Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לימודי תעודה VS תואר - מה ההבדל?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4803 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השאלה בכותרת. מה ההבדל בין לדוגמא תואר במנהל עסקים, M.BA לבין תעודת גמר?

 

תודה לעונים.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

תעודת גמר גם אני יכול לתת לך.

תואר ראשון במנהל עסקים אני לא יכול לתת לך. אבל אם אשלם מספיק כסף, גם את זה אפשר יהיה לסדר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

רועי - כדי לחדד את התשובה - שאלת על MBA. תואר זה הינו תואר אקדמי שני, כלומר תואר המייצג השלמת לימודים ברמה גבוהה (6 שנים אקדמיות) ועמידה בקריטריונים שנקבעו על ידי גוף ממלכתי - המועצה להשכלה גבוהה.

כל תואר אקדמי בארץ כפוף לאישור מועצה זו והלימודים נמצאים בפיקוחה, מה שמחייב את המוסד המכשיר (אוניברסיטה או מכללה) לעמוד בתנאי מינימום מסויימים. גם האישור אינו ללא הגבלה וכל מסלול לימודים נדרש לאישור תקופתי מחודש (נדמה לי כל 5 שנים אבל איני בטוח בכך).

לעומת זאת לימודי תעודה אינם לימודים אקדמאיים. אמנם יש לימודי תעודה המחייבים תואר אקדמי כנקוד פתיחה ללימודים, ויש תעודות המוענקות על ידי מוסדות אקדמיים (בדרך כלל מחלקה ל"לימודי חוץ" או משהו דומה) ואשר מכבדים את בעליהם והשגתן מצריכה מאמץ לא קטן, ויש תעודות המחייבות עמידה בבחינות של מוסד הנותן הסמכה מטעם המדינה - אבל מדובר בלימודים שאינם מוגדרים כאקדמיים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תודה על התשובה. לפי מה שהבנתי, BA זה ראשון, MBA שני ו-D... זה שלישי?

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

תארים ראשונים מסומנים ב-B (באנגלית Bachelor) - כגון BA (באמנויות, כולל מדעי החברה והרוח) BSc (במדעים) BEd(בחינוך וכו'.

תארים שניים מסומנים ב-M (באנגלית Master) - כגון MA (באחנויות כולל מדעי החברה והרוח) MSc (במדעים (MBA (במנהל עסקים - Business Admonistration.

תארים שלישיים מסומנים ב-D (כגון PhD - פילוסופיה, אם כי משמש במרבית התחומים) DSc (במדעים, באוניברסיטאות שאינן מעניקות PhD, דומני שלמשל בטכניון) וכו'.

יש תארים מיוחדים - למשל MD - ד"ר לרפואה שהיקף הלימודים בו הוא קצת למעלה מתואר שני, DMD - ד"ר לרפואת שיניים, JD - ד"ר למשפטים, שבמקומות מסויימים מקביל ל-LL.B שהוא התואר הראשון במשפטים, ובמקומות אחרים מקביל לתואר שני במשפטים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...