Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה אין מידע על הרכב שברולט אלרו ~?


Astro Power
שימו לב! השרשור הזה בן 7158 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש לי רכב אמריקאי בבית. שברולט אסטרו 4300. ממש חזקה.

ואני לא מבין למה שוללים אותם כול כך. זה אוטו כן שהוא הרבה כסף דלק. וחלקים יקרים.

אבל יש לו ממש הרבה כוח. אני יודע ששברולט אסטרו עד 92 לא זזות. אבל ה94

יחסית מהירה. לא יציבה במהירות כשאין עלייה עומס אבל חזקה מאוד. ובפתיחות הוא ממש מהיר.

 

ואם השרבולט שלי העיפה כמה הונדות ומזדות. אז האלרו בטח תשאיר להם אבק.

 

בעל רכב של אלרו אמר לי שהוא ממש מרוצה מהרכב.

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

טיל בלילטי = עגלה מתה בלי סוסה

 

אשכרה אתה יושב באוטו נותן גז האוטו מוריד 7 הילוכים אתה נידבק ומיתהפך בכיסא , מקיא דם מהעיניים... והאוטו לא זז

 

ככה זה אמריקאיות..רק דעווינים..מיבפנים..

טעות בידך.....השכרתי כזה רכב בארה"ב לשבוע (תחת מיתוג אולדס' כמובן), רכב נוח, לא בולע דלק, כוח זמין בכל מצב. נכון, זו לא וייפר, אבל בכיף קיק מתי שבא עם תגובת מנוע טובה יותר מכל יפנית משפחתית ממוצעת. פנים הרכב נוח ומאובזר בכל טוב והן נחשבות לאמינות וזולות לאחזקה שם באמריקאית.

 

תסעו/תנהגו במכוניות שאתם משמיצים, לפני שאתם משמיצים אותם..

 

דבר נוסף, אלו שאומרים "ב-120 הוא עקף אותי כמו מטוס"...זה מזכיר לי חבר על 205GTI שנסע באיילון ליד אימפרזה בסביבות ה-130. הוא הסתכל על האימפרזה ונתן גז.....אח"כ הוא סיפר לכולם שהוא לקח אימפרזה עם ה- 205GTI.... מה שהוא שכח זה להגיד לחבר שלו שהיה איתו, שלא יספר שבאימפרזה ישב מישהו שבכלל דיבר בטלפון ולא שם לב שג'וק צרפתי משחק לו על השמשה...הוא גם בטח היה בהילוך שני :)

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכל אניני הרכב, אלה שמסתכלים ממרומי האף הגבוה שלהם על המכוניות האמריקאיות ותקועים בסטיגמה (אבל אוי ואבוי...אויה..אם נשאר אנחנו בסטיגמה ונאמר האירופאיות לא אמינות). אז לכולם הנה מה שאברהם פורת ז"ל, הוא ולא אחר, כתב, בין היתר על האלרו במבחן שערך עליה בשנת 1999.

כללית הוא כתב שהאלרו היא נסיון בכוון הנכון של מכונית אמריקאית אחרת, גם בצורה המיוחדת שלה וגם באיכות שלה. שני המנועים זכו לציון לא רע: אמנם ה 3400 הוא חזק יותר אבל לא בהרבה כי מנוע ה 2.2 הוא חדיש יותר ולכן ההספק שלו כמעט זהה למנוע האחר.

הלאה: בסעיף הביצועים פורת משבח את זמינות הכח, את הקיקדאון שבא תמיד בזמן, את התאוצה וכו וכו. בקיצור, לא עגלה ולא בטיח..

 

מרחב, זכה דווקא לשבחים למרות הבגאז' הקטן ומרחב ראש לא מספק.

מה עוד? אה, כן. הרכב לא ספורטיבי מספיק בתרגילים שבוחני הרכב אוהבים אבל כללית הרכב מספק את הסחורה ונותן ערך מוסף למכוניות האמריקאיות, בקיצור, בכוון הנכון.

ותוספת שלי, האלרו ממילא נכנסה להסטורית הרכב העולמי (לא כל כך באשמתה) כי היא האולדסמוביל האחרונה...

alero.jpg

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שאתה צודק..כי החוברת נמצאת במשרד ולא זכרתי את הפרט הזה. בכל אופן מודגש שם שהמנוע "הקטן" הוא חדיש יותר...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן הוא צודק, והמנוע הקטן הוא 2.4 ל'.

 

ההבדל בהספקים בינו לבין הגדול יותר הוא לא גדול - 20כ"ס (150 מול 170), אבל הקטן אכן הרבה יותר מתקדם, ויותר משזו מחמאה לקטן, זוהי תעודת עניות למנוע הגדול.

כך או כך, המנוע הגדול הוא ממש מנוע אמריקאי של "פעם": הרבה מומנט, וקוצר נשימה בסל"ד גבוה מבינוני.

זכור לי גם בתחילת שיווקה של האלרו נתונים שונים לגבי התאוצה: א.פורת ז"ל התייחס גם לזה באותו מבחן מדובר ("נא לתקן את מי שאומר/טוען לנתון אחר").

שמוליק.

bmw e21 320i (318i) 1982

1971 bmw 1800

BMW 3.0 CSI 1973

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי רכב אמריקאי בבית. שברולט אסטרו 4300. ממש חזקה.

ואני לא מבין למה שוללים אותם כול כך. זה אוטו כן שהוא הרבה כסף דלק. וחלקים יקרים.

אבל יש לו ממש הרבה כוח. אני יודע ששברולט אסטרו עד 92 לא זזות. אבל ה94

יחסית מהירה. לא יציבה במהירות כשאין עלייה עומס אבל חזקה מאוד. ובפתיחות הוא ממש מהיר.

 

ואם השרבולט שלי העיפה כמה הונדות ומזדות. אז האלרו בטח תשאיר להם אבק.

אתה משווה בין שני רכבים שונים.

מנסיעה על אסטרו-ואן שנת 93 (נסיעה) לפני כמה ימים - הרכב הזה מגיע ל100 די בקלות. אומנם לא כמו יפנית משפחתית סטנדרטית אבל עדיין מגיע - אם ממש רוצים אפשר לסחוט 110 (כביש 6). מעבר לזה זה משימה די קשה, ובזבזנית (1:3 לפי חישוב)

 

נכון שב"פתיחות" הוא מאיץ טוב מכוון שיש לו מומנט טוב (והרגשתי את זה טוב טוב ברמזורים ) וכמובן שההנעה האחורית תורמת לזה - אך במהירות גבוהה הרכב הזה יוצר גרר עצום (הוא דיי גבוהה ומרובע - קובייה על גלגלים).

אז ככה שחבר שלי סיפר את ירידת הערך האסטרונומית של האסטרו (משחק מילים משעשע ומרנין לב) לא התפלאתי.

בסוג השוק של הרכב הזה (תכניס גם את אחיו, הספארי ואת אחייהם הבוגרים - הוואנדורה והChevy וואן) הם נותנים תמורה טובה למחיר. ולא בעיה למצוא אקזמפלר שמור או במצב סביר של כל הרביעייה במחיר עשרה (10-20 אלף ש"ח).

אך - את היתרון של מחיר קנייה נמוך מקזזים הדלק, והטיפולים היקרים. אךךךך היקרים... :-(

 

דבר אחד יאמר לזכות האמריקאים - מבחינת הנדסת האנוש והנוחות פשוט אין מה להשוות בין הרכבים היפנים. בתחום הזה היפנים עדיין צריכים ללמוד מן האמריקאים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנסיעה על אסטרו-ואן שנת 93 (נסיעה) לפני כמה ימים - הרכב הזה מגיע ל100 די בקלות. אומנם לא כמו יפנית משפחתית סטנדרטית אבל עדיין מגיע - אם ממש רוצים אפשר לסחוט 110 (כביש 6). מעבר לזה זה משימה די קשה, ובזבזנית (1:3 לפי חישוב).

מה???? לא כמו משפחתית סטנדרטית???

מה אתה אומר. לאוטו הזה יש תאוצה הרבה יותר מהירה משל אוטו סטנדרטי. הוא מגיע ל 100 במהירות רבה. כבר הזכרתי כמה מכוניות העפתי עם הטנק הזה.

נראה לי נסעת על עגלה.... כי הגעתי עם שלי בניסעה בכביש החוף ל160 עם עוד 6 חברים בתוכו.

ואני מאמין הוא מגיע ל170.

 

האוטו בכביש פתוח כ1:7 בכביש עירוני 1:4. ואני כבר שנה וחצי נוהג עליו.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי נסעת על עגלה.... כי הגעתי עם שלי בניסעה בכביש החוף ל160 עם עוד 6 חברים בתוכו.

ואני מאמין הוא מגיע ל170.

 

יכול להיות שנסעתי על אסטרו-עגלה.

אבל את הדברים שלי ביססתי בנסיעה מ: אריאל-ת"א ובכביש 6: ממחלף אייל - מחלף עירון.

אני לא יודע איך הגעת לצריכת דלק של 1:7 - אבל לפי דעתי אף מנוע אמריקאי עם נפח של 4300 לא מייצר "חיסכון" שכזה.

אולי הגעת ל-160 אבל תהיה בטוח שבמהירות כזו אתה ממש לא עושה צריכה של 1:4 - המנוע מתאמץ יתר על המידה, יש משקל על הרכב (6 אנשים הם לא פרמטר שניתן להתעלם ממנו) והגרר העצום שמפעיל הרכב הזה בגלל צורתו גם מצטרף למסיבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שנסעתי על אסטרו-עגלה.

אבל את הדברים שלי ביססתי בנסיעה מ: אריאל-ת"א ובכביש 6: ממחלף אייל - מחלף עירון.

אני לא יודע איך הגעת לצריכת דלק של 1:7 - אבל לפי דעתי אף מנוע אמריקאי עם נפח של 4300 לא מייצר "חיסכון" שכזה.

אולי הגעת ל-160 אבל תהיה בטוח שבמהירות כזו אתה ממש לא עושה צריכה של 1:4 - המנוע מתאמץ יתר על המידה, יש משקל על הרכב (6 אנשים הם לא פרמטר שניתן להתעלם ממנו) והגרר העצום שמפעיל הרכב הזה בגלל צורתו גם מצטרף למסיבה.

אתה עדיין לא מבין....חבל מאוד.

 

שאתה נוסע בעיר אתה נוסע מהירות ממוצאת 30-50. עם יחסית טורים גבוהים (יורד עולה).

בגלל זה אתה עושה קילומטר נמוך ומבזבז הרבה.

שאתה נוסע במהירות זה יחסי !. אתה נוסע ממש מהר. 100+- על אותם טורים שנסעת בעיר.

אז פה אתה נוסע יותר מרחק על אותה כמות של דלק...

 

לא נשמע הגיוני?

או בא נגיד ככה. עלה לי 80 שקל. ליסוע מאיפה שאני גר נגיד חדרה עד הרצליה.) אני גר כ15 קילומטר צפונית לחדרה.

 

תמיר

הלוך חזור.

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

מה???? לא כמו משפחתית סטנדרטית???

מה אתה אומר. לאוטו הזה יש תאוצה הרבה יותר מהירה משל אוטו סטנדרטי. הוא מגיע ל 100 במהירות רבה. כבר הזכרתי כמה מכוניות העפתי עם הטנק הזה.

 

 

זה מזכיר לי חבר על 205GTI שנסע באיילון ליד אימפרזה בסביבות ה-130. הוא הסתכל על האימפרזה ונתן גז.....אח"כ הוא סיפר לכולם שהוא לקח אימפרזה עם ה- 205GTI.... מה שהוא שכח זה להגיד לחבר שלו שהיה איתו, שלא יספר שבאימפרזה ישב מישהו שבכלל דיבר בטלפון ולא שם לב שג'וק צרפתי משחק לו על השמשה...הוא גם בטח היה בהילוך שני :smile:

בקיצור תמיר, תקרא ותבין.

 

גם אם תריב עד שבוע הבא עם כולם פה ותטען שהמיניבוס שלך יעיף ברמזורים מאזדה לאנטיס או טויוטה קורולה,

עדיין יגידו לך (ובצדק) שאתה חי ביותר מדי סרטים על הרכב שלך.

 

ולאחר שעות של נסיעה ברכבים כמו שלך (ואנדורה, סאפרי, סוואנה וכו')

אני עדיין יגיד בוודאות, למרות המנוע "האימתני" שלך, שהרכב שלך הוא בגדר עגלה עם הרבה כוח.

ולא מכונית ספורט נותנת בראש..:?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתון ה-0-100 של האסטרו 4.3 בעל ה-190 כ"ס הוא כ-11 שניות בגיר אוטומטי. רוב המשפחתומטיות עושות 11-12-13 ולכן יש בהחלט סיכוי שהוא "העיף" (עד כמה שזה נשמע מטומטם כשמדובר על מכוניות שעושות יותר מעשר שניות למאה) איזו משפחתומטית מסכנה.

 

בכל מקרה אני משוכנע שמעל 100 די נגמר לו הסוס, והוא בטח גם מתנדנד כמו שיכור במסיבת טראנס...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתון ה-0-100 של האסטרו 4.3 בעל ה-190 כ"ס הוא כ-11 שניות בגיר אוטומטי. רוב המשפחתומטיות עושות 11-12-13 ולכן יש בהחלט סיכוי שהוא "העיף" (עד כמה שזה נשמע מטומטם כשמדובר על מכוניות שעושות יותר מעשר שניות למאה) איזו משפחתומטית מסכנה.

 

בכל מקרה אני משוכנע שמעל 100 די נגמר לו הסוס, והוא בטח גם מתנדנד כמו שיכור במסיבת טראנס...

 

רוני

רוני זה נשמע לי מופרך למדי ולא מציאותי.

עם כל הכוח שיש לרכב, ניתן להרגיש גם בלחיצת דוושה שהוא מאוד כבד.

וכמו שאמר ד"ר ואנדורה, יש לו מקדם גרר מאוד רע ומשקל גדול (במיוחד ביחס למשפחתית אוטומטית)

 

היה מעניין לבדוק את העניין כי קשה לי להאמין בנתון כזה של 0-100 ב-11 שניות!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתון ה-0-100 של האסטרו 4.3 בעל ה-190 כ"ס הוא כ-11 שניות בגיר אוטומטי. רוב המשפחתומטיות עושות 11-12-13 ולכן יש בהחלט סיכוי שהוא "העיף" (עד כמה שזה נשמע מטומטם כשמדובר על מכוניות שעושות יותר מעשר שניות למאה) איזו משפחתומטית מסכנה.

 

בכל מקרה אני משוכנע שמעל 100 די נגמר לו הסוס, והוא בטח גם מתנדנד כמו שיכור במסיבת טראנס...

 

רוני

הקיקים כבר לא מורגשים מעל 120. הוא מתחיל להתנדנד כמו שיכור במסיבת טבע מעל 130. כשיש בו מתחת ל3 אנשים !. 4 אנשים ומעלה הוא נוסע חלק.

 

BMW. הניסיון של הילד שקוראים לו ד''ר וואנדורה זה נסיון של כמה ימים. שהוא התלהב מהאוטו ופתאום רשם את זה ככינוי. והאוטו כן מאיץ מהר ! 11 שניות כמו שרוני אמר. בדוק.

וכול מכת קיק עד מהירות 120 מורגשת בהחלט ! המד הדיגיטלי של המהירות מסתחרר לו למעלה עד 120. מ120 עד140 הוא עולה בסבאבה שלו בקפיצות של 4-3 קמ"ש. 140 ומעלה קפיצה של 1 קמ"ש... ואם אתה מאזור חדרה אני מוכן להראות לך.

 

יש לאוטו כרגע צמיגים חדשים 4. 15 אינץ על 245 רוחב. שלוחצים קיק מ0 קמש הם מוציאים עשן.

(הנעה אחורית).

 

לסיכום מהניסיון שלי.:. זה לא אוטו ספורט וזה לא טנק. זה אוטו משפחתי מאוד נוח. חזק יחסית ומהיר למשפחתית ואן. אוטו לנסיעות בפנאן. אבל לא אפקטיבי לארץ בגלל הצריכת דלק.

הרבה מקום לשבת מרווח. מאופיון לאמריקיות. הוא לא מאכזב לא במהירות ובטח שבטח לא בכוח.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

BMW. הניסיון של הילד שקוראים לו ד''ר וואנדורה זה נסיון של כמה ימים. שהוא התלהב מהאוטו ופתאום רשם את זה ככינוי.

במטוטא ממך מר אסטרו - בוא לא נרד לפסים אישיים. זוהי איננה מטרת הדיון.

תודה.

 

אם אתה מתכוון לניסיון המועט שלי בכך שאני מדבר על הגרר שיוצר הרכב - אז נא הרשה לי לידע אותך שאני לומד אוירודינמיקה - אז ככה שיש לי קצת בסיס ואני טיפ'לה יודע על מה אני מדבר שאני אומר שלרכב שלך יש מקדם גרר שזה פרמטר שלא ניתן להתעלם ממנו (אני מקווה שזה בסדר מצדך).

 

יש לך אוטו אמריקאי והכל טוב ויפה - אבל אל תשכח שהרכב הזה נועד להיות מעין הכלאה של Van ו-SUV (או בת'כלס - מיניבוס) עם כל מיני "ממתקים" אמריקאים מסביב שהופכים אותו לנוח לנהיגה ולנסיעה - ואיננו מיועד להיות רכב ל"פתיחות" "בדיקת יכולת" וכל מיני סדרות ניסוים שאתה מעוניין לבצע או שביצעת ברזומה (שאני בטוח שעל פי האופן שבו אתה מתנשא מעלי פרוש עשרות על גבי עשרות של שנים) שלך.

 

הייתי בסיפור הזה עד לא מזמן - עליתי על רכב אמריקאי והתאהבתי (וואנדורה).

התאהבתי בעודף הכוח, בנוחות שעולה פי עשרות מונים על הלאנטיס המשפחתית ובתחושת הגובה שהרכב הזה העניק.- "תחי ההנעה האחורית, המומנט הלא נגמר ומנוע ה-6.5! מוות ל-1.6 היפניות"

 

 

כ"כ התאהבתי בוואנדורה (או "וואנדי" כפי שכיניתי אותה בפני מכריי)....

.

.

.

.

.

עד שלבסוף...

.

.

.

.

.

ששכחתי שזה בכלל רכב של שיפוצניקים.

.

.

.

.

.

ויודע מה?

.

.

.

.

.

ואני מציע לך לזכור את אותו הדבר על האסטרו...

 

 

ושלא תבין אותי לא נכון - אני חושב ששני הרכבים (גם אסטרו וגם וואנדורה) הם רכבים חזקים ויעילים שנותנים תמורה טובה למחיר הנמוך שלהם - אבל בוא נשמור על דברים בפרופורציות.

(הסיבה שאני לא משנה את הניק שלי זה כי כבר לא נעים לי לשנות אותו בפעם השלישית)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7158 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...