,00.html

 

.

 

זה הרדיו דיסק שיש לו זיכרון פנימי.... לא?

לא צריך בכלל דיסקים...... פששששש.

עכשיו השאלה היא כמה שירים נכנסים בזיכרון הזה?

ROVER=~~

פורסם

יש לו 10 GB זיכרון מה שזאת אומרת אם שיר ממוצע הוא 5 MB אז נכנס שמה 2000 שירים.

 

אל תסטו מהנושא הבנאדם מדבר על צ'יינג'ר MP3 מה קשור HU עם HD ?

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

×
×
  • תוכן חדש...