Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4794 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא בעיה להוסיף טבעת עם זווית מהמצב הקיים, רק לשחרר את הרמקול ולחבר, ונראה לי שאני באמת יוסיף בעתיד הקרוב.

פשוט הטבעת עם הזווית שהייתה הייתה עם זווית לא רצינית, ובמחיר מופקע.

 

להוסיף טבעת זה לא בעיה, הבעיה זה אם זה אכן ייצור לך אפקט ״מנהרה״ כזה שיחנוק את הרמקול מכל הצינור שייווצר.

תנסה מקסימום תוריד.

פורסם

שתהיו לי בריאים, איך אתם עושים לי חשק...

 

אם אני נשאר עם הפוקוס אחרי סיום הלימודים, אני כל כך הולך לבנות תיבות ל K2P שמקרקשים לי ת'דלתות...

 

מאמין שאתה מרוצה מהשינוי, תתחדש.

מתחדשת*

פורסם

ההבדל הוא שעכשיו אני "יודע" שהם מקרקשים, ובתיבות אני "אחשוב" שהם לא מקרקשים, אז זה בטוח ישמע טוב יותר.

 

:-D

מתחדשת*

פורסם

בזמנו ניסיתי לשמוע אחרי בניית הזויות אם נוצר צינור,רק עם אבעות לא נוצר שום צינור,ניסיתי "להשתגע" ולשים בתוך כטבעות גם חומר איטום,אז נוצר לי צינור מציק,ישר הורדתי את החומר והכל חזר חזרה.

 

נראה לי צריך לשים קצת יותר מ 3 טבעות וזוית כדי שיווצר צינור.

 

תנסה,תודיע לנו :wink:

Scan Speak

פורסם

כל טבעת צריכה להיות טיפה גדולה יותר בקוטר גמ פנימי גמ חיצוני מבסיס של הרמקול, כך שייצר צורת קונוס

פורסם

בכיף הייתי מתחיל מטבעת 9" ויורד לאט לאט ל 6.5 ויוצר קונוס, אבל הבעיה שהפח הפנימי לא כזה סלחן, ובשביל לחבר שם טבעת גדולה אין מנוס מלחתוך אותו ולהשתמש בפיבר, ואם כבר פיבר וחיתוך אז הייתי בונה תיבה וזהו.

SCANSPEAK

פורסם

חייב לציין שזה נראה ממש טוב.

 

תתחיל לכוון ככה, לא תאהב? תוסיף את הזווית.

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם

באמת יצא יפה, ויש שיפור אדיר באיך שהוופר מנגן.

 

לגבי הזווית, בינתיים זה ישאר ככה, לא בעיה להוסיף זויית בעתיד.

SCANSPEAK

×
×
  • תוכן חדש...