Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מלון לגונה באילת - איך הוא?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4802 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבנתי ששיפצו אותו וחידשו אותו, בעקרון הזמנתי שם חופשה ב 19 עד 22 ל 5 אך עדיין ניתן לשנות בית מלון. מי היה שם? איך המלון? האוכל? אלכוהול? מדובר בהכל כלול.

 

אשמח לתגובות ממי שביקר שם.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

מלון נחמד מאוד,

 

ממה שזכור לי מלפני שנתיים בעיקר הרבה רבה קולה :)

 

ארטיקים חופשי בבריכה, ובירה וכו'

 

הארוחת צהריים נחמדה אבל לא להיט גדול, הערב סבבה, והבוקר גם

 

ה XL ושות' זה איזה משקה מוזר (לא זוכר את שמו) והאלכוהול תוצרת משהו הזוי (לא משהו מוכר גם כן)

 

סה"כ נחמד אבל לא מטורף, המלון עצמו מתוחזק טוב (כיאה לחברת ישרוטל)

 

במידה ולא תהיה מוקף בערסים - אתה בהחלט תהנה.

פורסם

היינו שם ודי נהנינו.

הבעיה העיקרית הייתה האוכל. העובדה שהיינו מוגבלים במתי אנחנו צריכים לבוא לאכול הפכה מציקה מאד מהר, למרות שהאוכל היה אחלה. מה גם שיכול להיות שהיינו מסתדרים עם 2 ארוחות ביום במקום 3.

 

מצד שני האלכוהול שהיה זמין בכל מקום היה מאד נחמד.

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

אני מקווה מאוד להמנע מערסים ועוד כל מיני, לדעתי זאת לא עונת הערסים ואני ממש מקווה שאני צודק!

 

האלכוהול בטח בעיקר תוצרת הארץ אז אני לא מצפה ללהיטים אבל מקווה שיהיה נחמד, אוכל הוא פרט חשוב מאוד! כמו כן חדר נקי ומסודר זה גם פרט חשוב מאוד!

 

תכלס בעיקר מה שקובע באילת זה באמת העונה שנוסעים בה, יולי אוגוסט אני בחיים לא מתקרב לשם, עמוס מדי!

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

×
×
  • תוכן חדש...